Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 12-02-2016 ora 11:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: LAURENTIU CAZANESCU; SORIN TOARCEA , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Achizitia de abonamente publicatii locale si nationale
CPV: 79980000-7-Servicii de abonare (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitia de abonamente publicatii locale si nationale pentru anul 2016, conform cerintelor privind asigurarea serviciilor de furnizare abonamente publicatii atasate invitatiei de participare publicata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro.
Valoarea estimata fara TVA: 36190.00 RON
Conditii contract: Publicatiile vor fi furnizate pentru perioada 01.01.2016 - 31.12.2016. Furnizorul se obliga sa transporte publicatiile pana la sediul beneficiarului, b-dul Eroilor nr. 8, Brasov, pe cheltuiala proprie. Livrarea se va face zilnic pana la ora 7.00. Publicatiile vor fi predate la portarul Primariei Municipiului Brasov. La livrare produsele vor fi impartite pe seturi pentru fiecare directie/persoana in parte. Receptia se va face prin numarare.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara, in propunerea financiara se vor respecta conditiile privind asigurarea serviciilor de furnizare abonamente publicatii. Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele privind asigurarea serviciilor de furnizarea abonamente publicatii atasate invitatiei de participare publicata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro.
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 12.02.2016
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 12.02.2016 ORA 11:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 12.02.2016 ORA 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Abonamente.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 22-12-2015 ora 11:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: MUNICIPIUL BRASOV , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: LAURENTIU CAZANESCU , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: MONITORIZAREA LACULUI DE ACUMULARE SI INZAPEZIRE DIN POIANA BRASOV - PLATOUL RUIA
CPV: 71700000-5-Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
Descrierea contractului: MONITORIZAREA LACULUI DE ACUMULARE SI INZAPEZIRE DIN POIANA BRASOV - PLATOUL RUIA Obiectul prezentului caiet de sarcini este monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire din Poiana Brasov - Platoul Ruia conform regulamentului de functionare si exploatare avizat de Administratia Bazinala de Apa Olt.
Valoarea estimata fara TVA: 64050.00 RON
Conditii contract: Durata contractului este cuprinsa intre 01.01.2016 - 31.12.2016 Monitorizarea Lacului de acumulare si inzapezire se desfasoara sub forma de urmarire curenta si consta in observarea si înregistrarea unor aspecte, fenomene si parametri ce pot semnala modificari ale capacitatii constructiilor de a îndeplini cerintele de rezistenta, stabilitate si durabilitate stabilite prin proiect.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini.Se va depune Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini.
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 22.12.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 22.12.2015 ORA 11:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: româna. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pâna la data de 22.12.2015 ORA 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie LAC RUIA.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 22-12-2015 ora 11:00 - termen expirat
Autoritate contractanta - MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: Bdul Eroilor nr.8 , Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Marasescu Isabela, Tel.+40 268416550/128/232, Fax: +40 268473001, Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Furnizare Pachete software Microsoft SharePoint 2013, prin procedura de achizitie directa
CPV: 48200000-0 Pachete software pentru retele internet si intranet
Descrierea contractului: Achizitionarea de pachete software de baza pentru platforma Portalului intranet si extranet (portal internet securizat) utilizat de catre institutie, de la versiunea curenta, la SharePoint versiunea 2013, cu urmatoarele componente:
- Pachete software Server Microsoft SharePoint 2013
- Pachete CAL Standard Microsoft SharePoint 2013, pentru 150 de utilizatori
Valoarea estimata fara TVA: 92.564,01 lei
Conditii contract: conform Caietului de sarcini intocmit de Serviciul Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor
>Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; In propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din Caietul de sarcini intocmit de serviciul de specialitate.
Se vor completa si depune formularele atasate la documentatie:
Formularul 1: Formular de oferta
Formularul 2: Declaratie privind eligibilitatea
Formularul 3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Formularul 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Formularul 5: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Formularul 6: Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - daca este cazul (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004)
De asemenea ofertantul va depune Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului.
Ofertantul va respecta in totalitate cerintele Caietului de sarcini
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 22.12.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV, B-DUL EROILOR NR. 8, CENTRUL DE INFORMATII PENTRU CETATENI, CAMERA1 - PARTER, ESTE DATA DE 22.12.2015 ORA 11:00
Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original va avea data emiterii si va contine semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si predarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 22.12.2015 ora 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1, parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscris pe plic: denumirea ofertantului si denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 27-11-2015 ora 11:00 - termen expirat
Autoritate contractanta - MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: GABRIELA VLAD , Tel. +40 268416550/128/124 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: Furnizare Licente software
CPV: 48218000-9 - Pachete software pentru gestionarea licentelor (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitionarea a 3 licente Windows Server 2012 R2 Datacenter si 2 licente Windows Server 2012 External connector pentru completarea si modificarea licentierii clusterului VMware 5.5 implementat in cadrul institutiei, compus din 2 servere cu 4 procesoare fizice, si realocarea licentelor Windows Server 2008 R2 existente pentru inlocuirea sistemelor de operare Windows Server 2003, asupra carora producatorul nu mai asigura suport incepand cu 14 Iulie 2015. Pe langa licentele pe care le solicita, beneficiarul va aloca o licenta Windows Server servicii de instalare, reconfigurare si migrare pentru serverele cu sistem de operare Windows Server 2003 existente, 2012 Datacenter pe care o detine deja pentru licentierea serverelor. - servicii de instalare, reconfigurare si migrare pentru serverele cu sistem de operare Windows Server 2003 existente.
Valoarea estimata fara TVA: 94354.82
Conditii contract: conform Caietului de sarcini Directiei Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din referatul intocmit de serviciul de specialitate.Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele referatului.
Criterii adjudecare: pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 27.11.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 27.11.2015 ORA 11:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea si montarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 27.11.2015 ora 11:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contarctului
Documente anexate: Documentatie licente.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 24-11-2015 ora 12:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Investitii , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Mihaela Gal , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Lucrari
Denumirea achizitie: "Amenajare zona turistica Poiana Brasov-Extindere capacitate parcare si constructie terminal transport public-deviere retea apa si retea canalizare Poiana Mica, jud. Brasov".
CPV: 45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
Descrierea contractului: "Amenajare zona turistica Poiana Brasov-Extindere capacitate parcare si constructie terminal transport public-deviere retea apa si retea canalizare Poiana Mica, jud. Brasov". Lucrarile ce se vor executa sunt cele prevazute in caietul de sarcini si proiectul tehnic nr.010411/2011 intocmit de proiectantul Compania Apa Brasov SA"
Valoarea estimata fara TVA: 183736.70 RON
Conditii contract: conform caietului de sarcini
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini si din proiectul proiectul tehnic nr.010411/2011 intocmit de proiectantul Compania Apa Brasov SA". Se va depune Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului, documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini si ale proiectului tehnic nr.010411/2011 intocmit de proiectantul Compania Apa Brasov SA".
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut, cu respectarea conditiilor solicitate in caietul de sarcini si proiectul tehnic nr.010411/2011 intocmit de proiectantul Compania Apa Brasov SA".
Termen limita primire oferte: 17.11.2015
Informatii suplimentare: termenul limita de depunere a ofertelor la Primaria Municipiului Brasov , CIC , B-dul Eroilor nr.8 este 17.11.2015 ora 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei. Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de executia lucrarilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 17.11.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1, parter.Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contarctului. Potentialii ofertanti au obligatia de a verifica zilnic invitatia de participare postata pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie lucrari apa canalizare Poiana Mica.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 18-11-2015 ora 10:00 - termen expirat
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Primaria Municipiului Brasov , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Dna Cecilia Doiciu , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.brasovcity.ro
Tip anunt: Anexa 2B
Tip contract: Servicii Denumirea achizitie: "Servicii de organizare a evenimentului "Brasov - Oras din Poveste 2015."
CPV: 79952100-3 - Servicii de organizare de evenimente culturale (Rev.2)
Descrierea contractului: Ofertantii vor prezenta propunerea tehnica ?i financiara pentru organizarea evenimentelor din data de 6 decembrie si din perioada 17- 31 decembrie 2015 conform cerintelor din caietul de sarcini si va cuprinde: 1.Aprinderea iluminatului ornamental pentru sarbatorile de iarna - 6 decembrie 2015, ora 17:30 Piata Sfatului 2.In intervalul 17 - 19 decembrie 2015 ofertantul va organiza un concert de colinde cu grupuri/formatii de colindatori profesioniste din toate regiunile tarii: Moldova, Muntenia, Banat, Maramures, Oltenia, Transilvania. 3.Revelion 2015 - in Piata Sfatului. 4.Promovarea evenimentului conform cerintelor din caietul de sarcini. Se vor respecta cerintele din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 200.000 lei
Conditii contract: Contractul se incheie pe o perioada de maxim 2 luni. o Pentru organizarea evenimentului care face obiectul prezentului contract, prestatorul se obliga sa contacteze institu?iile abilitate daca este cazul (poli?ie, poli?ia locala, jandarmeria) in vederea stabilirii detaliilor necesare pentru buna organizare ?i desfa?urare a evenimentului. o Prestatorul se obliga sa comunice Uniunii Compozitorilor ?i Muzicologilor din Romania_ Asocia?ia pentru Drepturile de Autor UCMR-ADA, raportul semnat ?i ?tampilat de reprezentan?ii sai legali, cuprinzand denumirea ?i data de desfa?urare a evenimentului, denumirea, autorul ?i durata de utilizare a operelor muzicale prin comunicare publica aprobata prin decizia ORDA 365/2006. o Prestatorul are obliga?ia sa plateasca remunera?iile reprezentand drepturile patrimoniale de autor pentru utilizarea operelor musicale conform pct 7 titlu II din Metodologia privind utilizarea operelor muzicale prin comunicare publica aprobata prin decizia ORDA 365/2006. o Prestatorul este pe deplin raspunzator de serviciile pe care le presteaza. In cazul in care din cauza neindeplinirii serviciilor la calitatea ofertata autoritatea contractanta sufera prejudicii, atunci prestatorul va plati de indata contravaloarea prejudiciilor create.
Conditii participare: Conform caietului de sarcini.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 18.11.2015 ORA 10:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara cuprinde formularul de oferta, precum si anexa la formularul de oferta si vor fi completate in LEI cu si fara TVA;Oferta financiara va cuprinde toate cheltuielile legate de prestatrea serviciilor, inclusiv transportul, montarea si demontarea scenelor, instalatiilor si toate cheltuielile cu formatiile si artistii din oferta;Oferta are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila).Propunerea tehnica se va depune in original si va cuprinde modalitatea de indeplinire a cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele se pot depune in original pana la data de 18.11.2015 ora 10;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter.Ofertele vor fi depuse intr-un plic si vor avea inscrise pe plic :denumirea ofertantului,datele de identificare ale acestuia denumirea contractului.Operatorul economic are obligatia de a depune oferta la adresa si pana la data limita pentru depunere, stabilite in anunt. Riscurile transmiterii ofertei, cad in sarcina ofertantului. Ofertantul desemnat castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
Documente anexate: Brasov oras de poveste.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 16-11-2015 ora 12:00 - termen expirat
Autoritate contractanta MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Nicoleta Giugiuc , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: "Achizitie de materiale publicitare - albume" conform cerintelor din caietul de sarcini.
CPV: 22110000-4 - Carti tiparite (Rev.2)
Descrierea contractului: Achizitie albume in limba romana (300 buc) si limba engleza (800 buc) conform cerintelor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 44000
Conditii contract: conform caietului de sarcini.
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini. declaratie privind eligibilitatea - Formular 2, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Formular 3, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 4, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular 5, Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 1). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut, cu respectarea conditiilor solicitate in caietul de sarcini.
Termen limita primire oferte: 16.11.2015
Informatii suplimentare: Termenul limita de depunere a ofertelor la primaria municipiului brasov, cic, b-dul eroilor nr.8 este 16.11.2015 ora 12:00. Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri. Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 16.11.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
Documente anexate: Achizitie albume.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 16-11-2015 ora 12:00 - termen expirat
Autoritate contractanta MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. +40 268416550/128/124 , In atentia: Nicoleta Giugiuc , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Furnizare
Denumirea achizitie: "Achizitia de materiale publicitare - Brosuri cu ansamblul monumentelor de arhitectura, de arta si memorial" conform cerintelor din caietul de sarcini.
CPV: 22150000-6 - Brosuri (Rev.2)
Descrierea contractului: "Achizitia de materiale publicitare - Brosuri cu ansamblul monumentelor de arhitectura, de arta si memorial" in limba romana 2000 buc, in limba engleza 7000 buc, in limba germana 2000 buc., conform cerintelor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 44000
Conditii contract: conform caietului de sarcini
Conditii participare: Oferta va cuprinde propunere financiara si propunere tehnica; in propunerea tehnica se vor respecta conditiile tehnice din caietul de sarcini. declaratie privind eligibilitatea - Formular 2, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Formular 3, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 4, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular 5, Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 1). Ofertantul va respecta in totalitate cerintele caietului de sarcini
Criterii adjudecare: Criteriul de atribuire a contractului este pretul cel mai scazut, cu respectarea conditiilor solicitate in caietul de sarcini
Termen limita primire oferte: 16.11.2015
Informatii suplimentare: TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 16.11.2015 ORA 12:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 30 de zile (oferta in original sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de furnizarea produselor, pe toata perioada de derulare a contractului. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 16.11.2015 ora 12;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt, pana la semnarea contractului.
Documente anexate: Achizitie brosuri.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 30-10-2015 ora 11:00 - termen expirat
Vizualizare anunt publicitate numarul 21850
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: CRISTINA ENACHE , Tel. +40 268416550/128/124 , in atentia: CRISTINA ENACHE , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro , Fax: +40 268473001 , Adresa internet (URL): http://www.brasovcity.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: . Realizarea si distribuirea dei autocolante pe echipamentele achizitionate, dupa cum urmeaza: 500 bucati autocolante si placa permanenta
CPV: 79342200-5-Servicii de promovare (Rev.2)
Descrierea contractului: 1. Realizarea si distribuirea dei autocolante pe echipamentele achizitionate, dupa cum urmeaza: - 500 buc. autocolante ce vor fi aplicate pe echipamentele si dotarile achizitionate in cadrul proiectului, respectand regulile de identitate vizuala (in termen de 10 zile de la comanda beneficiarului) 2. Realizarea si amplasarea de placi permanente - 1 (una) placa permanenta montata pe amplasamentul lucrarii (in termen de 10 zile de la comanda beneficiarului)
Valoarea estimata fara TVA: 12040.00 RON
Conditii contract: Realizarea si distribuirea de autocolante pe echipamentele achizitionate, dupa cum urmeaza: 500 buc. autocolante ce vor fi aplicate pe echipamentele si Dotarile achizitionate in cadrul proiectului, respectand regulile de identitate vizuala (in termen de 10 zile de la comanda beneficiarului) b. Realizarea si amplasarea de placi permanente - 1 (una) placa permanenta montata pe amplasamentul lucrarii (in termen de 10 zile de la comanda beneficiarului) PREZENTAREA OFERTEI , TERMEN DE PREDARE SI OBLIGATII PRESTATOR CONFORM CAIET DE SARCINI
Conditii participare: Propunere tehnica , propunere financiara si un plic separat cu urmatoarele documente : Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/ sau electronic, din care sa reiasa obiectul de activitate,cuprinzand informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertei; documentele care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004 (daca este cazul - Formularul 4, declaratie art.69^1 din OUG nr 34/2006.
Criterii adjudecare: PRETUL CEL MAI SCAZUT
Termen limita primire oferte: 30.10.2015
Informatii suplimentare: NOTA!!!!!!Prezentul anunt reprezinta o erata la anunturile nr 21843/22.102015 si 21846/22.10.2015. TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CIC , B-DUL EROILOR NR.8 ESTE 30.10.2015 ORA 11:00 Documentatia se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri . Limba de redactare a ofertei: romana. Oferta financiara va fi exprimata in LEI cu si fara TVA; are caracter ferm si obligatoriu din punctul de vedere al contractului pe toata perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zile (oferta in original sa fie scanata, sa aiba data emiterii si sa contina semnatura si stampila ). Aceasta cuprinde toate cheltuielile legate de prestarea serviciilor, pe toata perioada de derulare a contractului. Propunerea tehnica va respecta toate cerintele caietului de sarcini. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: Nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract, denumirea procedurii se va trece pe plicul exterior obligatoriu. Ofertele se pot depune in original pana la data de 30.10.2015 ora 11;00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, camera1,parter. Ofertele ce vor fi depuse vor avea inscrise pe plic denumirea ofertantului, denumirea contractului . Finalizarea achizitiei se va face in SEAP prin intermediul catalogului electronic. Dupa depunerea in termenul limita la Centrul de Informatii Cetateni a ofertelor in plic sigilat, sub denumirea si codul CPV din cadrul prezentului anunt (in functie de acestea se va realiza filtrarea informatiilor din catalogul SEAP, de catre autoritatea contractanta. Nepublicarea informatiilor in SEAP atrage respingerea ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante.
Documente anexate: documentatie materiale informare .pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 29-10-2015 ora 09:00 - termen expirat
Denumire contract: Servicii de difuzare videoclip de prezentare a proiectului "Managementul informatizat al sistemului de transport in comun" cod smis 40134
SECTIUNEA1: AUTORITATEA CONTRACTANTA :MUNICIPIUL BRASOV
Cod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001 , Email: achizitiipublice@brasovcity.ro, licitdp@brasovcity.ro, licitdt@brasovcity.ro
I.1.2)Adresa la care se transmit ofertele:
BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon:+40 268416550/128/124, fax:+40 268473001, persoana de contact:Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Primaria Municipiului Brasov, Bdul Eroilor nr.8, Sala de Consiliu
SECTIUNEA II:OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1.1)Denumirecontract:
Obiectul contractului:
"Servicii de difuzare clip publicitar" pentru proiectul "MANAGEMENTUL INFORMATIZAT AL SISTEMULUI DE TRANSPORT IN COMUN" -cod SMIS 40134
II.2.1)Valoareestimata:188,473.56RON
III.1)Conditiireferitoarelacontract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare Conditii suplimentare
Denumire: Garantie de participare
Cuantum garantiei de participare este de 3760 lei. Modul de const conform art. 86 din HG 925/2006 - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau virament bancar - cont RO06TREZ1315006XXX000170, deschis la TREZORERIA BRASOV, COD FISCAL 43.84.206, valabila 180 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin instrument de garantare emis de o societate de asigurari, ofertantii vor face dovada ca au platit prima de asigurare aferenta acestuia. In cazul intrep mici si mijlocii cuantumul gar de particp solicitat mai sus va fi redus la jumatate, respectiv 1880 lei. In cazul depunerii o unei oferte comune in asociere gar de part trebuie constit in numele asocierii si beneficiaza de reducere la jumatate numai in cazul in care toti asociatii se incadreaza in categ IMM. Perioada de valabilitate 180 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Data pentru echivalenta leu/ alta valuta pentru constituirea garantiei de participare este data publicarii invitatiei de participare in SEAP, luandu-se in considerare cursul valutar comunicat de BNR pentru acea zi. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertele nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, acestea vor fi respinse.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE III.2.1) Criterii de calificare
Denumire: Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 1.a. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul. 2.Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.1 privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular . Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul. 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 2. Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Adina Alexandrina Durbaca- Viceprimar, Marasescu Isabella, Mavrodin Valeria, Radu Claudia Arisanu Loredana Petcu Marilena Zamora Anda Maria GÄ‚dri Anna Maria Alice Dudu Rogoz Gabriela Petcu Liliana Violeta Bulgariu Gabriela Vlad Gabriela Cotiga Laura Dorcioman Liliana Ferezan 4. Certificat de participare la cererea de oferte cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010 - completarea si prezentarea Formularului 3. Prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). - Operatorul economic trebuie sa-si dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica romana/straina, prin prezentarea unui certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca ofertantul are inclus in obiectul de activitate si obiectul prezentului contract/ altor documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara de origine. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare, de atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara de origine, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele solicitate se vor prezenta in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul; -Licenta audiovizuala locala, valabila la data limita de depunere a ofertelor, eliberata de CNA conform Legii audiovizualului nr. 504/2002 actualizata, emisa in baza deciziei Consiliului National al Audiovizualului. Dovada se va face prin prezentarea licentei audiovizuala in copie, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". - Licenta de autorizare audiovizuala emisa de Consiliul National al Audiovizualului si se va prezenta in copie, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Cerintele respecta prevederile Legii audiovizualului nr. 504/2002 actualizata. Pentru entitati juridice, in cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila. SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P- www.e-licitatie.ro/Detaliu invitatie de participare nr 380157 /06.10.2015
Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2015 09:00
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2015 11:00