Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]

Concursuri: 17-01-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 17.01.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 03.01.2023 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov , cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează în baza art. unic din O.U.G. nr. 80/2022 alin. (2) lit. a) concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de conducere vacante de Şef serviciu, gradul II al Serviciului Amenajare Drumuri Publice şi Siguranţa Circulaţiei - Direcţia Tehnică.
Condiţiile de desfăşurare:
- probei scrise: 17.01.2023, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 15.12.2022 – 03.01.2023, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1,
- data publicării anunțului: 15.12.2022.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de conducere de şef serviciu, gradul II al Serviciului Amenajare Drumuri Publice şi Siguranţa Circulaţiei - Direcţia Tehnică:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu
modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti, domeniul de licenţă (DL) - inginerie civilă,
specializarea (S): căi ferate, drumuri și poduri;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de master în domeniul administraţiei publice, management
sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform
prevederilor art.153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările
ulterioare;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (2)
lit. a) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru
funcţia publică de conducere de şef serviciu se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor
necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani.
Bibliografie/tematică:
1. Constituţia României, republicată;
cu tematica: Titlul II – Drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale
2. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Cap. II, Secțiunea II – Accesul la serviciile publice administrative și juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri și facilități
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Cap. II – Egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați în domeniul muncii
4. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; Partea a III-a - Administrația publică locală din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: Partea a III-a; Titlul I și II ale părții a VI-a
5. O.G. nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
6. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica: integral
7. Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
cu tematica: integral
8. H.G. nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare.
cu tematica: integral
9. Normativ AND 605-2016 privind mixturile asfaltice executate la cald;
cu tematica: integral
10. H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
11. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
12. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
13. Legea nr. 265/07.11.2008 privind gestionarea siguranței circulației pe infrastructura rutieră, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral
14. Legea nr. 82/1998 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 43/1997 privind regimul juridic al drumurilor;
cu tematica: integral
15. Ordin nr. 49/1998 pentru aprobarea Normelor tehnice privind proiectarea și realizarea străzilor în localitățile urbane;
cu tematica: integral
br> 16. Ordin nr. 346/2000 pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului transporturilor nr. 78/1999 pentru aprobarea Nomenclatorul activităților de administrare, exploatare, întreținere și reparații la drumurile publice;
cu tematica: integral
17. Ordin nr. 1298/2017 pentru aprobarea Reglementării tehnice privind proiectarea și dotarea parcărilor noi, a locurilor de oprire și staționare, aferente drumurilor publice, situate în extravilanul localităților.
cu tematica: integral
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 15.12.2022 – 03.01.2023, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul judiciar;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihai Adina - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 15.12.2022
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 16-01-2023 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 16.01.2023 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 03.01.2023 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul în Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează în baza Art. unic din O.U.G. nr. 80/2022 alin. (2) lit. a) concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unei funcţii publice specifice de conducere vacante, de:
- Arhitect șef grad II al municipiului Brașov,
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 16.01.2023, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 12.12.2022 - 03.01.2023, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
- data publicării anunţului: 12.12.2022
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice specifice de conducere vacante de Arhitect șef grad II al Municipiului Brașov:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu
modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă de arhitect diplomat sau urbanist diplomat, arhitect sau urbanist absolvent cu licenţă şi master ori studii postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, în condiţiile art. 36 ^ 1, alin. (1), lit. a) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (2) lit. b) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru ocuparea funcţiei publice de conducere de arhitect șef se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de conducere de minim 7 ani;
- să aibă cunoștințe de operare pe calculator (Ms Office) - nivel mediu, dovedite cu certificate /diplome / atestate/ alte documente din care să rezulte detinerea acestor competențe;
- să aibă cunoștințe de operare programe proiectare tip CAD (Archicad/Autocad), dovedite prin documente specifice;
- să aibă cunoștințe de limba engleză – nivel mediu, dovedite cu certificate/diplome/atestate/ alte documente din care să rezulte deținerea acestor competențe.
BIBLIOGRAFIA/Tematica:
1. Constituţia României, republicată,
cu tematica:
- Titlul II - Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale;
2. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
cu tematica:
Partea I; Partea a III-a: Titlul I, Titlul II, Titlul III, Titlul IV. 'I'itlul V - Cap. I, Cap. II. Cap.III - Secțiunea a 3-a, Secțiunea a 4-a (art. 136-141). cap. IV, cap. VIII, Titlul VII; Partea a VI-a și Partea a VII-a;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica:
- Cap II, Secţiunea II Accesul la serviciile publice administrative şi juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri şi facilităţi;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica:
- Cap II Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii;
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
6. Ordin nr. 839/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica: integral;
7. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
8. Ordin nr. 233/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul și de elaborare și actualizare a documentațiilor de urbanism, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
9. Ordin nr. 2701/2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare și consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului și de urbanism, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
10. Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
11. Legea nr. 7/1996 a cadastrului și a publicității imobiliare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica:
- Titlu II. Publicitatea imobiliară Cap.I, Evidența cadastral-juridică și Cap.II Procedura de înscriere în cartea funciară;
12. Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
13. H.G. nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
14. H.G. nr. 525/1996 privind aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
15. H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
16. Legea nr. 153/2011 privind măsuri de creştere a calităţii arhitectural-ambientale a clădirilor, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
17. Legea nr. 114/1996 privind locuințele, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica:
- Cap. I - Definitii;
18. Ordonanța de Urgență nr. 195/2005 privind protecţia mediului aprobată cu modificări și completări prin Legea 265/2006, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica:
- Cap. I – prevederi generale, Cap. XII – Protecția așezărilor umane, - Cap. XIV – Secțiunea a 2-a - Responsabilitatea autorităților publice locale.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 12.12.2022 - 03.01.2023, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice, conform modelului orientativ prevăzut în Anexa nr. 2 D din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare. Adeverințele care au un alt format decât cel menționat anterior trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în Anexa nr. 2 D și din care să rezulte cel puțin următoarele informații: funcția ocupată, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia, temeiul legal al desfășurării activității, vechimea în muncă acumulată, precum și vechimea în specialitatea studiilor.
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
i) certificate/diplome/atestate/ alte documente din care să rezulte deținerea de competențe de operare pe calculator (Ms Office) - nivel mediu
j) documente specifice din care să rezulte deținerea de competențe de operare programe proiectare tip CAD (Archicad/Autocad);
k) certificate/diplome/atestate/ alte documente din care să rezulte deținerea de competențe de limba engleză – nivel mediu.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Mihăileanu Xenia - consilier în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 12.12.2022
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 28-12-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 28.12.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 12.12.2022 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov , cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează în baza Art. unic din O.U.G. nr. 80/2022 alin. (2) lit. a) concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de conducere vacante de:
Director executiv, gradul II al Direcției Tehnice
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competențelor specifice în domeniul tehnologiei informației - nivel mediu: 27.12.2022, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, b-dul Eroilor nr. 8,
- probei scrise: 28.12.2022, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 23.11.2022 - 12.12.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de conducere de director executiv, gradul II al Direcţiei Tehnice:
- să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti;
- să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de masterat în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (2) lit. b) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru funcţia publică de conducere de director executiv se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată;
- competențe specifice în domeniul tehnologiei informației - nivel mediu.
Bibliografia/tematica:
1. Constituţia României, republicată,
cu tematica: Titlul II - Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale;
2. Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: Reglementări privind funcția publică;
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: Secţiunea I și II ale capitolului II: Egalitatea în activitatea economică și în materie de angajare și profesie; Accesul la serviciile publice administrative şi juridice, de sănătate, la alte servicii, bunuri şi facilităţi;
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: Cap II - Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii;
5. O.G. nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
6. H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
7. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
8. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare,
cu tematica: integral;
9. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
cu tematica: integral;
10. Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
cu tematica: integral;
11. H.G. nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare,
cu tematica: integral.
1. Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
h) cazierul administrativ.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 23.11.2022
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 10-11-2022 ora 12:00
Vezi în pagină separată
Dată limită depunere dosar: 10.11.2022 ora 12:00
Primăria Municipiului Brașov anunță declanșarea procedurii de desemnare a consilierului de etică al instituției, în conformitate cu prevederile art. 3-8 din H.G. 931/2021.
Primăria Municipiului Brașov anunță declanșarea procedurii de desemnare a consilierului de etică al instituției, în conformitate cu prevederile art. 3-8 din H.G. 931/2021.
Candidații la atribuirea calității de consilier de etică trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la alin. (6) al art. 452 din O.U.G. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Funcționarii publici interesați sunt așteptați să depună dosarele de candidatură până la data de 10.11.2022, ora 12,00 la Centrul de Informații pentru Cetățeni.
Dosarul de candidatură trebuie să conțină documentele prevăzute la art. 4 alin. (1) din H.G. 931/2021.
Evaluarea candidaților care îndeplinesc condițiile se va face în cadrul unui interviu organizat în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (4) din H.G. 931/2021.
Data 03.11.2022
Serviciul Resurse Umane
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 06-09-2022 ora
Vezi în pagină separată
Dată limită depunere dosar: 16.08.2022 ora 15:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Brașov, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată prin Legea nr. 269/2009, cu modificările şi completările ulterioare, coroborate cu prevederile Ordinului Ministrului Culturii nr. 2799/2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum şi a modelului-cadru al contractului de management, organizează concursul de proiecte de management pentru ocuparea postului de manager al Operei Brașov, instituție aflată în subordinea Consiliului Local al Municipiului Braşov.
Condiții de participare:
Candidatul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
a) are cetăţenia română sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene;
b) are capacitate deplină de exerciţiu;
c) are studii universitare absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de activitate al instituției:
a. Domeniul fundamental-Științe umaniste și arte; Ramura de Științe -Arte, Domeniul de licență-Muzică/ Domeniul de licență-Teatru și Artele Spectacolului conform prevederilor H.G. nr. 403/2021 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor și al specializărilor/programelor de studii universitare și a structurii instituțiilor de învățământ superior pentru anul universitar 2021-2022;
d) are vechime în specialitatea studiilor, menționate la lit.c, de minimum 3 ani;
e) are experiență în domeniul activității manageriale de minimum 3 ani sau specializări în domeniul managementului¹;
f) nu a suferit condamnări penale și/sau civile pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu funcția pentru care candidează;
g) nu i-a încetat contractul individual de muncă, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile;
h) cunoaște limba română, scris și vorbit.
Concursul se organizează conform prevederilor Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului de proiecte de management, elaborat în temeiul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată prin Legea nr. 269/2009, cu modificările şi completările ulterioare, coroborate cu dispozițiile Ordinului Ministerului Culturii nr. 2799/2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum şi a modelului-cadru al contractului de management, aprobat prin Dispoziția de Primar nr. 2133/11.07.2022, după cum urmează:
1 Data de 21.07.2022, aducerea la cunoștință publică a:
-condițiilor de participare la concursul de proiecte de management;
-caietului de obiective;
-regulamentului de organizare și desfășurare a concursului de proiecte de management;
-calendarului concursului, cu precizarea termenului/perioadei pentru fiecare etapă
-actelor necesare înscrierii la concursul de proiecte de management care fac obiectul dosarului de concurs;
-informațiilor privind condițiile tehnice de redactare a proiectului de management și condițiile de prezentare a acestuia;
-datelor pentru depunerea dosarelor de concurs;
-bibliografiei;
2 16.08.2022, ora 15.00, data limită de depunere a proiectelor de management și a dosarelor de concurs de către candidați;
3 17.08.2022-22.08.2022, selecția dosarelor;
4 23.08.2022, anunțarea candidaților privind selecția dosarelor;
5 24.08.2022-01.09.2022, analiza proiectelor de management -prima etapă;
6 02.09.2022, aducerea la cunoștința candidaților a notei obținute la prima etapă și afișarea acesteia la sediul Primăriei Municipiului Brașov;
7 06.09.2022, susținerea proiectelor de management în cadrul unui interviu -a doua etapă
8 07.09.2022, proba scrisă de departajare, după caz;
9 07.09.2022, aducerea la cunoștința candidaților și la cunoștința publică a rezultatului concursului și afișarea acestuia la sediul Primăriei Brașov, la sediul Operei Brașov și pe pagina de internet a Primăriei Brașov;
10 08.09.2022-12.09.2022, ora 15.00 depunerea contestațiilor;
11 13.09.2022, aducerea la cunoștința publică a rezultatului final al concursului, în situația în care nu au fost depuse contestații;
12 13.09.2022-15.09.2022, soluționarea contestațiilor, după caz;
13 16.09.2022, aducerea la cunoștința publică a rezultatului final al concursului, după soluționarea contestațiilor, prin afișare la sediul Primăriei Municipiului Brașov.
Dosarele de concurs și proiectele de management se depun, la sediul Primăriei Municipiului Brașov, B-dul Eroilor nr.8, mun. Brașov, până în data de 16.08.2022, ora 15:00-Centrul de Informații pentru Cetățeni-parter.
Dosarul de concurs conține:
Plicul A:
a) cerere de înscriere la concurs cu precizarea datelor personale de contact: telefon mobil și adresă de e-mail, conform modelului anexat;
b) copie după actul de identitate;
c) curriculum vitae, conform modelului anexat;
d) diplome de studii și, după caz, documente care atestă efectuarea unor specializări²;
e) adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
f) cazierul judiciar, în cazul persoanelor cu cetățenie română sau acte similare în situația persoanelor cu altă cetățenie;
g) copia carnetului de muncă și, după caz, adeverința care să ateste vechimea în specialitatea studiilor (ulterior datei de 01.01.2011 vechimea se probează cu adeverință eliberată de angajator), conform modelului anexat;
h) declarație pe proprie răspundere că nu a fost lucrător al securității sau colaborator al acesteia, în sensul art.2 lit a)-c) din OUG nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar și deconspirarea Securității conform modelului anexat;
i) declarație pe proprie răspundere că nu i-a încetat contractul individual de muncă, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile, conform modelului anexat;
j) Declarație pe proprie răspundere, prin care se angajează, dacă este cazul, să renunțe la postul de conducere deținut, în condițiile în care este declarat câștigător în cadrul acestui concurs de management, conform modelului anexat.
ATENTIE! DOSARELE INCOMPLETE VOR FI ELIMINATE
Plicul B: PROIECTUL DE MANAGEMENT
Sub sancțiunea eliminării din concurs, proiectul de management, trebuie întocmit și structurat conform cerințelor din Caietul de obiective, în format scris, prezentat în dosar cu șină, și în format electronic (CD), fără a fi personalizat, fără a avea semnături și fără a conține indicii privind identitatea autorului (ex. motouri, etc).
Candidații la concursul pentru ocuparea postului de manager al Operei Brașov din subordinea Consiliului Local al mun. Brașov, vor redacta proiectele de management ce vor avea maximum 100 de pagini, inclusiv anexe, (format A4, marginile paginii: stânga: 2 cm, dreapta: 2 cm, sus: 1,25 cm, jos: 1,25 cm), cu caractere Times New Roman, dimensiunea fontului de 12 pentru textul de bază și de 14 pentru titluri, fără pasaje subliniate, bold sau italic (se aplică și titlurilor, capitolelor, subcapitolelor), distanța dintre rânduri de 1.5.
Distanța dintre rânduri solicitată se va folosi și în tabele, reprezentări grafice , etc.
Se vor folosi obligatoriu diacriticele specifice limbii române.
Paginile vor fi numerotate în partea dreaptă jos, începând cu prima pagină.
Eventualele fotografii, grafice, prezentări în Power Point sau alte prelucrări de imagine vor fi incluse obligatoriu în anexe.
Proiectul de management va avea obligatoriu titlul: ,,Proiect de management pentru ocuparea postului de manager al Operei Brașov,,
Proiectul de management va fi salvat pe CD/STICK USB în format pdf.
Proiectul de management trebuie să respecte întocmai structura din caietul de obiective, precum și numerotarea capitolelor, subcapitolelor, subpunctelor.
La întocmirea propriei analize (socioculturale, a activității instituției, etc.)se vor păstra subtitlurile din caietul de obiective, analiza constând în interpretarea datelor de către candidat în vederea extragerii informațiilor relevante, necesare în construirea propunerilor privind conducerea și dezvoltarea instituției.
Proiectele manageriale care nu respectă condițiile de mai sus vor fi eliminate din concurs în etapa de selecție.
La depunerea dosarului de concurs copiile actelor se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate. Documentele depuse într-o limbă străină vor fi însoțite obligatoriu de traduceri legalizate.
Regulamentul concursului și caietul de obiective se pot descărca de pe pagina oficială de internet a Primăriei Brașov (www.brasovcity.ro).
Relații suplimentare se pot obține de la Primăria Municipiului Brașov, tel.0268416550, int.142, (luni-joi între orele 08.00-15.00, vineri între orele 08.00:13.00).
BIBLIOGRAFIE
¹Condiția de pregătire sau experiență în management poate fi substituită de pregătirea în management atestată cu certificat de absolvire (manager de proiect, manager cultural, etc) sau experiență în conducerea unei instituții, companii, organizații neguvernamentale etc., dovedită prin adeverință.
²În cazul diplomelor de studii sau a documentelor care atestă efectuarea unor specializări în altă țară, acestea trebuie să fie însoțite de dovada recunoașterii acestora în România, conform prevederilor legale. La evaluarea dosarului de concurs, nu vor fi luate în considerare diplomele de studii sau documentele care atestă efectuarea unor specializări, cu termenul de valabilitate expirat.
În cazul în care, în virtutea unor dispoziții normative impuse de protecția sănătății populației, apare imposibilitatea respectării unor termene din calendarul concursului, calendarul poate suporta modificări, care vor fi făcute publice pe site-ul Primăriei Brașov și a Operei Brașov.
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 29-08-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 29.08.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 16.08.2022 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a unor funcţii publice de execuţie vacante, după cum urmează:
1 Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef;
2 Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 29.08.2022, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 25.07.2022 - 16.08.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
1. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: urbanism, arhitectură sau construcții;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. b) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional principal al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani.
Bibliografie/tematică:
1 Constituţia României, republicată;
2 Partea a III – a, Titlul I şi II ale părţii a VI-a din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3 O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4 Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5 Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
6 H.G. nr. 525/1996 privind aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
7 Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
2. Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie de Inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Amenajarea Teritoriului şi Gestiune Date Urbane - Direcţia Arhitect Şef:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: urbanism, arhitectură sau construcții;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
Bibliografie/tematică:
1 Constituţia României, republicată;
2 Partea a III – a, Titlul I şi II ale părţii a VI-a din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3 O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4 Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5 Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
6 H.G. nr. 525/1996 privind aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
7 Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 25.07.2022 - 16.08.2022, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 25.07.2022
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 25-08-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 25.08.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 09.08.2022 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuţie vacante de Referent de specialitate clasa II grad profesional superior din cadrul Serviciului Autorizări Construcții - Direcţia Arhitect Șef;
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 25.08.2022, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8;
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8;
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 21.07.2022 - 09.08.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţii de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de
Referent de specialitate clasa II grad profesional superior din cadrul Serviciului Autorizări Construcții - Direcţia Arhitect Șef.
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii superioare de scurtă durată, absolvite cu diploma în domeniul urbanism, arhitectură, și construcții în perioada anterioară aplicării celor trei cicluri tip Bologna;
- să îndeplinească condiţiile de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. c) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional superior al funcţiei publice de execuţie vacante de referent de specialitate clasa II se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.
BIBLIOGRAFIA/ Tematica:
1 Constituţia României, republicată;
2 Partea a III -a - Administraţia publică locală, Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3 O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4 Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5 Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
6 Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;
7 H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
8 Legea nr. 185/2013 - privind amplasarea și autorizarea mijloacelor de publicitate, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 21.07.2022 - 09.08.2022, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro).
147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Stefan Erzsebet - referent de specialitate în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 21.07.2022
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 25-08-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 25.08.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 10.08.2022 ora 16:00
CONCURS DE RECRUTARE
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuţie vacante de Inspector clasa I grad profesional asistent - 1 post din cadrul Serviciului Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor - Direcţia Tehnologii Informaţionale şi Servicii Electronice.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei suplimentare de testare a competenţelor specifice în domeniul tehnologiei informaţiei - nivel mediu: 23.08.2022, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
- probei scrise: 25.08.2022, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, B-dul Eroilor nr. 8.
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 22.07.2022 - 10.08.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de execuţie vacante de Inspector clasa I grad profesional asistent - 1 post:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în:
* domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe inginereşti;
* domeniul fundamental (DFI) - ştiinţe sociale,ramurile de știință (RSI) – Științe juridice sau Științe economice;
- competenţe în domeniul tehnologiei informaţiei - nivel mediu;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzute de art. 468 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare; pentru gradul profesional asistent al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I, se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 1 an.
BIBLIOGRAFIA/Tematica:
1 Constituţia României, republicată;
2 Partea a III-a - Administrație Publică Locală și Titlul I și II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3 O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4 Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5 Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) - capitolul II;
6 Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
7 H.G. nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare.
>Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49, lit. a) – j) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 22.07.2022 - 10.08.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni - camera nr. 1.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date de contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: dna Stefan Erzsebet – referent de specialitate în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 22.07.2022
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 22-08-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 22.08.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 08.08.2022 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuţie vacante Consilier juridic, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Contencios - Direcţia Juridică şi de Administraţie Publică Locală.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 22.08.2022, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 20.07.2022 - 08.08.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de consilier juridic, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Contencios - Direcţia Juridică şi de Administraţie Publică Locală:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) - ştiinte sociale, ramura de ştiinţă (RSI) - ştiinţe juridice, domeniul de licenţă (DL) - drept, specializarea (S) - drept;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. b) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional principal al funcţiei publice de execuţie de consilier juridic clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani.
Bibliografie/tematică:
1 Constituţia României, republicată;
2 O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3 O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4 Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5 Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
6 H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
7 Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii, cu modificările și completările ulterioare;
8 H.G. nr. 867/2016 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii;
9 Legea nr. 101/2016 privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, cu modificările și completările ulterioare;
10 Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
11 Cartea a III-a, Cartea a V-a din Legea nr. 287/2009, republicată, privind Codul civil;
12 Cartea I, Cartea a II-a, Cartea a V-a din Legea nr. 134/2010, republicată, privind Codul de procedură civilă.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 20.07.2022 - 08.08.2022, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 20.07.2022
DOCUMENTE ANEXATE / ETAPE CONCURS

Concursuri: 27-07-2022 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Dată probă scrisă: 27.07.2022 ora 10:00
Dată limită depunere dosar: 18.07.2022 ora 16:00
Concurs de recrutare
Primăria Municipiului Braşov, cu sediul in Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a funcţiei publice de execuţie temporar vacante de Inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Biroului Informații Publice și Mass Media.
Condiţiile de desfăşurare:
Data organizării:
- probei scrise: 27.07.2022, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- interviului: data şi ora vor fi comunicate ulterior, la afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Braşov, Bulevardul Eroilor nr. 8,
- data limită până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de 8 zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 11.07.2022 - 18.07.2022, la sediul Primăriei Municipiului Braşov din Bulevardul Eroilor nr. 8 - Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, camera nr. 1.
Condiţiile de participare generale şi specifice necesare ocupării funcţiei publice de inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Biroului Informații Publice și Mass Media:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 465 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- să îndeplinească condiţia de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- să îndeplinească condiţia de vechime în specialitatea studiilor absolvite, prevăzută de art. 468 alin. (1) lit. b) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; pentru gradul profesional principal al funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I se impune condiţia de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 5 ani.
Bibliografie/tematică:
1 Constituţia României, republicată;
2 Partea a III – a, Titlul I şi II ale părţii a VI-a din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3 O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4 Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5 Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
6 O.G nr. 27/2002, privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
7 Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată cu modificările şi completările ulterioare.
Candidaţii vor depune dosarele de înscriere cu documentele obligatorii prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, respectiv în perioada 11.07.2022 - 18.07.2022, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov - camera nr. 1, la sediul din Braşov - Bulevardul Eroilor nr.8.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele:
a) formularul de înscriere - tip;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau, adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
NOTĂ: Copiile actelor mai sus menţionate se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate .
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147 (condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa la sediul şi pe site-ul Primăriei Municipiului Braşov: www.brasovcity.ro.).
Date contact: Tel: 0268/416550, int. 147, fax: 0268/473981, e-mail: ru@brasovcity.ro.
Persoana de contact: d-na Lupu Georgiana - inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane.
DATA AFIŞĂRII ANUNŢULUI : 11.07.2022