(0268) 405000 | contact@brasovcity.ro

Brasovcity.ro
  • Despre Brașov
      • Cum ajung
      • Evenimente și Cultură
      • Calendar si proceduri organizare evenimente
      • Atracții turistice
      • Agrement
      • Istorie
      • Personalități
      • Cetățeni de onoare
      • Junii Brașovului
      • Ultimele noutăți citește
      • Harta Brașovului
      • Harta puncte de interes
      • Grădina zoologică / Planetariu - cumpără bilet
      • Spectacole Planetariu
      • Statutul Municipiului Brașov
      • Tarife transport instalații pe cablu
      • Starea instalațiilor pe cablu
      • Harta domeniului schiabil
      • Caracteristici domeniu schiabil
      • Decalogul schiorului
  • Primăria
      • Primarul Municipiului Brașov
      • Organizare (Primăria Brașov)
        • Organigrama
        • Departamente
        • Servicii publice
        • Întreprinderi publice
        • Regulament Intern
        • Regulament de Organizare si Functionare
        • Codul de conduita al angajatilor
        • Planul privind egalitatea de șanse
      • Declarații de avere
      • Regulamente
      • Rapoarte
      • Achiziții
      • Licitații publice de vânzare / închiriere
      • Licitaţii închirieri spații RIAL
      • Concursuri
      • Proiecte Europene
        • Proiecte Europene finalizate
        • Proiecte Europene în implementare
      • Proiecte PNRR
        • Proiecte PNRR în implementare
      • Proiecte Regio 2021-2027
        • Proiecte Regio 2021-2027 finalizate
        • Proiecte Regio 2021-2027 în implementare
      • Parteneriate
        • Consorțiul regional integrat pentru învățământ dual
        • Centrul de excelență pentru comunități montane sustenabile
      • Strategii
        • Strategia de Dezvoltare
          Durabilă Brașov 2030
          • Strategia de dezvoltare a Municipiului Brașov
          • Viziunea de dezvoltare a Zonei Metropolitane Brașov 2030
          • Raport Sondaje
          • Studiu Analiză SWOT
          • Studiu Prognoza Demografică
        • Strategia Integrată
          de Dezvoltare Urbană
          • Analiza situației existente
          • Portofoliu de proiecte - consultare publică
          • SIDU
        • Plan de mobilitate
          urbană durabilă
          • Decizie încadrare PMUD Brașov
          • BRAȘOV - PMUD RO rev-08
          • Brosura SUMP RO v8
        • Eficiență Energetică și Neutralitate Climatică
          • PAED Brasov 2010-2020
          • PIEE Brasov 2010-2020
          • Raport monitorizare Brașov 2014
          • Raport de Monitorizare PAED 2020
          • Program de imbunatatire a eficientei energetice 2021-2030
        • Adaptare la schimbări
          climatice
          • Plan de actiune privind adaptarea la schimbarile climatice
          • Strategia privind adaptare la schimbari climatice
        • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale 2023 - 2033
        • Strategia pentru alimentare cu energie termica 2023 - 2033
      • Arii protejate
        • Aria protejată (Parcul Natural) Brassovia
      • Comunicate de presă
      • Ultimele noutăți citește
      • Transparență și liber acces
      • Promovare
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Consiliul Local
      • Ședința extraordinara 01-07-2025
      • Proiecte de hotărâre
      • Proiecte de hotărâre - dezbatere publică
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Procese verbale ședinte de consiliu
      • Atribuții
      • Regulament
      • Componență
      • Comisii
      • Contact Birou relații cu Consilieri
      • Portal extranet
      • Rapoarte de activitate
      • Arhiva video ședințe
      • Ordinul Prefectului privind constituirea Consiliul Local
  • Servicii cetățeni
      • Autentificare portal(Servicii electronice)
      • Interacționează cu Primăria (e-Funcționar)
      • Consultări publice
      • Grupuri de lucru | opinii
      • Portal instituții subordonate
      • Plăți online
      • Urbanism
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Urbanism
        • Consultare Autorizații de Construire
        • Consultare Certificate de Urbanism
        • Verificare Certificat de Urbanism nou
        • Consultare Certificate de atestare edificare/extindere/radiere
        • PUD-uri
        • PUZ-uri
        • PUG
        • Consultare publică PUG
        • Hărți urbanism
        • Documente utile
        • Planul Urbanistic General
        • Regulamente
        • Nomenclator stradal
        • Zonarea Municipiului Brașov
      • Mediu
        • Anunțuri
        • Program curățenie
        • Calitatea aerului
        • Hărți
        • Planuri de acțiune
        • Rapoarte
        • Regulamente
        • Proiecte de mediu
        • Toaletare arbori
        • Tăieri arbori
        • Înscriere în Registrul SIA Colectare și Epurare
        • Programul Rabla Local
      • Financiar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Taxe și Impozite
        • Prezentare Proiect Buget 2025
        • Proiect Buget
        • Indicatori Buget
        • Buget
        • Situații financiare
        • Buget general consolidat
        • Registru datorie publică
        • Program de investiții
        • Proiecte cultură - sport - social
        • Rating Municipiul Brașov
      • Parcări
        • Anunțuri (parcări reședință)
        • Programări (parcări reședință)
        • Regulamente (parcări reședință)
        • Harta parcări (parcări publice)
      • Transport
        • Anunțuri Transport
        • Interacționează cu Primăria - Transport
        • Actualizare studiu de trafic Brasov
        • Obținere permis LT online
        • Harta transportului public
        • RAT
          • HCL 734/2018 - facilități transport
        • Taxi
      • Evidența persoanelor
        • Interacționează cu Primăria - Evidența persoanelor
        • Programare online
        • Regulament programări online
        • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      • Stare civilă
        • Interacționează cu Primăria - Stare civilă
        • Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
        • Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
        • Programare online - transcriere acte din Republica Moldova
      • Juridic
        • Contencios administrativ
          • Legea 10/2001
      • Asociații de proprietari
        • Anunțuri
        • Administratori atestați/autorizați
        • Baza de date asociații de proprietari
        • Formulare
        • Regulamente
        • Legislație
      • Situații de urgență
        • Recomandări și reguli
        • Anunțuri
        • Promo aplicația APEL 112
        • Hotărâri ale Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Municipiului Brașov
        • Planuri
        • Pliante
        • Protecție
        • Hartă locații defibrilatoare
      • Patrimoniu și urbanism comercial Valorificare,Reg.Agricol si Fond Funciar
        • Anunțuri
        • Interacționează cu Primăria - Patrimoniu și urbanism comercial
      • Asfalt, becuri, curățenie...
      • Chestionar feedback
      • Raportează incidente
      • Depune petiții
      • Înscriere audiență

      • Cerere înscriere/reînscriere în creșă

      • Transparență și liber acces
      • Accesibilitate persoane cu dizabilități
  • Caută
    • În site
      • Căutare particularizată
      În servicii pentru cetățeni
      • Documente și tematici
      • Consultare Certificate de Urbanism
      • Consultare Autorizații de Construire
      • Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii
      • Căutare document în registratură
      • Registrul de Hotărâri ale Consiliului Local
      • Registrul Dispozitii de Primar
      • Caută stadiu eliberare Carte de Identitate - SPCLEP BRAȘOV
      În Hărți
      • Cauta in harta sectia ta de votare!
      • Harta generală
      • Harta transportului public
      • Harta parcărilor publice
      • Harta spațiilor verzi
      • Harta incidentelor
      • Harta urbanism
      • Harta puncte de interes
      • Hartă salubrizare
      • Hartă WiFi4EU
      • Hartă locații defibrilatoare
  • Contact
  • Monitor oficial local
    • Statutul unității administrativ-teritoriale
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente
Brasovcity.ro

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI BRAȘOV


În conformitate cu prevederile art. 133, alin. (1), art. 134, alin. (1), lit. a), art. 196, alin. (1), lit. a), art. 243, alin. (1), lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, aducem la cunoştinţa locuitorilor Municipiului Braşov că:

Ședinta extraordinara
a Consiliului Local al Municipiului Brașov
va avea loc în ziua de 01-07-2025, ora 14;00,
prin mijloace electronice printr-o platformă on-line de video-conferință

conform prevederilor art. 29 alin.1 din Regulamentul de Organizare și Funcționare al Consiliului Local al Municipiului Brașov aprobat prin H.C.L. nr. 612/2019, republicată, cu următorul

PROIECT AL ORDINII DE ZI:
( Vezi în pagină separată )

1 Proiect de hotărâre privind revocarea Consiliului de Administrație și a reprezentanților Consiliului Local în Adunarea Generală a Acționarilor ai Regiei Publice Locale a Pădurilor Kronstadt R.A.

Consilieri locali iniţiatori:


Horaţiu Felix BALAZS (USR)

Radu Alexandru CENŢIU (USR)

Alexandru Cosmin GHEORGHE (USR)

linca GHIZA (USR)

Olivia GRIGORIU (FDGR)

Sebastian Vasile ICHIM (USR)

Ciprian IFTIME (USR)

Sebastian Liviu LUPU (USR)

Beatrice Mihaela MORARU (USR)

George BORODA (USR)

Data publicării: 27-06-2025

Brasovcity.ro

Consultare Certificate de Urbanism


Brasovcity.ro

Consultare Autorizații de Construire


Brasovcity.ro

Consultare Certificate de atestare a edificării/extinderii/radierii


Brasovcity.ro

Verificare Certificat de Urbanism


Brasovcity.ro

Caută document în registratură


Nota: * Completarea tuturor câmpurilor este obligatorie

Brasovcity.ro

Consultare Registru H.C.L.


Brasovcity.ro

Căutare stadiu eliberare Carte de Identitate


Brasovcity.ro

Consultare Registru Dispoziții Primar

Cu caracter normativ


Primăria Braşov la un click distanţă

URBANISM



  • AUTORIZĂRI CONSTRUCȚII

  • PUD/PUZ/BRANȘAMENTE/
    RACORDĂRI REȚELE EDILITARE/
    NOMENCLATURĂ STRADALĂ

OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUCŢII IMOBILE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU ORGANIZĂRI DE EVENIMENTE CULTURAL - SPORTIVE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE ATESTARE EDIFICARE CONSTRUCŢIE
ADEVERINŢĂ PRIVIND MODALITATEA DE ÎNTABULARE A CONSTRUCŢIILOR REALIZATE ÎNAINTE DE ANUL 1958
ADEVERINȚĂ DESFIINȚARE
ADEVERINȚĂ RADIERE CONSTRUCȚIE DIN C.F. (IMOBILE DESFIINȚATE FĂRĂ A.D.)
LEGALIZARE CONSTRUCŢII REALIZATE FĂRĂ AUTORIZAŢIE DE CONSTRUIRE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM
OBŢINERE CERTIFICAT DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ŞI ADRESĂ
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE (DOCUMENT DE INFORMARE)
OBŢINERE AUTORIZAŢIE PENTRU EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ- – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – EXTINDERE ŞI BRANŞAMENTE LA REŢELE EDILITARE
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU CONSTRUIRE DRUMURI/STRĂZI NOI
OBȚINERE AUTORIZAȚIE PENTRU CONSTRUIRE DEUMURI/STRĂZI NOI (ILUMINAT STRADAL, SEMAFORIZĂRI, GIRAȚII)
OBȚINERE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE PENTRU EXECUTAREA LUCRĂRILOR ÎN PRIMĂ URGENȚĂ – STRĂZI
REGULARIZAREA TAXEI PENTRU AUTORIZAŢIA DE CONSTRUIRE – STRĂZI
AVIZARE TEMĂ DE PROIECTARE PENTRU PUD (PUZ)
CERERE PENTRU EMITEREA AVIZULUI DE OPORTUNITATE (P.U.Z)
APROBARE PUD (PUZ)
OBŢINERE CERTIFICAT DE URBANISM PENTRU DEZLIPIRE, ALIPIRE IMOBILE, ÎNSCRIERE SERVITUTE (DOCUMENT DE INFORMARE)
PRELUNGIRE CERTIFICAT DE URBANISM
PRELUNGIRE AUTORIZAȚIE DE CONSTRUIRE
ANUNȚ ÎNCEPERE LUCRĂRI

HARTĂ URBANISM

Primăria Braşov la un click distanţă

EVIDENTA PERSOANELOR

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

EVIDENȚA PERSOANELOR - Programări online

Cererile pentru eliberarea Cărților de Identitate Electronice pentru copiii cu vârsta cuprinsă între 0-14 ani cât și pentru preschimbarea Cărților de identitate aflate în termen de valabilitate (nu expiră în maxim 6 luni), se depun DOAR în baza unei programări on-line.

 

Programare online acte de identitate:

  • HUB.MAI.GOV.RO programare (apasă aici)
  • SPCLEPBV.RO programare (apasă aici)

 

Vă rugăm să consultați Regulamentul programărilor online – Serviciul Public Local de Evidență a Persoanelor Brașov

Depunerea cererii pentru emiterea actului de identitate, se poate face în baza unei programări online SAU a unui bon de ordine emis zilnic de ordonatorul amplasat în incinta serviciului, începând cu ora 8:15. Persoanele care au programare on-line, se regăsesc pe liste afișate și NU au nevoie de bon de ordine de la ordonatorul numeric aflat în incinta instituției.

Cautare Stadiu Eliberare Carte de Identitate – model vechi (apasă aici)

ADEVERINȚA privind atestarea domiciliului/reședinței se poate obține ONLINE (semnat electronic) (apasă aici)

Anunț privind termenele de eliberare ale actelor de identitate:

  • Termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de 15 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii.
  • În cazul cererilor care necesită verificări suplimentare (prin structurile de poliție de ordine publică sau în cazul solicitării duplicatelor certificatelor/extraselor  de stare civilă din alte localități), termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de până la 30 de zile, ce poate fi prelungit cu încă 15 zile.
  • În cazul cetățenilor aflați într-o situație deosebită ce poate justifica solicitarea eliberării actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit (ex.:motive medicale, deplasarea urgentă în altă localitate sau în alt stat, susținerea unor concursuri/examene, efectuarea unor operațiuni notariale/bancare/poștale, etc.), aceștia pot solicita directorului executiv al SPCLEP aprobarea pentru eliberarea actului de identitate într-un termen mai scurt decât cel stabilit. Cererea motivată pentru eliberarea actului de identitate, pentru astfel de situații, se depune la lucrătorul de evidență care instrumentează lucrarea sau, după caz, la Ghișeul Eliberări-Informații, cu referire la cererea inițială depusă.
  • În situații de urgență, cetățenii se pot adresa și Direcției Județene Comunitare de Evidență a Persoanelor Brașov, cu sediul în Mun. Brașov, str. Nicolae Titulescu nr. 28.

Află mai multe informații despre CARTEA ELECTRONICĂ DE IDENTITATE (apasă aici)

Evidența persoanelor - Acte necesare
Eliberare carte de identitate expirare, preschimbare, schimbare domiciliu
Eliberare carte de identitate electronică C.E.I. pentru minori 0 - 14 ani
Eliberare carte de identitate pierdere, furt, distrugere, deteriorare
Eliberare carte de identitate schimbare nume - prenume
Eliberare carte de identitate minorilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani
Eliberarea actelor de identitate persoanelor netransportabile
Eliberarea cărții de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România
Eliberarea cărții de identitate provizorii în cazul în care solicitantul actului de identitate nu deține toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
Eliberare carte de identitate provizorie pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate și reședința în România
Solicitare înscriere viză reședință (Flotant)
Eliberarea adeverinţei privind istoricul de domicilii - cnp - acte de identitate emise
Eliberarea certificatului privind domiciliul din registrul național de evidență a persoanelor, precum și a formularului standard multilingv care însoţeşte certificatul privind domiciliul, necesare în străinătate
Furnizarea din R.N.E.P. a datelor cu caracter personal privind persoanele fizice
Dovada adresei de domiciliu sau reședință
Acordarea sau redobândirea cetățeniei române

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPORT


ELIBERARE PERMIS DE LIBERĂ TRECERE
OBȚINERE CARD – LEGITIMAŢIE PENTRU PERSOANĂ CU HANDICAP
AVIZUL COMISIEI DE CIRCULAŢIE/ADMINISTRATOR DRUM
ELIBERARE AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT ÎN REGIM DE TAXI (PERSOANE SAU MĂRFURI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERARE AUTORIZAŢIE TAXI (TRANSPORT BUNURI ŞI MĂRFURI ÎN REGIM DE TAXI)
ELIBERAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT MODIFICATĂ
OBŢINEREA AUTORIZAŢIEI DE DISPECERAT TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CA URMARE A ÎNLOCUIRII AUTOVEHICULULUI CARE EXECUTĂ TRANSPORT PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI
MODIFICAREA AUTORIZAŢIEI TAXI CU OCAZIA TRECERII AUTOVEHICULULUI DIN LEASING ÎN PROPRIETATE
PRELUNGIREA AUTORIZAŢIEI TAXI
VIZAREA AUTORIZAŢIEI DE TRANSPORT
ELIBERARE DUPLICAT AUTORIZAŢIE DE TRANSPORT/AUTORIZAŢIE TAXI
RETRAGERE AUTORIZAȚIE DE TRANSPORT
RETRAGERE AUTORIZAŢIE TAXI
CAZIER DE CONDUITĂ PROFESIONALĂ PENTRU TAXIMENTRIST SAU PENTRU PERSOANA DESEMNATĂ
DOVADA ÎNSCRIERII ÎN BAZĂ DE DATE
ELIBERARE LISTĂ DE TARIFE VIZATĂ PENTRU FIECARE AUTOVEHICUL TAXI

Primăria Braşov la un click distanţă

TAXE ȘI IMPOZITE


  • Persoane juridice

  • Persoane fizice

DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE JURIDICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE JURIDICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DECLARAŢIE PENTRU STABILIREA TAXEI DE SERVICII DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE

CERTIFICAT FISCAL PERSOANE JURIDICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A CLADIRILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE TEREN PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A TERENURILOR PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA DECLARAŢIEI FISCALE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE FISCALĂ PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CERERI ÎN VEDEREA SCUTIRII DE LA PLATA IMPOZITULUI PE CLĂDIRE, TEREN, MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE FIZICE
DECLARAȚIE DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISTICĂ A MUNICIPIULUI BRAȘOV
DECLARAȚIE TAXĂ SALVAMONT PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNERE DECLARATIE PENTRU STABILIREA IMPOZITULUI PE SPECTACOLE PERSOANE FIZICE
STABILIREA TAXEI DE AFIȘAJ ÎN SCOP DE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE TRANSFER DOSAR AUTO PENTRU PERSOANE FIZICE
DEPUNEREA UNEI CONTESTAȚII PENTRU PERSOANE FIZICE
SOLICITARE DE COMPENSARE SAU RESTITUIRE PENTRU PERSOANE FIZICE
CERERE PENTRU ELIBERAREA UNEI DOVEZI DE PLATĂ PENTRU PERSOANE FIZICE

CERTIFICAT FISCAL PENTRU PERSOANE FIZICE

Primăria Braşov la un click distanţă

DOMENIUL PUBLIC


CERERE PARTENERIAT PENTRU ORGANIZARE EVENIMENTE ÎMPREUNĂ CU MUNICIPIUL BRAȘOV
OBȚINERE PARCARE DE REȘEDINȚĂ
OBŢINERE ABONAMENT PENTRU OCUPARE DOMENIUL PUBLIC P.J.
OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
OBŢINERE AVIZ DE TĂIERE SAU TOALETARE ARBORI
AVIZ DE PRINCIPIU PENTRU EXECUTAREA BRANŞAMENTELOR
APROBARE DE SĂPĂTURĂ
ÎNSCRIERE ÎN PROGRAMUL NAȚIONAL DE REABILITARE TERMICĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ
FORMULAR ONLINE - AVIZ DE SĂPĂTURI ÎN REGIM DE URGENŢĂ INTERVENŢIE
CERERE INCHIRIERE LOC DE PARCARE PENTRU BICICLETE

Primăria Braşov la un click distanţă

STARE CIVILĂ

Despre Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor
www.spclepbv.ro

NAȘTERI - Programări online
Rezervare dată depunere acte înregistrare naștere nou născut
NAȘTERI - Acte necesare
Înregistrarea nașterii copilului conceput în cadrul căsătoriei
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei - mamă necăsătorită sau divorţată sau văduvă
Înregistrarea naşterii copilului din afara căsătoriei când declaraţia de recunoaştere se face în momentul înregistrării naşterii – părinţi necăsătoriţi
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care unul dintre părinţi sau ambii sunt cetăţeni străini
Înregistrarea naşterii copilului în situaţia în care mama copilului are vârsta sub 14 ani, iar tatăl nu recunoaşte copilul
Înregistrarea tardivă a naşterii copiilor cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani
Înregistrarea tardivă a naşterii persoanei majore
CĂSĂTORII - Programări online
Rezervare data și oră pentru încheierea căsătoriei civile
CĂSĂTORII - Acte necesare
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean român
Acte necesare pentru încheierea căsătoriei cu un cetăţean străin
Înscrierea divorţului pronunţat la autorităţile române
DECESE - Acte necesare
Deces
ARHIVĂ - ELIBERĂRI CERTIFICATE STARE CIVILĂ, LIVRETE DE FAMILIE ȘI OPERARE MENȚIUNI - Acte necesare
Preschimbare certificate de stare civilă
Eliberare duplicate certificate de stare civilă
Eliberare adeverinţe de stare civilă ( anexa 9)
Eliberare extrase multilingve
Întocmirea sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale de pe urma unui defunct
Tăgadă paternitate, recunoaştere paternitate, purtare nume
Actualizări livrete de familie
TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Programări online
Programare online – transcriere acte din Republica Moldova și Ucraina
Deblocarea calendarului se efectuează  AUTOMAT  la  ÎNCEPUTUL  fiecărei luni pentru luna următoare conform Regulamentului.
..
.

Prin adresa nr. 2182 din 05.02.2024, DIRECȚIA JUDEȚEANĂ COMUNITARĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR BRAȘOV,

ne comunică următoarele:

” Prin Hotărârea nr. 494 din 22.12.2023 – privind stabilirea taxelor și tarifelor de interes județean pentru anul 2024,

Consiliul județean Brașov a stabilit următoarele taxe speciale pentru avizarea transcrierilor:

  • 219 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în termen de 30 zile de la data înregistrării documentației.
  • 439 lei – Taxă pentru avizarea transcrierii în registrele de stare civilă române a actelor de stare civilă ale cetățenilor români, întocmite de autoritățile străine, în regim de urgență.
  • 295 lei – Taxă pentru soluționarea cererii de schimbare a numelui și/sau prenumelui  pe cale administrativă, în termen de 30 de zile de la data înregistrării documentației.

* Plățile se vor efectua în contul: RO77TREZ13121360206XXXXX, deschis la Trezoreria Brașov, BENEFICIAR JUDEȚUL BRAȘOV – Cod de identificare fiscală 4384150 (pe ordinul de plată va fi înscrisă obligatoriu mențiunea – taxă transcriere, precum și numele titularului actului).”

TRANSCRIERI, SCHIMBĂRI DE NUME, RECTIFICĂRI, ÎNSCRIERI MENȚIUNI DIN STRĂINĂTATE, DIVORȚURI ADMINISTRATIVE - Acte necesare
Transcriere certificat de naştere
Transcriere certificat de căsătorie
Transcriere certificat de deces
Transcriere certificat de naştere - Republica Moldova
Transcriere certificat de căsătorie - Republica Moldova
Desfacerea căsătoriei prin divorţ pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de divorţ pronunţat în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi divorţ intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de căsătorie şi deces intervenite în străinătate
Înscrierea menţiunii de deces intervenit în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă
Înscrierea menţiunii de schimbare a numelui - prenumelui intervenite în străinătate
Schimbarea numelui de familie şi - sau a prenumelui pe cale administrativă cetăţean român cu domiciliul în străinătate  
Înscriere prin menţiune pe marginea actelor de stare civilă a numelui de familie şi - sau a prenumelui retradus sau cu ortografia limbii materne 
Rectificarea actelor de stare civilă

Primăria Braşov la un click distanţă

PATRIMONIU ȘI CADASTRU


CONCESIONAREA UNUI TEREN DE MAXIM 10 MP ÎN VEDEREA REALIZĂRII UNUI ACCES DIN EXTERIOR
CONCESIONAREA UNUI TEREN PENTRU EXTINDEREA CONSTRUCȚIILOR PE TERENURI ALĂTURATE
ÎNCHIRIERE LOCUINȚE PRIN A.N.L. – TINERI ȘI FAMILII DE TINERI ÎN VÂRSTĂ DE PÂNĂ LA 35 ANI
OBȚINERE DECIZIE DE ATRIBUIRE TEREN
OBȚINERE ADEVERINŢĂ INTRAVILAN/EXTRAVILAN
OBȚINERE ADEVERINȚĂ FOND FUNCIAR
OBȚINERE CERTIFICAT DE PRODUCĂTOR
EXERCITAREA DREPTULUI DE PREEMŢIUNE
ACCEPTAREA DONAŢIILOR DE CĂTRE MUNICIPIUL BRAŞOV PRIN CONSILIUL LOCAL
CONTRACT ARENDĂ
SUBVENŢII ÎN AGRICULTURĂ
ANEXE PRIVIND RECEPŢIA LUCRĂRILOR DE CADASTRU
PROPUNERE ACORDARE DESPĂGUBIRI - VETERENI DE RĂZBOI (MOŞTENITORI)
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 189/2000
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM DECRETULUI-LEGE NR. 118/1990
ATRIBUIRE LOCURI DE VECI LA CEREREA BENEFICIARILOR - CONFORM LEGII NR. 341/2004
SOLICITARE LOCURI ÎNHUMARE – PAUPERI

Primăria Braşov la un click distanţă

TUTELĂ


PROCEDURA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE PENTRU ACORDAREA DREPTURILOR CUVENITE COPILULUI ÎN SITUAȚIA PĂRINȚILOR NECĂSĂTORIȚI

Primăria Braşov la un click distanţă

SERVICII SOCIALE


DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ


FORMULAR ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ

Primăria Braşov la un click distanţă

TRANSPARENȚĂ ȘI LIBER ACCES


Aceasta actiune este permisa doar daca sunteti inregistrat in contul dumneavoastra
Depune solicitare privind liberul acces la informaţii de interes public, cf.Legii nr.544/2001
Proiecte de hotărâre în dezbatere publică

Primăria Braşov la un click distanţă

DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)


DEPUNE PETIȚII (reglementate de OG nr.27/2002)

Primăria Braşov la un click distanţă

ACTIVITĂȚI ECONOMICE
(ACORDURI DE FUNCȚIONARE)


OBȚINERE ACORD OCUPARE DOMENIULUI PUBLIC PENTRU ORGANIZAŢII NON PROFIT
OBȚINERE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE
PRELUNGIRE ACORD/AUTORIZAŢIE PENTRU DESFĂŞURAREA EXERCIŢIILOR COMERCIALE

Primăria Braşov la un click distanţă

MEDIU


Programul Rabla Local

Brasovcity.ro

Starea vremii - Brașov


meteoblue

meteoblue

meteoblue
Brasovcity.ro

Căutare particularizată


Harta generală


Deschide în fereastră nouă

Harta transportului public


Deschide în fereastră nouă

Harta parcărilor publice


Deschide în fereastră nouă

Harta spațiilor verzi


Deschide în fereastră nouă

Harta urbanism


Deschide în fereastră nouă

Harta puncte de interes


Deschide în fereastră nouă

Harta sectia ta de votare


Deschide în fereastră nouă

Hartă salubrizare


Deschide în fereastră nouă

Hartă WiFi4EU


Deschide în fereastră nouă

Hartă locații defibrilatoare


Deschide în fereastră nouă

Concursuri
Primăria Municipiului Brașov

  • Acasă
  • Concursuri

Concursuri

 Acces rapid

  • Formulare și proceduri
  • Concursuri

Acces rapid

Acces rapid


  • Formulare și proceduri
  • Concursuri

FORMULARE ȘI PROCEDURI

FORMULARE
  • Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ]  [ DOC ]
  • Model curriculum vitae [ PDF ]  [ DOC ]
  • Formular de înscriere [ PDF ]  [ DOC ]
  • Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ]  [ DOC ]
  • PROCEDURI
  • Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ]
  • Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ]
  • Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ]
  • Procedură probă IT [ PDF ]
  • Procedură limbi străine [ PDF ]
  • Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]
  • Concursuri

    08-08-2016 ora 16:00
      Vezi în pagină separată  

    ANUNT privind ocuparea unor functii publice prin transfer la cerere Avand in vedere prevederile: - art. 149 alin. (2) si (3) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, - art. 90 alin. (7) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Primaria Municipiului Brasov anunta ocuparea prin transfer la cerere a urmatoarelor functii publice de executie vacante din cadrul Serviciului Achizitii Publice: inspector - ... (click pentru detalii)

    Brasovcity.ro

    Concursuri: 08-08-2016 ora 16:00

      Vezi în pagină separată  

    ANUNT
    privind ocuparea unor functii publice prin transfer la cerere
    Avand in vedere prevederile:
    - art. 149 alin. (2) si (3) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare,
    - art. 90 alin. (7) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
    Primaria Municipiului Brasov
    anunta ocuparea prin transfer la cerere a urmatoarelor functii publice de executie vacante din cadrul Serviciului Achizitii Publice:

  • inspector - clasa I - gradul profesional superior
  • consilier - clasa I - gradul profesional superior

    Conditiile generale si specifice prevazute in fisele postului corespunzatoare functiilor publice de executie vacante, sunt urmatoarele:
    - sa aiba calitatea de functionar public: inspector/ consilier, clasa I, gradul profesional superior;
    - studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
    - vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiilor publice: minim 9 ani;
    - cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel mediu, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
    Ocuparea functiilor publice mai susmentionate, va avea loc in data de 01.09.2016
    Nota:
    Functionarii publici interesati, vor depune cererile de transfer insotite de: curriculum vitae, carnetul de munca , sau dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in specialitatea studiilor, precum si cartea de identitate, in copii xerox, in termen de 20 zile de la afisarea anuntului, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, repectiv pana in data de 08.08.2016, ora 16.00
    In situatia in care sunt depuse mai multe cereri de transfer decat functiile publice pentru care s-a declansat procedura de transfer, Primaria Municipiului Brasov va organiza un interviu cu functionarii publici solicitanti, in data de 12.08.2016 ora 1000, la sediul institutiei din Brasov, B-dul Eroilor nr.8.
    Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane, telefon 0268/416550 int.147.
    Anuntul si conditiile de ocupare ale functiilor publice, se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro.

    25-07-2016 ora 14:00
      Vezi în pagină separată  

    Serviciul Public Local Salvamont, serviciu public cu personalitate juridica aflat in subordinea Consiliului Local Brasov, organizeaza concurs la sediul Primariei Municipiului Brasov din B-dul Eroilor nr. 8, pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractuale vacante : 1. Consilier juridic gradul SIA - 1 post in cadrul Serviciului Financiar, Juridic, Resurse Umane 2. Inspector de specialitate gradul SIA - 1 post in cadrul Serviciului Financiar, Juridic, Resurse Umane 3. Salvator montan - 3 posturi (2 posturi gradul I ?i 1 post gradul II) in cadrul Serviciului Salvamont In conformitate cu ... (click pentru detalii)

    Brasovcity.ro

    Concursuri: 25-07-2016 ora 14:00

      Vezi în pagină separată  


    Serviciul Public Local Salvamont, serviciu public cu personalitate juridica aflat in subordinea Consiliului Local Brasov, organizeaza concurs la sediul Primariei Municipiului Brasov din B-dul Eroilor nr. 8, pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractuale vacante :
    1. Consilier juridic gradul SIA - 1 post in cadrul Serviciului Financiar, Juridic, Resurse Umane
    2. Inspector de specialitate gradul SIA - 1 post in cadrul Serviciului Financiar, Juridic, Resurse Umane
    3. Salvator montan - 3 posturi (2 posturi gradul I ?i 1 post gradul II) in cadrul Serviciului Salvamont
    In conformitate cu prevederile art. 3 din Regulamentul-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice aprobat prin H.G. nr. 286/2011, modificata si completata, prin H.G. nr.1027/2014, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste urmatoarele
    Conditii generale:
    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
    Conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca persoana care participa la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de executie de Consilier juridic gradul SIA din cadrul Serviciului Financiar, Juridic, Resurse Umane :
    - studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiintelor juridice;
    - vechime in specialitatea studiilor de minim 5 ani;
    - cunostinte operare calculator (nivel mediu).
    BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de executie de Consilier juridic gradul SIA :
    - Noul Cod Civil : Cartea I Titlul IV, Cartea a III-a, Cartea a IV-a;
    - Noul Cod de Procedura Civila : Cartea I, Cartea a II-a;
    - Legea nr. 215/2001 - privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr. 53/2003 - privind Codul Muncii - republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr. 477/2004 - privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatilor si institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
    Conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca persoana care participa la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de executie de Inspector de specialitate gradul SIA din cadrul Serviciului Financiar, Juridic, Resurse Umane :
    - studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiintelor economice;
    - vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual : minim 7 ani;
    - cunostinte operare calculator (nivel mediu).
    BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de executie de Inspector de specialitate gradul SIA :
    - Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
    - H.G.395/2016 - norme de aplicare ale Legii 98/2016
    Conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca persoana care participa la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de executie de Salvator montan din cadrul Serviciului Salvamont:
    - studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
    - atestat salvator montan;
    - vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual : minim 3 ani pentru gradul I ?i minim 1 an pentru gradul II;
    - o limba straina de circulatie international, nivel mediu;
    - permis de conducere (categoria B).
    BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de executie de Salvator montan :
    - Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr. 402/2006 privind privind prevenirea accidentelor si organizarea activitatii de salvare in mediul subteran speologic;
    - Hotararea Guvernului Romaniei nr.77/23 ianuarie 2003 privind instituirea unor masuri de prevenire a accidentelor montane si organizarea activitatii de salvare in munti;
    Concursul se va desfasura conform urmatorului calendar:
    -25.07.2016 ora 14.00 - termenul limita de depunere a dosarelor;
    -27.07.2016 - selectia dosarelor;
    -01.08.2016, ora 1000 - proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.
    Dosarele de inscriere la concurs se vor depune pana la data de 25.07.2016 ora 14.00 la sediul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informatii pentru Cetateni.
    Conform prevederilor art. 6 din Regulamentul-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice aprobat prin H.G. nr. 286/2011, modificata si completata, prin H.G. nr.1027/2014, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
    a) cerere de inscriere la concurs adresata Directorului Serviciului Public Local Salvamont;
    b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
    c) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate;
    d) carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
    e) cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
    f) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate; adeverinta va contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.
    g) curriculum vitae;
    Nota :
    -Copiile actelor mai sus mentionate se vor prezenta insotite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
    -Candidatii care au depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu au antecedente penale, si vor fi declarati admisi la selectia dosarelor, au obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului ( proba scrisa va avea loc in data de 01.08.2016)
    Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0728 / 823412.
    DIRECTOR, Ferencz Silviu - Alexandru

    25-07-2016 ora 16:00
      Vezi în pagină separată  

    Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in vederea ocuparii urmatorului post contractual vacant: Referent gradul M II din cadrul Serviciului Centrul de Informatii pentru Cetateni - Directia Relatii Comunicare Conditiile de desfasurare a concursului: - data organizarii: - probei scrise 03.08.2016 - ora 10 - interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior Concursul consta in urmatoarele etape succesive si anume: 1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor 2. proba scrisa 3. interviul In conformitate cu prevederile art. 3 din H.G.nr. 286/2011, modificata si ... (click pentru detalii)

    Documente anexate: Rezultate concurs 3.08.2016.zip

    Brasovcity.ro

    Concursuri: 25-07-2016 ora 16:00

      Vezi în pagină separată  


    Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in vederea ocuparii urmatorului post contractual vacant:
    Referent gradul M II din cadrul Serviciului Centrul de Informatii pentru Cetateni - Directia Relatii Comunicare
    Conditiile de desfasurare a concursului:
    - data organizarii: - probei scrise 03.08.2016 - ora 10
    - interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior
    Concursul consta in urmatoarele etape succesive si anume:
    1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
    2. proba scrisa
    3. interviul
    In conformitate cu prevederile art. 3 din H.G.nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, in vederea participarii la concurs, fiecare candidat trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii generale:
    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
    Conditiile specifice de participare la concurs:
    - nivelul studiilor: studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat
    - cunostinte operare pe calculator - nivel mediu
    - vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual: minim 1 an
    BIBLIOGRAFIA:
    1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    2. Legea nr. 477/2004 - privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
    3. Ordonanta nr.27/2002 (actualizata) privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.
    Nota : copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.
    Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
    Dosarele de inscriere se depun la sediul institutiei in termen de 10 zile lucratoare de la publicarea anuntului, respectiv pana in data de 25.07.2016.
    Data afisarii anuntului: 12.07.2016

    Documente anexate: Rezultate concurs 3.08.2016.zip

    22-07-2016 ora 16:00
      Vezi în pagină separată  

    Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in vederea ocuparii urmatorului post contractual temporar vacant: Inspector de specialitate S II in cadrul Serviciului Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef Conditiile de desfasurare a concursului: - data organizarii: - probei scrise 29.07.2016 - ora 9:00 - interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior Concursul consta in urmatoarele etape succesive si anume: 1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor 2. proba scrisa 3. interviul In conformitate cu prevederile art. 3 din H.G.nr. 286/2011, modificata si ... (click pentru detalii)

    Documente anexate: Rezultate concurs 29.07.2016.zip

    Brasovcity.ro

    Concursuri: 22-07-2016 ora 16:00

      Vezi în pagină separată  

    Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in vederea ocuparii urmatorului post contractual temporar vacant:

  • Inspector de specialitate S II in cadrul Serviciului Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef

    Conditiile de desfasurare a concursului:
    - data organizarii: - probei scrise 29.07.2016 - ora 9:00
    - interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior
    Concursul consta in urmatoarele etape succesive si anume:
    1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
    2. proba scrisa
    3. interviul
    In conformitate cu prevederile art. 3 din H.G.nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, in vederea participarii la concurs, fiecare candidat trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii generale:
    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
    Conditiile specifice de participare la concurs:
    - nivelul studiilor: studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in profilul constructii, specializarea constructii civile, industriale si agricole
    - cunostinte operare pe calculator - nivel mediu
    - vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual temporar vacant: minim 1 ani
    BIBLIOGRAFIA:
    1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    2. Legea nr. 50/1991, republicata, privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, cu modificarile si completarile ulterioare;
    3. Legea nr. 477/2004 - privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
    Nota: copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.
    Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
    Dosarele de inscriere se depun la sediul institutiei in termen de 5 zile lucratoare de la publicarea anuntului, respectiv pana in data de 22.07.2016.
    Data afisarii anuntului: 15.07.2016

    Documente anexate: Rezultate concurs 29.07.2016.zip

    11-07-2016 ora 16:00
      Vezi în pagină separată  

    Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in vederea ocuparii urmatoarelor posturi contractuale de executie vacante : I. Inspector de specialitate SIA - 2 posturi, in cadrul Compartimentului Institutii de Cultura; II. Referent MIA - 1 post in cadrul Compartimentului Administrare Parcari, Serviciul Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei - Directia Tehnica; III. Pompier - 2 posturi din cadrul Compartimentului Administrare Parcari, Serviciul Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei - Directia Tehnica Data organizarii: - probei scrise: 21.07.2016, ora ... (click pentru detalii)

    Documente anexate: Rezultate concurs proba 21.07.2016.zip

    Brasovcity.ro

    Concursuri: 11-07-2016 ora 16:00

      Vezi în pagină separată  

    Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in vederea ocuparii urmatoarelor posturi contractuale de executie vacante :

    I. Inspector de specialitate SIA - 2 posturi, in cadrul Compartimentului Institutii de Cultura;
    II. Referent MIA - 1 post in cadrul Compartimentului Administrare Parcari, Serviciul Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei - Directia Tehnica;
    III. Pompier - 2 posturi din cadrul Compartimentului Administrare Parcari, Serviciul Amenajare Drumuri Publice si Siguranta Circulatiei - Directia Tehnica

    Data organizarii:
    - probei scrise: 21.07.2016, ora 10.00
    - interviului: data si ora vor fi comunicate ulterior

    Concursul consta in urmatoarele etape succesive si anume:
    1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
    2. proba scrisa
    3. interviul
    In conformitate cu prevederile art. 3 din H.G.nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, in vederea participarii la concurs, fiecare candidat trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii generale:
    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
    CONDITIILE SPECIFICE DE PARTICIPARE LA CONCURS SI BIBLIOGRAFIA:
    * Pentru functia de Inspector de specialitate SIA:
    Conditiile specifice :
    - studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta (economice, juridice, filologice, arte, umaniste);
    - cunostinte operare calculator;
    - vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului : minim 7 ani
    BIBLIOGRAFIA:
    1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    2. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    3. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
    4. O.U.G. nr. 21/ 2007 privind institutiile si companiile de spectacole sau concerte, precum si desfasurarea activitatii de impresariat artistic, cu modificarile si completarile ulterioare;
    5. O.U.G. nr. 189/2008 privind managementul institutiilor de spectacole sau concerte, muzeelor si colectiilor publice, bibliotecilor si al asezamintelor culturale de drept public
    6. Ordinul nr. 2799/2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum si a modelului-cadru al contractului de management
    * Pentru functia de Referent MIA:
    Conditiile specifice :
    - studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat
    - cunostinte operare calculator
    - vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului : minim 7 ani
    BIBLIOGRAFIA:
    1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    2. O.U.G. nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
    3. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice
    * Pentru functia de Pompier:
    Conditii specifice:
    - nivelul studiilor: studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat
    - vechime in munca : minim 2 ani
    - program de lucru adaptat specificului institutiei
    BIBLIOGRAFIA:
    1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    2. Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor
    3. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice
    Pentru inscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente :
    a) cerere de inscriere la concurs adresata Conducerii Institutiei;
    b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
    c) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate;
    d) carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
    e) cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
    f) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate; adeverinta va contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.
    g) curriculum vitae;
    Nota:
    * Copiile actelor mai sus mentionate se vor prezenta insotite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
    * Candidatii care au depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu au antecedente penale, si vor fi declarati admisi la selectia dosarelor, au obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului ( proba scrisa va avea loc in data de 21.07.2016)
    Dosarele de inscriere si participare la concurs se vor depune la sediul institutiei in termen de 10 zile lucratoare de la publicarea anuntului, respectiv pana la data de 11.07.2016 ora 16,00 la sediul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informatii pentru Cetateni.
    Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0268 / 41.65.50 int. 147.
    Data afisarii anuntului : 28.06.2016

    Documente anexate: Rezultate concurs proba 21.07.2016.zip

    22-06-2016 ora 16:00
      Vezi în pagină separată  

    Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de: consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Stare Civila - 1 post. Conditiile de desfasurare a concursului: Concursul se organizeaza dupa urmatorul program: proba scrisa in 04.07.2016 ora 10:00; data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei. Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume: - selectia ... (click pentru detalii)

    Brasovcity.ro

    Concursuri: 22-06-2016 ora 16:00

      Vezi în pagină separată  

    Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:

  • consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Stare Civila - 1 post.
    Conditiile de desfasurare a concursului:

    Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
  • proba scrisa in 04.07.2016 ora 10:00;
  • data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei.
    Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
    - selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
    - proba scrisa;
    - interviul.

    Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 03.06.2016 - 22.06.2016.
    Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
    - sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
    " studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
    " scris caligrafic;
    " cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
    " abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
    " disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamanal, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare;
    " vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice vacante de consilier, clasa I, gradul profesional asistent: minimum 1 an.
    BIBLIOGRAFIE
    - Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, modificata si completata;
    - Codul Civil aprobat prin Legea 287/2009 - Cartea I - Titlul I si Titlul II, Cartea II - Titlul I, Titlul II si Titlul III ;
    - Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila - republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Hotararea Guvernului nr. 495/1997 privind continutul, eliberarea si actualizarea livretului de familie;
    -Metodologia cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila aprobata prin HG 64/2011 ;
    - Ordonanta Guvernului nr.84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Ordonanta Guvernului nr.41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Notiuni de baza in utilizarea calculatorului (organizarea fisierelor, editare text, calcul tabelar).
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
    1. formularul de inscriere - tip;
    2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
    3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
    5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
    6. cazierul judiciar;
    7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
    8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
    9. curriculum vitae format european.
    Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
    Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
    Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
    Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
    Data afisarii: 03.06.2016

    22-06-2016 ora 16:00
      Vezi în pagină separată  

    Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de: referent, clasa III, grad profesional principal la Serviciul Evidenta Persoanelor - 1 post. Conditiile de desfasurare a concursului: Concursul se organizeaza dupa urmatorul program: " proba scrisa in 04.07.2016 ora 10:00; " data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei . Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume: - ... (click pentru detalii)

    Brasovcity.ro

    Concursuri: 22-06-2016 ora 16:00

      Vezi în pagină separată  

    Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:

  • referent, clasa III, grad profesional principal la Serviciul Evidenta Persoanelor - 1 post.
    Conditiile de desfasurare a concursului:

    Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
    " proba scrisa in 04.07.2016 ora 10:00;
    " data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei .

    Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
    - selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
    - proba scrisa;
    - interviul.
    Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 03.06.2016 - 22.06.2016.
    Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
    - sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
    " studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat;
    " scris caligrafic;
    " cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
    " abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
    " disponibilitate la program prelungit si cand este cazul in zilele de repaus saptamanal sau cand cerintele profesionale o impun;
    " vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice vacante de referent, clasa III, gradul profesional principal: minimum 5 ani.
    BIBLIOGRAFIE
    - Legea administratiei publice locale nr.215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare; - Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, modificata si completata;
    - O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare ;
    - O.U.G.nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, modificata si completata;
    - H.G.nr.1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;
    - O.U.G. nr. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani ;
    - Legea 235/2013 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani;
    - O.G. nr. 84/30.08.2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor;
    - Notiuni de baza in utilizarea calculatorului (organizarea fisierelor, editare text, calcul tabelar).
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
    1. formularul de inscriere - tip;
    2 .copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
    3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
    5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
    6. cazierul judiciar;
    7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
    8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
    9. curriculum vitae format european.
    Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
    Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
    Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
    Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
    Data afisarii: 03.06.2016

    22-06-2016 ora 16:00
      Vezi în pagină separată  

    Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de: Consilier juridic, clasa I, grad profesional principal la Compartimentul Juridic, Contencios - 1 post. Conditiile de desfasurare a concursului: Concursul se organizeaza dupa urmatorul program: " proba scrisa in 04.07.2016 ora 10:00; " data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei . Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive ... (click pentru detalii)

    Brasovcity.ro

    Concursuri: 22-06-2016 ora 16:00

      Vezi în pagină separată  

    Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:

  • Consilier juridic, clasa I, grad profesional principal la Compartimentul Juridic, Contencios - 1 post.
    Conditiile de desfasurare a concursului:

    Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
    " proba scrisa in 04.07.2016 ora 10:00;
    " data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei .

    Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
    - selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
    - proba scrisa;
    - interviul.
    Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 03.06.2016 - 22.06.2016.
    Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
    - sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
    " studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in ramura de stiinta(RSI) "Stiinte juridice", in domeniul de licenta (DL)"Drept", specializarea(S) "Drept";
    " cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
    " vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice vacante de consilier juridic, clasa I, gradul profesional principal: minimum 5 ani.
    BIBLIOGRAFIE
    - Legea administratiei publice locale nr.215/2001 - republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, modificata si completata;
    - Legea 287/2009 privind Codul Civil, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea 134/2010 privind Codul de procedura Civila, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea 554/2004 legea contenciosului administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Ordonanta Guvernului nr.84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila - republicata;
    - H.G. nr. 64/2011 pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila;
    - O.U.G. nr. 97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, modificata si completata;
    - H.G. nr. 1375/ 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;
    - O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - OUG nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
    - Legea nr.101/2016 privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor.
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
    1. formularul de inscriere - tip;
    2 .copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
    3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
    5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
    6. cazierul judiciar;
    7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
    8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
    9. curriculum vitae format european.
    Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
    Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
    Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
    Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
    Data afisarii: 03.06.2016

    22-06-2016 ora 16:00
      Vezi în pagină separată  

    Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de: Consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Logistic, Compartimentul Financiar-Contabilitate, Resurse Umane - 1 post. Conditiile de desfasurare a concursului: Concursul se organizeaza dupa urmatorul program: " proba scrisa in 04.07.2016 ora 10:00; " data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei . Concursul de recrutare consta ... (click pentru detalii)

    Brasovcity.ro

    Concursuri: 22-06-2016 ora 16:00

      Vezi în pagină separată  

    Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:

  • Consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Logistic, Compartimentul Financiar-Contabilitate, Resurse Umane - 1 post.
    Conditiile de desfasurare a concursului:

    Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
    " proba scrisa in 04.07.2016 ora 10:00;
    " data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei .

    Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
    - selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
    - proba scrisa;
    - interviul.
    Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 03.06.2016 - 22.06.2016.
    Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
    - sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
    " studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in ramura de stiinta (RSI) "Stiinte economice";
    " cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
    " vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice vacante de consilier, clasa I, gradul profesional asistent: minimum 1 an.
    BIBLIOGRAFIE
    - Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, modificata si completata;
    - Legea nr.215/2001 a admnistratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Legea contabilitatii nr.82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - OMFP nr.1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - OMFP nr.1792/2002 - pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Decret nr.209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa;
    - OMFP nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
    - OUG nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
    - Legea nr.227/2015 privind Codul Fiscal, Titlul IV-Impozitul pe venit, Capitolul III-Venituri din salarii si asimilitate salariilor si Titlul V- Contributii sociale obligatorii.
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
    1. formularul de inscriere - tip;
    2 .copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
    3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
    5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
    6. cazierul judiciar;
    7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
    8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
    9. curriculum vitae format european.
    Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
    Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
    Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
    Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
    Data afisarii: 03.06.2016

    09-06-2016 ora 16:00
      Vezi în pagină separată  

    Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei contractuale de executie vacante de: Casier la Serviciul Logistic, Compartiment Financiar-Contabilitate, Resurse Umane-1 post; Conditiile de desfasurare a concursului: Concursul se organizeaza dupa urmatorul program: proba scrisa in 21.06.2016 ora 10:00 data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei; Concursul pentru ocuparea postului vacant consta in urmatoarele etape succesive si ... (click pentru detalii)

    Documente anexate: Rezultate concurs casier.zip

    Brasovcity.ro

    Concursuri: 09-06-2016 ora 16:00

      Vezi în pagină separată  


    Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei contractuale de executie vacante de:
    Casier la Serviciul Logistic, Compartiment Financiar-Contabilitate, Resurse Umane-1 post;
    Conditiile de desfasurare a concursului:
    Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
    proba scrisa in 21.06.2016 ora 10:00
    data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
    Concursul pentru ocuparea postului vacant consta in urmatoarele etape succesive si anume:
    - selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
    - proba scrisa;
    - interviul;
    Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs. Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 27.05.2016 - 09.06.2016.
    Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei contractuale de executie vacanta, sunt urmatoarele:
    - sa indeplineasca conditiile prevazute de art.3 al Regulamentului-cadru aprobat prin H.G. nr. 286/2011, modificat si completat de H.G. nr. 1027/2014, H.G. nr. 472/2015 si H.G. nr. 269/2016;
    - sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei contractuale vacante si anume:
    -studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat;
    -cunostinte operare PC(Windows, Word, Excel)-nivel mediu;
    -disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamanal, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare;
    -nu necesita vechime in munca .
    BIBLIOGRAFIE
    -Legea nr.53/2003 privind Codul Muncii, republicata, actualizata, Partea I:
    Titlul II - Contractul individual de munca:Cap.II - Executarea contractului individual de munca,
    Cap.IV-Suspendarea contractului individual de munca,
    Cap.V-Incetarea contractului individual de munca;
    Titlul III- Timpul de munca si timpul de odihna;
    Titlul XI- Raspunderea juridica;
    -Legea nr.477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatiile si institutiile publice;
    -Ordinul nr.2634 din 05 noiembrie 2015 privind documentele financiar-contabile;
    -Ordinul nr.2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
    -Decretul nr.209 din 5 iulie 1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa ale unitatilor socialiste ;
    -Legea nr.22 din 18 noiembrie 1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspundere in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, modificata si actualizata;
    -Legea nr.215 din 23 aprilie 2001, a administratiei publice locale, republicata si actualizata,
    Cap.III-Primarul si viceprimarul, art.57-65,
    Cap.IV-Institutiile, serviciile publice de interes local si aparatul de specialitate al primarului;
    -Ordonanta Guvernului nr.84 din 30 august 2001, privind infiintarea,organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, actualizata.
    Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
    1. cererea de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;
    2. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, precum si copiile dupa actele de stare civila (certificat nastere, certificat casatorie-dupa caz);
    3. copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
    4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor;
    5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
    6. cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
    7. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
    8. curriculum vitae format european.
    Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
    Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
    In cazul in care candidatul depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu are antecedente penale, in cazul in care este declarat admis la selectia dosarelor, acesta are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.
    Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
    Data afisarii: 27.05.2016

    Documente anexate: Rezultate concurs casier.zip

    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43

    Brasovcity.ro

    Copyright © 2002 - 2024 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV, toate drepturile rezervate.
    Imaginile și articolele video din prezentul site sunt supuse legilor dreptului de autor.
    Orice reproducere este interzisă fără acordul proprietarului acestora.
    Reglementări privind prelucarea și protecția datelor cu caracter personal
    Informare privind protectia avertizorilor în interes public
    Formular avertizare în interes public
    Declarație pentru a beneficia de protecția privind răspunderea pentru încălcarea confidențialității
    Ultima actualizare: 01-07-2025

    • abc.brasovcity.ro
    • buget2025.brasovcity.ro
    • covid19.brasovcity.ro
    • cultura.brasovcity.ro
    • educatie.brasovcity.ro
    • evenimente.brasovcity.ro
    • invatamantdual.brasovcity.ro
    • starepartii.brasovcity.ro
    • ua.brasovcity.ro
    • www.primariabrasovenilor.ro
    • finantare.primariabrasovenilor.ro
    • Portal servicii electronice
    • www.spclepbv.ro

    Solicitări frecvente   |   Chestionar satisfacție   |   Contact   |   My Brașov City Android | IOS

    Contact

    Local: (0268) 405000

    • Adresa: Bdul. Eroilor nr.8, Brasov, ROMANIA
    • Email: contact@brasovcity.ro

    Folosește Google translator: