Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 27-01-2020 ora 09:27 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
VERIFICARE DOCUMENTATIE TEHNICA DIN PUNCT DE VEDERE AL CERINTELOR A1, A2, B1, D, E, F, Cc, Ci, la obiectivul de investitii -Documentatii tehnice pentru obtinere autorizatie PSI in unitatile de invatamant- pentru Scoala Gimnaziala nr. 9
Data limita depunere oferta:
27.01.2020 09:27
Tip anunt:
Cumparari directe Tip contract:
Servicii Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2) Valoare estimata:
18.487,40 RON
Descriere contract:
VERIFICARE DOCUMENTATIE TEHNICA DIN PUNCT DE VEDERE AL CERINTELOR A1, A2, B1, D, E, F, Cc, Ci, la obiectivul de investitii - Documentatii tehnice pentru obtinere autorizatie PSI in unitatile de invatamant- pentru Scoala Gimnaziala nr. 9
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare a proiectului verificat la cerintele A1, A2, B1, D, E, F, Cc, Ci este de maxim 30 zile de la data predarii documentatiei catre prestator. In cazul in care vor aparea modificari de solutie, termenul de predare a documentelor verificate este de 5 zile.
Conditii de participare:
Oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata în lei, fara TVA, se va detalia oferta de pret pentru fiecare proiect in parte. Oferta financiara va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Formulare verificare documentatie tehnica scoala 9.doc
Achiziții / Proceduri proprii: 24-01-2020 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
VERIFICARE DOCUMENTATII TEHNICE DIN PUNCT DE VEDERE AL CERINTELOR A1, A2, B1, D, E, F, Cc, Ci, la obiectivul de investitii - Documentatii tehnice pentru obtinere autorizatie PSI in unitatile de invatamant- pentru Gradinita nr. 21
Data limita depunere oferta:
24.01.2020 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe Tip contract:
Servicii Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2) Valoare estimata:
18.500,00 RON
Descriere contract:
VERIFICARE DOCUMENTATII TEHNICE DIN PUNCT DE VEDERE AL CERINTELOR A1, A2, B1, D, E, F, Cc, Ci, la obiectivul de investitii -Documentatii tehnice pentru obtinere autorizatie PSI in unitatile de invatamant- pentru Gradinita nr. 21
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare a proiectului verificat la cerintele A1, A2, B1, D, E, F, Cc, Ci este de maxim 30 zile de la data predarii documentatiei catre prestator.
Conditii de participare:
Oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata în lei, fara TVA, se va detalia oferta de pret pentru fiecare proiect in parte. Oferta financiara va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: FORMULARE verificare documentatii tehnice.doc
Achiziții / Proceduri proprii: 10-12-2019 ora 20:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Achiziționarea de scule/mașini unelte/truse necesare pentru sediul Primăriei Municipiului Brașov
Data limita depunere oferta:
10.12.2019 20:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Furnizare
Cod si denumire CPV:
42600000-2 - Masini-unelte (Rev.2)
Valoare estimata:
7.030,53 RON
Caiet de sarcini:
Anexa +declaratii.pdf
Descriere contract:
Achizitie 1 - Mașină de găurit/înșurubat cu percuție, cu 2 acumulatori, 18 V, 1,5 Ah - 3 buc 2- Bormașină de banc fixă cu coloană, stație de găurit verticală 3140 Rpm, mașină de găurit de banc - 1 buc 3 - Mașină de înșurubat, 3,6 V, 1,5 Ah - 3 buc 4- Polizor unghiular Profesional ,900W - 1 buc 5 - Polizor unghiular Semiprofesional (flex) 115 mm, fără fir cu acumulator + incărcător, 20V, 4Ah - 1 buc 6-Ciocan rotopercutor Profesional, cu 3 funcții, 800W - 1buc 7 -Fierăstrău circular cu laser,1250W - 1buc 8-Curățitor cu presiune Semiprofesional, Full Control Plus, 3000W - 1buc 9 -Furtun pentru curațat țevi, canale de scurgere, jgheaburi (compatibil cu curățitorul cu apa sub presiune) de 15m - 1 buc 10 -Trusa de chei tubulare + accesorii,75 piese - 1 buc 11 -Trusa de chei fixe,6x32 mm+husă - 1 buc 12 -Chei inelare duble, cotite, 6-22 mm, set 8 bucăți - 1 set 13 -Set chei imbus,Hex&Torx,Cr-V,1,5-10 mm,T10-T50,18 buc - 2 seturi in conformitate cu Anexa nr. 1
Conditii referitoare la contract:
Produsele trebuie sa detina toate avizele necesare pentru a fi comercializate, certificate de garantie, certificate de conformitate, etc, dupa caz. Acestea vor fi ambalate si sigilate de catre producator, iar pe ambalajul acestora vor fi aplicate elemente de identificare si de siguranta care vor completa caracteristicile tehnice ale produselor.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei.Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire:
Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut cu respectarea cerintelor tehnice descrise in Anexa 1 pentru fiecare produs si a celor descrise mai sus in prezentul anunt.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 07.11.2019, ora 12:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Anexa si declaratii achizitie de scule.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 26-11-2019 ora 13:30 - termen expirat
Denumire oficială: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro. Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atenția: CRISTINA IULIA RACOVITA
Obiect:
DIRIGENȚIE DE ȘANTIER AFERENTĂ LUCRĂRILOR DE MODERNIZARE ȘI EXTINDERE A SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC DIN MUNICIPIUL BRAȘOV-ETAPA II PT. ZONA 1 FAZA PT ȘI EXECUȚIE LUCRĂRI
Termen: 26.11.2019 13:30
Valoare estimată: 73.570,61 lei
Cod CPV: 71311100-2 -Servicii de asistență în domeniul lucrărilor publice
Tip contract: Servicii
Descriere contract:
Încheierea unui contract de servicii având ca obiect dirigenție de șantier aferentă lucrărilor de modernizare și extindere a sistemului de iluminat public din municipiul Brașov-etapa II pt. Zona 1 -Faza PT și execuție lucrări în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini. Perioada de prestare a serviciilor se va desfășura pe toată durata contractului de execuție a lucrărilor, inclusiv pe perioda de garanție a lucrărilor. Pentru serviciile prestate în perioada de garanție a lucrării, prestatorul nu va percepe achizitorului nici un fel de costuri. Termenul de prestare a serviciilor având ca obiect dirigenție de șantier aferentă lucrărilor de modernizare și extindere a sistemului de iluminat public din municipiul Brașov-etapa II pt. Zona 1 -Faza PT și execuție lucrări este de 18 luni de la data emiterii ordinului de prestare a serviciilor. Personal: Dirigintele de șantier pentru instalații aferente construcțiilor-o persoană atestată conform Ordinului MDRT nr. 1496/13.05.2011 pentru domeniul de autorizare 8.1-Instalații electrice. Cerințele referitoare la calificările și abilitățile dirigintelui sunt minime și obligatorii și vor fi probate prin atestate emise de ISC în conformitate cu prevederile Ordinului MDRT nr. 1496/13.05.2011 sau de un alt organism echivalent. Această propunere nu este limitativă, ofertantul fiind liber să adauge experții pe care îi consideră necesari pentru îndeplinirea optimă a prevederilor Caietului de sarcini.
Conditii referitoare la contract:
Oferta tehnică va conține modul de prestare a serviciilor în concordanță cu caietul de sarcini al achizitiei. Oferta financiară va fi prezentată în concordanță cu Caietul de sarcini al achizitiei.Prestatorul are obligaţia de a realiza activitatea ce face obiectul contractului de servicii începând cu data intrării în vigoare a acestuia şi până la recepţia finală a lucrării de investiţie menţionată în prezentul caiet de sarcini.
Conditii de participare:
Propunerea tehnică va cuprinde -elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizări asupra modului în care iși asumă îndeplinirea obligațiilor în conformitate cu cerințele din detaliul de atribuire și Caietul de Sarcini. Oferta va cuprinde oferta tehnică și oferta financiară, va fi depusă pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primăriei Municipiului Brașov. Oferta, precum și documentele care însoțesc oferta, vor fi elaborate în limba româna. Oferta financiară va fi elaborată în lei, fără TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia. Preţul din propunerea financiară va fi ferm şi nu se va modifica pe toată perioada de derulare a contractului.
Criterii de atribuire:
Atribuirea se va face în favoarea ofertantului ce prezintă oferta cu preţul cel mai scăzut, cu indeplinirea tuturor cerintelor din caietul de sarcini. Ofertele care nu respecta cerintele Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obliga autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau să efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa conțina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscală, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune până la data precizată în prezentul anunț,la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr 8, înregistrată la Centrul de Informare Cetățeni, sau pe e-mail la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul câștigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentația aferentă se poate descărca din prezentul anunț dar și de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, secțiunea Licitații și concursuri. Potențialii ofertanți au obligația să verifice zilnic anunțul de pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, Secțiunea licitații și concursuri, pentru eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: CS si FORMULARE dirigenție de șantier.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 11-11-2019 ora 16:00 - termen expirat
Denumire contract:
VERIFICARE DOCUMENTATII TEHNICE DIN PUNCT DE VEDERE AL CERINTELOR A1, A2, B1, D, E, F, Cc, Ci, It, Is, Ie la obiectivul de investitii "Proiect tehnic construire Sali de sport 2 loturi"
Data limita depunere oferta:
11.11.2019 16:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
52.100,84 Lei fara TVA
Descriere contract:
VERIFICARE DOCUMENTATII TEHNICE DIN PUNCT DE VEDERE AL CERINTELOR A1, A2, B1, D, E, F, Cc, Ci, It, Is, Ie la obiectivul de investitii "Proiect tehnic construire Sali de sport 2 loturi: LOT 1 - PT Construire sala de sport Scoala Gimnaziala nr.2 LOT 2 - PT Construire sala de sport Scoala Gimnaziala nr.4
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare proiecte verificatela cerintele A1, A2, B1, D, E, F, Cc, Ci, It, Is, Ie este de maxim 30 zile calendaristice de la data predarii documentatiilor catre prestator pe baza de proces verbal
Conditii de participare:
Oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata în lei, fara TVA, se va detalia oferta de pret pentru fiecare proiect in parte. Oferta financiara va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: FORMULARE VERIFICARE PROIECTE.doc
Achiziții / Proceduri proprii: 07-11-2019 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
MATERIALE FERONERIE 2019
Data limita depunere oferta:
07.11.2019 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe Tip contract:
Furnizare Cod si denumire CPV:
44316510-6 - Feronerie (Rev.2) Valoare estimata:
8.067,23 RON Caiet de sarcini:
ANEXA 1 SI FORMULARE_MATERIALE FERONERIE.pdf
Descriere contract:
Achiziție de materiale feronerie în conformitate cu ANEXA nr. 1.
Conditii referitoare la contract:
Produsele trebuie sa detina toate avizele necesare pentru a fi comercializate, certificate de garantie, certificate de conformitate, etc, dupa caz. Acestea vor fi ambalate si sigilate de catre producator, iar pe ambalajul acestora vor fi aplicate elemente de identificare si de siguranta care vor completa caracteristicile tehnice ale produselor.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei.Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire:
Adjudecarea se va face in favoarea ofertei care prezinta pretul cel mai scazut cu respectarea cerintelor tehnice descrise in Anexa 1 pentru fiecare produs si a celor descrise mai sus in prezentul anunt.
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea licitatii si concursuri sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 07.11.2019, ora 12:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: ANEXA 1 SI FORMULARE_MATERIALE FERONERIE.pdf
Achiziții / Proceduri proprii: 06-11-2019 ora 13:16 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Proiectare si executie lucrari pentru implementarea măsurilor stabilite în Raportul de analiză de risc la securitatea fizică pentru obiectivul Cimitirul Șprenghi Brașov, situat în str. Mărășești fn, proprietatea Municipiul Braşov
Data limita depunere oferta:
06.11.2019 13:16
Tip anunt:
Cumparari directe Tip contract:
Lucrari Cod si denumire CPV:
45312200-9 - Lucrari de instalare de sisteme de alarma antiefractie (Rev.2) Valoare estimata:
58.823,00 RON Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI+EVALUARE.pdf
Descriere contract:
Proiectare si executie lucrari pentru implementarea măsurilor stabilite în Raportul de analiză de risc la securitatea fizică pentru obiectivul Cimitirul Șprenghi Brașov, situat în str. Mărășești fn, proprietatea Municipiul Braşov.Propunerea tehnica va cuprinde: - Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligatiilor precizate in documentatia de atribuire, caietul de sarcini, raportul privind analiza de risc la securitatea fizica a obiectivului Cimitir Municipal Brasov - Descrierea activitatilor pe fiecare etapa: elemente de particularitate care sa releve respectarea cerintelor caietului de sarcini.Ofertanții vor face dovada implementării unui Sistem de Management al Calității emis pentru serviciile de proiectare și de executare a lucrărilor ce fac obiectul contractului în conformitate cu cerințele specificației SR EN ISO 9001 sau echivalent, precum și a unui Sistem de management de mediu în conformitate cu specificația SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent, pe toată perioada de derulare a contractului.Propunerea financiara se va prezenta astfel: - centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv - centralizatorul cheltuielilor pe categorii de lucrari, pe obiecte - listele cu cantitati de lucrari pe categorii de lucrariCheltuielile legate de consumul de utilitati (apa, electricitate, gaz, etc.) vor fi suportate de firma declarata castigatoare.
Conditii referitoare la contract:
Ofertantul va întocmi proiectului tehnic de sisteme de securitate și alarmare, ce va cuprinde inclusiv detaliile tehnice, in limita si in conformitate cu masurile de implementare dispuse prin Raportul privind analiza de risc la securitatea fizica, întocmit de evaluator autorizat Roiu Teodor, înregistrat la Primăria Municipiului Brașov, cu nr. 110762/2018, a obiectivului Cimitir Șprenghi Brașov, situat în Brașov, str.Mărășești fn, cu respectarea prevederilor legale in materie.Ofertantul va proceda la obtinerea avizului Inspectoratului de Poliţie, conform prevederilor legale. Ofertantul va executa lucrarile tehnice de implementare a măsurilor de securitate la risc fizic respectand proiectul tehnic de securitate si alarmare avizat. Proiectul tehnic, ce face obiectul prezentului caiet de sarcini, va cuprinde: -detaliile tehnice -centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv; -centralizatorul cheltuielilor pe categorii de lucrări, pe obiecte; -listele cu cantităţile de lucrări pe categorii de lucrări;
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa execute lucrarile mentionate mai sus. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata în lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare lucrari ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia.
Criterii de atribuire:
pretul cel mai scazut.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8 - si inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie de achizitie proiectare si executie lucrari.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 04-11-2019 ora 10:27 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Proiectare si executie lucrari pentru implementarea măsurilor stabilite în Raportul de analiză de risc la securitatea fizică pentru obiectivul Cimitirul Șprenghi Brașov, situat în str. Mărășești fn, proprietatea Municipiul Braşov
Data limita depunere oferta:
04.11.2019 10:27
Tip anunt:
Cumparari directe Tip contract:
Lucrari Cod si denumire CPV:
45312200-9 - Lucrari de instalare de sisteme de alarma antiefractie (Rev.2) Valoare estimata:
58.823,00 RON Caiet de sarcini:
CAIET DE SARCINI+EVALUARE.pdf
Descriere contract:
Proiectare si executie lucrari pentru implementarea măsurilor stabilite în Raportul de analiză de risc la securitatea fizică pentru obiectivul Cimitirul Șprenghi Brașov, situat în str. Mărășești fn, proprietatea Municipiul Braşov. Propunerea tehnica va cuprinde: - Elemente angajante pentru ofertant, respectiv precizari asupra modului in care isi asuma indeplinirea obligatiilor precizate in documentatia de atribuire, caietul de sarcini, raportul privind analiza de risc la securitatea fizica a obiectivului Cimitir Municipal Brasov - Descrierea activitatilor pe fiecare etapa: elemente de particularitate care sa releve respectarea cerintelor caietului de sarcini. Ofertanții vor face dovada implementării unui Sistem de Management al Calității emis pentru serviciile de proiectare și de executare a lucrărilor ce fac obiectul contractului în conformitate cu cerințele specificației SR EN ISO 9001 sau echivalent, precum și a unui Sistem de management de mediu în conformitate cu specificația SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent, pe toată perioada de derulare a contractului. Propunerea financiara se va prezenta astfel: - centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv - centralizatorul cheltuielilor pe categorii de lucrari, pe obiecte - listele cu cantitati de lucrari pe categorii de lucrari Cheltuielile legate de consumul de utilitati (apa, electricitate, gaz, etc.) vor fi suportate de firma declarata castigatoare.
Conditii referitoare la contract:
Ofertantul va întocmi proiectului tehnic de sisteme de securitate și alarmare, ce va cuprinde inclusiv detaliile tehnice, in limita si in conformitate cu masurile de implementare dispuse prin Raportul privind analiza de risc la securitatea fizica, întocmit de evaluator autorizat Roiu Teodor, înregistrat la Primăria Municipiului Brașov, cu nr. 110762/2018, a obiectivului Cimitir Șprenghi Brașov, situat în Brașov, str.Mărășești fn, cu respectarea prevederilor legale in materie. Ofertantul va proceda la obtinerea avizului Inspectoratului de Poliţie, conform prevederilor legale. Ofertantul va executa lucrarile tehnice de implementare a măsurilor de securitate la risc fizic respectand proiectul tehnic de securitate si alarmare avizat. Proiectul tehnic, ce face obiectul prezentului caiet de sarcini, va cuprinde: -detaliile tehnice -centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv; -centralizatorul cheltuielilor pe categorii de lucrări, pe obiecte; -listele cu cantităţile de lucrări pe categorii de lucrări;
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa execute lucrarile mentionate mai sus. Oferta furnizorului ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata în lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa desfasoare lucrari ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia.
Criterii de atribuire:
pretul cel mai scazut.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8 - si inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie proiectare si executie lucrari.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 30-10-2019 ora 16:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV
CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
Anunt
Denumire contract:
Întocmire documentatie cadastrala de inscriere in cartea funciara a imobilelor
Data limita depunere oferta:
30.10.2019 16:00
Tip anunt:
Cumparari directe Tip contract:
Servicii Cod si denumire CPV:
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2) Valoare estimata:
48.000,00 RON Caiet de sarcini:
ANEXA VALORI ESTIMATRE .pdf
Descriere contract:
Întocmire documentatie cadastrala de inscriere in cartea funciara a urmatoarelor imobile: 1.CT1 ASTRA situat la adresa Brasov, strada Soarelui nr.2 2.Ct 15 Noiembrie 37situat la adresa Brasov, str.15 Noiembrie , nr.37 3.CT 15 Noiembrie 62 situat la adresa Brasov, str.15 Noiembrie , nr.62 4.CT25 ASTRA situat la adresa Brasov STR. Saturn nr.41 5.CT 2 B ASTRA situat la adresa Brasov STR. Saturn nr.30 6.CT 38 ASTRA situat la adresa Brasov STR. Neptun nr.7 7.CT 49 ASTRA situat la adresa Brasov STR. Neptun nr.10 8.CT 53 Calea Bucuresti situat la adresa Brasov str.Calea Bucuresti nr. 53 9.CT 65 Astra situat la adresa Brasov STR. Apollo nr.9 10..CT 74 Astra situat la adresa Brasov STR. Neptun nr.24 11.PT1 CFR situat la adresa Brasov, str. Fanionuluinr.19 12.PT1 Gara situat la adresa Brasov, strada Garii, nr.8 13.PT2 Mihai Viteazul situat la adresa Brasov, strada Grivitei, nr.43 14.PT3 Centrul Civic H,situat la adresa Brasov, Centrul Civic Bloc H 15.PT 3 Mihai Viteazul situat la adresa Brasov str. Armoniei nr.7 16. constructia CT CARFIL aflata pe terenul cu nr. Cf 103332, nr. Top 8211/8
Conditii referitoare la contract:
Termenul de excutie este de 60 zile de la data încheierii contractului.
Conditii de participare:
Oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata în lei, fara TVA, se va detalia oferta de pret pentru fiecare imobil in parte. Oferta financiara va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Avand in vedere ca Municipiul Brasov se regaseste în zona în care sunt aplicabile prevederile Decretului Lege 115/1938. Conform prevederilor art.79 și 87 alin.4 pentru imobilele situate ,,în zona de aplicare a decretului lege 115/ 1938, în intravilanul localitatilor este obligatorie identificarea imobilelor cu date de carte funciara veche,,. Ofertantii au obigativitatea identificarii imobilelor cu carte funciara veche. Raspunderea pentru corectitudinea identificarii imobilelor cu datele de carte funciara veche revine ofertantului.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut. Ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8, inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau pe email la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si documentatia aferenta se poate descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie intocmire documentatie cadastrala 30.10.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 25-10-2019 ora 10:24 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
SF construire clădire anexă Cimitirului Municipal Brașov - cu destinația Sala de evenimente - alimentație publică
Data limita depunere oferta:
25.10.2019 10:24
Tip anunt:
Cumparari directe Tip contract:
Servicii Cod si denumire CPV:
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2) Valoare estimata:
45.000,00 RON
Descriere contract:
Studiu de fezabilitate pentru construire clădire anexă Cimitirul Municipal Brașov, cu destinația Sala de evenimente - alimentație publică - str. Dimitrie Anghel nr. 19
Conditii referitoare la contract:
Documentațiile tehnice aferente obiectivului de investiții care face obiectul contractului, vor respecta ”instrucțiunile de aplicare a prevederilor din HG 907/2016 privind aprobarea conținutului cadru al documentației tehnico-economice aferente investițiilor publice, precum și a structurii și metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiții și lucrări de intervenții” și a altor legi aplicabile. Se recomandă ofertanților vizitarea amplasamentului. Proiectantul va ceda achizitorului drepturile de proprietatea intelectuală. Documentațiile tehnice (cu excepția celor elaborate pentru obținerea avizelor și acordurilor ) se vor preda în 3 (trei) exemplare, redactate în limba română, pe suport de hârtie și pe suport magnetic (CD) un exemplar, partea scrisă în formată PDF și Microsoft Word iar partea desenată în AUTOCAD (dwg) Termenul de predare al documentației va fi de 3 luni de la data încheierii contactului. Recepția studiului de fezabilitate se va face în termen de 15 zile calendaristice de la predarea acestuia.
Conditii de participare:
Studiu de fezabilitate pentru construire clădire anexă Cimitirul Municipal Brașov, cu destinația Sala de evenimente - alimentație publică care va fi format din SF conform HG 907/2016, însoțit de studiile de specialitate necesare (geo, topo cu viza OCPI, etc) și se va avea în vedere Certificatul de Urbanism 1902/19.06.2019 aferent achizitței. Ofertanții trebuie să prezinte lista experților cheie pe domenii/subdomenii de activitate. Pentru îndeplinirea contractului sunt necesari, fără a se limita la aceștia: -Șef de proiect - inginer absolvent al unei Facultăți de Construcții Civile ( se va prezenta diploma, CV , minim 5 proiecte similare) -Expert Geotehnician.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut - în condițiile îndeplinirii cerințelor temei de proiectare, implicit a normelor, normativelor și legilor în vigoare.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o oferta sau să efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 195 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea "Achiziții". Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social,telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Potențialii ofertanți au obligația de a verifica zilnic invitația de participare postată pe site-ul autorității contractante, www.brasovcity.ro, secțiunea „Achiziții” pentru documentele atașate, eventuale completări și/sau clarificări/răspunsuri la solicitări de clarificări.
Documente anexate: Solicitare clarificari achizitie SF Sala Evenimente Cimitir Municipal.zip