Achiziții
Primăria Municipiului Brașov
Achiziții / Proceduri proprii: 27-04-2020 ora 12:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232
Fax: +40 268473001
E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro
Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA
In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de dirigenție de șantier pentru urmărirea lucrărilor de modernizare fântână arteziană pietonal Valea Cetății
Data limita depunere oferta:
27.04.2020 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Valoare estimata:
3.000,00 RON
Caiet de sarcini:
Caiet sarcini cu anexa.pdf
Descriere contract:
„Servicii de dirigenție de șantier pentru urmărirea lucrărilor de modernizare fântână arteziană pietonal Valea Cetății”
Conditii referitoare la contract:
Asigurarea serviciului de dirigenţie de şantier pentru supravegherea lucrărilor de modernizare fântâna arteziană pietonal Valea Cetâţii - în concordanță cu specificațiile caietului de sarcini cu anexa, atașat prezentului anunț Durata contractului - 4 luni de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, care pot sa presteze serviciile mentionate mai sus. Oferta ce cuprinde oferta tehnica si oferta financiara, va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insotesc oferta, vor fi elaborate in limba romana. Oferta financiara va fi elaborata în lei, fara TVA, avand mentionat TVA-ul separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia. Ofertantul trebuie sa fie autorizat/avizat sa presteze servicii ce fac obiectul prezentului contract, pe toata durata acestuia.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut - în condițiile îndeplinirii cerințelor caietului de sarcini
Informatii suplimentare:
Prezentul anunt nu obliga autoritatea contractanta sa accepte o oferta sau sa efectueze achizitia. Informatii suplimentare pot fi obtinute la telefon 0268-416550, interior 128, 129 sau la email achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, inclusiv cont trezorerie si persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data precizata in prezentul anunt,la sediul Primariei Municipiului Brasov, B.dul Eroilor nr 8 - si inregistrata la Centrul de Informare Cetateni, sau, pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt in vederea definitivarii achizitiei pentru semnarea contractului. Caietul de sarcini si anexele la acesta se pot descarca din prezentul anunt dar si de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov, www.brasovcity.ro, sectiunea ”Achizitii”- unde se afla si documentatia aferenta, necesara intocmirii ofertei. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea licitatii si concursuri, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de dirigentie -lucrarilor de modernizare fantana.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 23-04-2020 ora 13:00 - termen expirat
PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
Denumire contract:
SERVICII DE INTRETINERE-SERVICE/VERIFICARI TEHNICE ASCENSOARE
Data limita depunere oferta:
23.04.2020 13:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
Valoare estimata:
8.100,00 RON
Caiet de sarcini:
CS INTRETINERE LIFT.pdf
Descriere contract:
SERVICII DE INTERTINERE/SERVICE/VERIFICARI TEHNICE 2 ASCENSOARE
Conditii referitoare la contract:
CONFORM CAIET DE SARCINI
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a aceste
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizite SERVICII DE INTERTINERE-SERVICE- VERIFICARI TEHNICE.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 22-04-2020 ora 12:00 - termen expirat
PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
Servicii de verificare a documentaţiei tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor, pentru obiectivul de investiţii “Documnetatii tehnice pentur obtinere autorizatie PSI in unitatile de invatamant - COLEGIUL TEHNIC DE TRANSPORTURI, CORP A si B”-
Data limita depunere oferta:
22.04.2020 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
12.927,49 RON
Caiet de sarcini:
cs verificator transporturi.pdf
Descriere contract:
Verificarea documentaţiei tehnice din punct de vedere al cerințelor fundamentale aplicabile construcțiilor - A1, A2, B1, Cc, Ci, D, E, F, It, Is, şi Ie la obiectivul de investiţii “ Documnetatii tehnice pentur obtinere autorizatie PSI in unitatile de invatamant - COLEGIUL TEHNIC DE TRANSPORTURI, CORP A si B”-
Conditii referitoare la contract:
Conform caiet de sarcini
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar
Criterii de atribuire:
pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau din prezentul anunt. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 22.04.2020, ora 12:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de verificare a documentatiei tehnice.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 13-04-2020 ora 11:00 - termen expirat
SERVICII DE REALIZARE A MATERIALELOR PROMOTIONALE
Data limita depunere oferta:
13.04.2020 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
Valoare estimata:
84.033,61 RON fara TVA
Caiet de sarcini:
CS MATERIALE PROMO.pdf
Descriere contract:
SERVICII DE REALIZARE A MATERIALELOR PROMOTIONALE IN CADRUL PROIECTULUI "AMENAJARE BENZI DEDICATE TRANSPORTULUI PUBLIC DIN MUNICIPIUL BRASOV SI TROTUARE ADIACENTE" COD SMIS 126993, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini anexat
Conditii referitoare la contract:
-
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut. Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de realizare a materialelor promotionale.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 10-04-2020 ora 13:00 - termen expirat
Denumire contract:
SERVICII DE INFORMARE SI PUBLICITATE PENTRU IMPLEMENTAREA PROIECTULUI "AMENAJARE BENZI DEDICATE TRANSPORTULUI PUBLIC IN MUNICIPIUL BRASOV SI TROTUARE ADIACENTE COD SMIS 126993
Data limita depunere oferta:
10.04.2020 13:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
Valoare estimata:
12.605,00 RON
Descriere contract:
Se vor publica, intr-o publicatie generalist on-line cu minim 300 de vizitatori unici pe luna, doua anunturi de presa astfel: - la demararea proiectului “Amenajare benzi dedicate transportului public in Municipiul Brasov si trotuare adiacente" - cod SMIS 126993 - dupa finalizarea tuturor activitatilor prevazute in graficul de implementare a proiec tului “Amenajare benzi dedicate transportului public in Municipiul Brasov si trotuare adiacente" - cod SMIS 126993 REALIZAREA SI MONTAREA A 3 PANOURI TEMPORARE DUBLE REALIZAREA SI MONTAREA A 3 PLACI PERMANENTE DUBLE:
Conditii referitoare la contract:
-
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut. Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de informare si publicitate.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 09-04-2020 ora 13:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
SERVICII DE AUDIT FINANCIAR
Data limita depunere oferta:
09.04.2020 13:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Valoare estimata:
12.605,04 RON
Caiet de sarcini:
CS AUDIT.pdf
Descriere contract:
SERVICII DE AUDIT FINANCIAR PENTRU IMPLEMENTAREA PROIECTULUI "AMENAJARE BENZI DEDICATE TRANSPORTULUI PUBLIC IN MUNICIPIUL BRASOV SI TROTUARE ADIACENTE" IN CONFORMITATE CU CAIETUL DE SARCINI
Conditii referitoare la contract:
-
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut. Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie servicii de audit financiar.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 17-03-2020 ora 14:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de Consultanta pentru MANAGEMENTUL OBIECTIVULUI DE INVESTITII Reabilitare si modernizare Colegiul Tehnic Maria Baiulescu
Data limita depunere oferta:
17.03.2020 14:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71621000-7 - Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
Valoare estimata:
52.184,87 RON
Caiet de sarcini:
Caiet de sarcini+anexe.pdf
Descriere contract:
Servicii de Consultanta pentru MANAGEMENTUL OBIECTIVULUI DE INVESTITII Reabilitare si modernizare Colegiul Tehnic Maria Baiulescu. Acordarea de asistență de specialitate echipei de management a proiectului în implementarea acestuia, astfel: a)acordarea asistenței de specialitate necesară pentru elaborarea documentelor solicitate de Organismul Intermediar (OI), Autoritatea de Management (AM) și de alte organisme abilitate care vor solicita informații privind derularea contractului de finanțare (adrese, comunicări, acte adiționale, notificări, alte situații, etc); b)informarea Beneficiarului asupra eventualelor modificări legislative ce privesc serviciile solicitate și corelarea documentațiilor ce trebuie întocmite conform acestor modificări; c)asistență în elaborarea cererilor de rambursare în conformitate cu cerințele finanțatorului pe baza informațiilor furnizate de membrii echipei de management a instituției solicitante; d)participarea activă și cu regularitate, la întâlnirile de lucru operative cu membrii echipei de proiect, ai echipei de monitorizare precum și cu antreprenorul și prestatorii implicați în fazele respective ale proiectului; e)participă la întâlnirile de evaluare și monitorizare la finalul tuturor etapelor determinante prevăzute în procesul de implementare a proiectului; f)verificarea împreună cu Responsabilul tehnic, înainte de efectuarea plăților, a documentelor de plată depuse la beneficiar de către furnizorii săi de lucrări, servicii și bunuri, conform contractelor încheiate, pe tot parcursul implementării proiectului; g)acordarea asistenței și verificarea caietelor de sarcini pentru fiecare din procedurile de achiziție cu respectarea cerințelor din contractul de finanțare; h)transmiterea prin MY SMIS a tuturor notificărilor, rapoartelor, cererilor de rambursare, etc, către Autoritatea de Management. i)asigurarea consultanței/asistenței pe parcursul procesului de evaluare a ofertelor, în ceea ce privește: -îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție stabilite prin documentațiile de atribuire; -conformitatea modului de prezentare a propunerilor tehnice și financiare în raport cu cerințele din documentația de atribuire; -asigurarea consultanței pentru formularea solicitărilor de clarificări, dacă este cazul, operatorilor economici participanți la procedurile de achiziție publică, în faza de evaluarea tehnică și financiară a ofertelor; -asigurarea asistenței în analiza răspunsurilor operatorilor economici la solicitările de clarificări formulate pe parcursul procesului de evaluare a ofertelor; j)consilierea beneficiarului pe parcursul elaborării documentației de proiectare, în vederea luării celor mai bune decizii; k)asigurarea asistenței de specialitate după semnarea contractului de lucrări, alta decât cea acordată de dirigintele de șantier, până la finalizarea procesului de implementare a proiectului; l)elaborarea de rapoarte lunar privind progresul proiectului din punct de vedere cantitativ și calitativ, care să c
Conditii referitoare la contract:
Modalitatea de prezentare a ofertei tehnice Ofertantul va prezenta următoarele elemente, ca parte a propunerii tehnice: - Precizări asupra modului în care ofertantul înţelege obiectivele proiectului, rezultatele aşteptate şi modul în care își asumă obligațiile și atribuțiile cuprinse în caietului de sarcini; - Metodologia de prestare a serviciilor; - Prezentarea metodologiei de lucru propusă pentru derularea activităţilor de management de proiect, asta incluzând în mod obligatoriu şi planul de comunicare şi raportare în relaţia cu membrii echipei de management desemnate la nivelul instituţiei solicitante; Se va prezenta lista cu experții propuși pentru prestarea serviciilor însoțită de CV-urile acestora. Resursele de personal minime (experți cheie ) pe care ofertantul trebuie să le asigure: 1.Consultant cu studii superioare cu experiență atât în pregătirea și întocmirea cererilor de rambursare cât și a cererilor de plată pentru proiecte finanțate din fonduri UE; 2.Inginer construcții cu experiență în implementarea proiectelor de investiții; Oferta financiară va cuprinde: - formularul de ofertă cu valoarea totală a serviciilor ce se vor presta în cadrul contractului fără TVA. TVA-ul se va prezenta distinct. : - graficul financiar de prestare a serviciilor defalcat valoric astfel; - asistență la întocmirea documentelor și derularea procedurilor de achiziție; - asistență în elaborarea cererilor de rambursare; - asistență în elaborarea cererilor de plată; - asistență în coordonarea implementării proiectului după semnarea contractelor de lucrări; - asistență în coordonarea și monitorizarea implementării proiectului. Durata contractului de consultanță pentru managementul obiectivului de investiții este de 26 luni conform Cererii de finanțare. Contractul este valabil de la data semnării acestuia până la finalizarea implementării proiectului.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor menționate in caietul de sarcini. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire:
Pretul cel mai scazut Ofertantul declarat castigător va constitui garanția de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului in lei fara TVA, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, in conformitate cu art.36 din HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare. Ofertantul declarat castigator este pe deplin responsabil de respectarea legislatiei privind sanatatea si securitatea muncii.
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 128 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Oferta va trebui să contină toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabilă de contract. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, inregistrată la Centrul de Informare Cetațeni, sau, pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător iși va depune oferta in SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț in vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie managementul reabilitare si modernizare colegiul Tehnic Maria Baiulescu.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 17-03-2020 ora 11:53 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Bulevardul Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/232 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de verificare a documentației tehnice
Data limita depunere oferta: 17.03.2020, 11:53
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Cod si denumire CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata: 6.086,18 RON
Caiet de sarcini: Caiet de sarcini.pdf
Descriere contract:
Prestarea de servicii ce constau in verificarea documentației tehnice din punct de vedere al cerințelor fundamentale aplicabile construcțiilor - A1, A2, B1, Cc, Ci, D, E, F, Ie, It, Is - la obiectivul de investiții „Documentații tehnice pentru obținere autorizație PSI în unitățile de învățământ - Grădinița cu program prelungit nr. 26”, astfel: A. Faza DTAC - pentru implementarea măsurilor ISU B. Faza PT, DDE - în conformitate cu cerințele caietului de sarcini al achiziției (a se vedea atasamentul)
Conditii referitoare la contract:
Se vor presta serviciile de verificare a documentației tehnice la cerințele fundamentale aplicabile construcțiilor, pentru obiectivul de investiții „Documentații tehnice pentru obținere autorizație PSI în unitățile de învățământ - Grădinița cu program prelungit nr. 26”, conform cerințelor din caietul de sarcini al achiziției atașat prezentului anunț. Termenul de predare al proiectelor verificate va fi de 10 zile calendaristice de la predarea de către prestator a documentației tehnice, pe faze de proiectare: DTAC, PT+DDE.
Conditii de participare:
Vor fi acceptate doar ofertele operatorilor economici inregistrați in Sistemul Electronic de Achiziții Publice SEAP, care au capacitatea de prestare a serviciilor de audit precizate. Oferta furnizorului va fi depusa pe e-mail la adresa: achizitiipublice@brasovcity.ro, sau la sediul Primariei Municipiului Brasov. Oferta, precum si documentele care insoțesc oferta, vor fi elaborate in limba română. Oferta financiara va fi elaborata in lei, fara TVA, având menționat TVA-ul separat, și va avea caracter ferm și obligatoriu pe toată perioada de valabilitatea a acesteia.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut
Informatii suplimentare:
Prezentul anunț nu obligă autoritatea contractantă să accepte o ofertă sau sa efectueze achiziția. Informații suplimentare pot fi obținute la telefon 0268-416550, interior 185 sau la e-mail achizitiipublice@brasovcity.ro. Documentația se poate descarca de pe site-ul Primăriei Municipiului Brașov: www.brasovcity.ro/ secțiunea Achiziții. Limba de redactare a ofertei este limba română. Oferta financiara are caracter ferm și obligatoriu din punctul de vedere al contractului. Oferta va trebui să conțină toate datele de contact ale ofertantului: Denumire/nume ofertant, adresa sediului social, telefon, email, date de identificare fiscala (cod fiscal, ONRC), cont de trezorerie, persoana responsabilă de contract și calitatea acesteia. Ofertele se vor depune pană la data precizată in prezentul anunț, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B.dul Eroilor nr.8, Centrul de Informare Cetațeni, sau pe e-mail, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigător își va depune oferta în SEAP, sub denumirea și codul CPV din prezentul anunț în vederea definitivării achiziției pentru semnarea contractului.
Documente anexate: Documentatie achizitie verificatori PSI Gradinita 26.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 12-03-2020 ora 15:00 - termen expirat
Denumire oficiala: MUNICIPIUL BRASOV CIF: 4384206
Adresa: Strada Eroilor, Nr. 8 Tara: Romania
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
ANUNT
Denumire contract:
Servicii de verificare a documentaţiei tehnice din punct de vedere al cerințelor fundamentale aplicabile construcțiilor - A, B, C, D, E, F, It, Is, şi Ie la obiectivul de investiţii “ Extindere Şcoala Gimnazială nr.2” - Actualizare documentaţii de proiectare
Data limita depunere oferta:
12.03.2020 15:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
23.926,75 RON
Caiet de sarcini:
Descrierea constructiei.pdf
DESCRIERE CONTRACT:
Verificarea documentaţiei tehnice din punct de vedere al cerințelor fundamentale aplicabile construcțiilor - A, B, C, D, E, F, It, Is, şi Ie la obiectivul de investiţii “ Extindere Şcoala Gimnazială nr.2” - Actualizare documentaţii de proiectare
CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT:
Termenul de predare al proiectelor verificate va fi următorul: 10 zile calendaristice de la semnarea contractului şi predarea către prestator a documentaţiei tehnice, pe faze de proiectare: DTAC, DTAD, PT+DDE. Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligaţiilor reciproce ce revin părţilor contractante începând cu data semnării contractului şi îşi produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepţie la terminarea lucărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuţie a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluţii, termenul de predare a documentelor verificate este de 5 zile.
CONDITII DE PARTICIPARE:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar
CRITERII DE ATRIBUIRE:
Pretul cel mai scazut.
INFORMATII SUPLIMENTARE:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia.Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 12.03.2020, ora 15:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie - verificare proiect scoala 2.zip
Achiziții / Proceduri proprii: 11-03-2020 ora 15:00 - termen expirat
TIP ANUNT: CUMPARARI DIRECTE
DATA PUBLICARE: 09.03.2020 15:01
DATE IDENTIFICARE AUTORITATE CONTRACTANTA
Tel: +40 268416550/128/124 Fax: +40 268473001 E-mail: achizitiipublice@brasovcity.ro Punct(e) de contact: CRISTINA IULIA RACOVITA In atentia: : CRISTINA IULIA RACOVITA
Denumire contract:
Servicii de verificare a documentaţiei tehnice din punct de vedere al cerințelor fundamentale aplicabile construcțiilor - A1, A2, B1, Cc, D, E, F, Ie, It, Is - la obiectivul de investiţii “ Eficientizarea energetică a clădirilor publice din Municipiul Brașov, Liceul Andrei Mureșanu, Corp B ”
Data limita depunere oferta:
11.03.2020 15:00
Tip anunt:
Cumparari directe
Tip contract:
Servicii
Cod si denumire CPV:
71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Valoare estimata:
16.500,00 RON
Descriere contract:
Servicii de verificare a documentației tehnice din punct de vedere al cerințelor fundamentale aplicabile construcțiilor - A1, A2, B1, Cc, D, E, F, Ie, It, Is, pentru obiectivul de investiţii “ Eficientizarea clădirilor publice din Municipiul Brașov, Liceul Andrei Mureșanu, Corp B ”
Conditii referitoare la contract:
Termenul de predare al proiectelor verificate va fi următorul : * 10 zile calendaristice, de la semnarea contractului și predarea către prestator, a documentației tehnice, pe faze de proiectare: PAC 1, PAC 2, PT+DDE. Contractul este valabil pe întreaga perioadă de executare a obligațiilor reciproce ce revin părților contractante, începând cu data semnării contractului și își produce efectele până la încheierea procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Pentru asigurarea serviciilor de către verificatorii de proiecte în perioada de execuție a lucrărilor, în cazul în care apar modificări de soluții, termenul de predare al documentației verificate este de 5 zile.
Conditii de participare:
Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la Registul Comertului pentru domeniul de activitate ce face obiectul achizitiei. Odata cu oferta se depune si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului. De asemenea se completeaza si formularul Declaratie art.59 si art. 60 incarcat ca anexa la anuntul publicitar.
Criterii de atribuire: PRETUL CEL MAI SCĂZUT
Informatii suplimentare:
Documentatia de participare se poate descarca de pe site-ul Primariei Municipiului Brasov: www.brasovcity.ro/sectiunea ”achiziții” sau se poate solicita pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Limba de redactare a ofertei este limba româna. Oferta financiara totală va fi exprimata în LEI fara TVA, cu TVA-ul evidentiat separat, va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitatea a acesteia, oferta defalcându-se pe fiecare corp de clădire în parte conform Caietului de sarcini. Valabilitatea ofertelor este de 90 de zile. Oferta va trebui sa contina toate datele de contact ale ofertantului: nume ofertant, adresa, date de identificare fiscala, persoana responsabila de contract. Ofertele se vor depune pana la data de 11.03.2020, ora 15:00, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr. 8, camera 1, parter sau pe email, la adresa achizitiipublice@brasovcity.ro. Ofertantul castigator isi va depune oferta in SEAP, sub denumirea si codul CPV din prezentul anunt. Potentialii ofertanti au obligatia sa verifice zilnic anuntul de publicitate postat pe site-ul autoritatii contractante, www.brasovcity.ro, sectiunea ”achiziții”, pentru eventuale completari si/sau clarificari/raspunsuri la solicitari de clarificari.
Documente anexate: Documentatie achizitie verificare proiect andrei mureseanu.zip