Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]

Concursuri: 25-04-2016 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
proba scrisa in 06.05.2016 ora 09:00;
data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei .
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul.
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 05.04.2016 - 25.04.2016.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul de licenta(DL)"Drept", specializarea(S)"Drept" sau in domeniul de licenta(DL)"Stiinte administrative" , specializarea (S)"Administratie publica";
scris caligrafic;
cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
disponibilitate la program prelungit si cand este cazul in zilele de repaus saptamanal sau cand cerintele profesionale o impun;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice vacante de consilier, clasa I, gradul profesional principal: minimum 5 ani.
BIBLIOGRAFIE
- Legea administratiei publice locale nr.215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata ;
- Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, modificata si completata;
- O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare ;
- O.U.G.nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, modificata si completata;
- H.G.nr.1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;
- O.U.G. nr. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani ;
- Legea 235/2013 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani;
- O.G. nr. 84/30.08.2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. formularul de inscriere - tip;
2 .copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
6. cazierul judiciar;
7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
9. curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
Data afisarii: 05.04.2016

Concursuri: 25-04-2016 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
proba scrisa in 06.05.2016 ora 09:00;
data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei .
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul.
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 05.04.2016 - 25.04.2016.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in ramura de stiinta(RSI) "Stiinte juridice", in domeniul de licenta (DL)"Drept", specializarea(S) "Drept";
cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice vacante de consilier juridic, clasa I, gradul profesional principal: minimum 5 ani.
BIBLIOGRAFIE
Legea administratiei publice locale nr.215/2001 - republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, modificata si completata;
Legea 287/2009 privind Codul Civil, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea 134/2010 privind Codul de procedura Civila, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea 554/2004 legea contenciosului administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
Ordonanta Guvernului nr.84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila - republicata;
H.G. nr. 64/2011 pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila;
O.U.G. nr. 97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, modificata si completata;
H.G. nr. 1375/ 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;
O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. formularul de inscriere - tip;
2 .copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
6. cazierul judiciar;
7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
9. curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
Data afisarii: 05.04.2016

Concursuri: 25-04-2016 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
proba scrisa in 06.05.2016 ora 09:00;
data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei .
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul.
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 05.04.2016 - 25.04.2016.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in ramura de stiinta (RSI) "Stiinte economice";
cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice vacante de consilier, clasa I, gradul profesional asistent: minimum 1 an.
BIBLIOGRAFIE
- Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, modificata si completata;
- Legea nr.215/2001 a admnistratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea contabilitatii nr.82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- OMFP nr.1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
- OMFP nr.1792/2002 - pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Decret nr.209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa;
- OMFP nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
- O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr.227/2015 privind Codul Fiscal, Titlul IV-Impozitul pe venit, Capitolul III-Venituri din salarii si asimilitate salariilor si Titlul V- Contributii sociale obligatorii.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. formularul de inscriere - tip;
2 .copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
6. cazierul judiciar;
7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
9. curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
Data afisarii: 05.04.2016

Concursuri: 22-04-2016 ora 13:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Local Salvamont
serviciu public cu personalitate juridica aflat in subordinea Consiliului Local Brasov, organizeaza concurs la sediul Primariei Municipiului Brasov din B-dul Eroilor nr. 8,
pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractuale vacante:
Consilier juridic gradul SIA - 1 post
Inspector de specialitate gradul SIA - 1 post
Conditiile de desfasurare ale concursului:
Data organizarii:
- probei scrise - 09.05.2016, ora 10:00 la sediul Primariei Municipiului Brasov din B-dul Eroilor nr. 8
- interviului - data si ora vor fi comunicate ulterior
Concursul va consta in urmatoarele etape succesive:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviu
Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.
In conformitate cu prevederile art. 3 din H.G. nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr.1027/2014, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste urmatoarele conditii generale:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
I. CONTABIL SEF
Conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca persoana care participa la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de conducere de Contabil sef in cadrul Serviciului Financiar, Juridic, Resurse Umane :
- studii superioare in domeniul economic, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual de conducere: minim 7 ani;
- cunostinte operare calculator PC : Windows, Microsoft Office, Internet Explorer.
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de conducere de Contabil sef:
- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor organizatiilor socialiste;
- Legea nr. 82/1991, actualizata ;
- Legea nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale;
- Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, TITLUL III - Impozitul pe venit, Cap. III - Venituri din salarii si asimilate salariilor ;
- Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale;
- O.U.G. nr. 119/1999 privind controlul intern si CFP;
- O.M.F.P. nr. 1792/2002 ppentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice;
- O.M.F.P. nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii;
- Ordinul nr. 1235/2003 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor O.U.G. nr. 146/2002;
- H.G. nr. 77/2003 privind instituirea unor masuri pentru prevenirea accidentelor montane si organizarea activitatii de salvare in munti.
II. CONSILIER JURIDIC gradul SIA
Conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca persoana care participa la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de executie de Consilier juridic gradul SIA din cadrul Serviciului Financiar, Juridic, Resurse Umane :
- studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiintelor juridice;
- vechime in specialitatea studiilor de minim 5 ani;
- cunostinte operare calculator (nivel mediu).
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de executie de Consilier juridic gradul SIA:
- Noul Cod Civil : Cartea I Titlul IV, Cartea a III-a, Cartea a IV-a;
- Noul Cod de Procedura Civila : Cartea I, Cartea a II-a;
- Legea nr. 215/2001 - privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 53/2003 - privind Codul Muncii - republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 477/2004 - privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatilor si institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- O.U.G. nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
- HOTARAREA nr. 925/2006 (actualizata*) pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
III. INSPECTOR DE SPECIALITATE gradul SIA
Conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca persoana care participa la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de executie de Inspector de specialitate gradul SIA din cadrul Serviciului Financiar, Juridic, Resurse Umane :
- studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual : minim 5 ani;
- curs de calificare in meseria de Inspector Resurse Umane;
- cunostinte operare calculator (nivel mediu).
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de executie de Inspector de specialitate gradul SIA:
- Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;;
- Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- O.U.G nr. 57/2015 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2016, prorogarea unor termene, precum si unele masuri fiscal-bugetare, cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru inscrierea la concurs, conform prevederilor art. 6 din H.G. nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente :
a) cerere de inscriere la concurs adresata Directorului Serviciului Public Local Salvamont;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
c) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate;
d) carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
e) cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
f) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate; adeverinta va contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.
g) curriculum vitae;
Nota:
* Copiile actelor mai sus mentionate se vor prezenta insotite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
* Candidatii care au depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu au antecedente penale, si vor fi declarati admisi la selectia dosarelor, au obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului ( proba scrisa va avea loc in data de 09.05.2016)
Dosarele de inscriere la concurs se vor depune pana la data de 22.04.2016 ora 13,00 la sediul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informatii pentru Cetateni.
- DATA AFISARII ANUNTULUI : 11.04.2016

Concursuri: 05-04-2016 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in vederea ocuparii urmatoarelor posturi contractuale vacante:
II. Inspector de specialitate gradul IA in cadrul Compartimentului Proiecte Europene IT al Serviciului Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor (3 posturi)
III.Inspector de specialitate gradul I in cadrul Biroului Relatii Externe, Turism si Evenimente al Directiei Relatii Externe, Cultura si Evenimente (1 post)
IV. Inspector de specialitate gradul II in cadrul Biroului Relatii Externe, Turism si Evenimente al Directiei Relatii Externe, Cultura si Evenimente (1 post)
V. Referent gradul IA in cadrul Biroului Resurse Umane al Directiei Relatii Comunicare (1 post)
VI. Sef serviciu al Serviciului Administrativ - Directia Relatii Comunicare (1 post)
Conditiile de desfasurare a concursului:
- data organizarii: - probei scrise 18.04.2016 - ora 10
- interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior
Concursul consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
In conformitate cu prevederile art. 3 din H.G.nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, in vederea participarii la concurs, fiecare candidat trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii generale:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
I. Conditiile de participare specifice la concursul organizat pentru ocuparea posturilor contractuale de Consilier gradul IA din subordinea Administratorului Public al Municipiului Brasov:
- nivelul studiilor: studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in profilul constructii, specializarea constructii civile, industriale si agricole
-vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii posturilor contractuale: minim 9 ani
- cunostinte operare calculator (nivel mediu)
BIBLIOGRAFIA:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 477/2004 - privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
4. Legea nr. 50/1991, republicata, privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. O.G. nr. 43/1997, republicata, privind regimul drumurilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
II. Conditiile de participare specifice la concursul organizat pentru ocuparea posturilor contractuale de Inspector de specialitate gradul IA din cadrul Compartimentului Proiecte Europene IT al Serviciului Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor:
- nivelul studiilor:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor tehnice (2 posturi)
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice (1 post)
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii posturilor contractuale: minim 9 ani
- cunostinte avansate in domeniul Tehnologiei Informatiilor si Comunicatiilor (Microsoft Office, Internet, retea)
- curs Manager de proiect
BIBLIOGRAFIA:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Strategia Nationala privind Agenda Digitala pentru Romania 2020, februarie 2015 aprobata prin HG nr.245/2015;
5. O.U.G nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Ghid pentru beneficiarii Fondurilor structurale si de investitii europene si ai instrumentelor UE conexe, Uniunea Europeana 2014;
7. Ghidul solicitantului - Conditii generale de accesare a fondurilor in cadrul Programul Operational Regional 2014-2020, versiunea din 4 nov 2015:
- Axa Prioritara 1 - Promovarea transferului tehnologic a Programul Operational Regional 2014-2020;
- Axa Prioritara 4 - Sprijinirea dezvoltarii urbane durabile
8. Ghidul de elaborare a Strategiilor de Specializare Inteligenta pentru perioada 2014-2020.
III. Conditiile de participare specifice la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Inspector de specialitate gradul I din cadrul Biroului Relatii Externe, Turism si Evenimente al Directiei Relatii Externe, Cultura si Evenimente:
- nivelul studiilor: studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul turismului
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual: minim 4 ani
- cunostinte de limba engleza - nivel avansat
- cunostinte operare calculator (nivel mediu)
IV. Conditiile de participare specifice la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Inspector de specialitate gradul II din cadrul Biroului Relatii Externe, Turism si Evenimente al Directiei Relatii Externe, Cultura si Evenimente:
- nivelul studiilor: studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual: minim 1 an
- cunostinte de limba engleza - nivel avansat
- cunostinte operare calculator (nivel mediu)
BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea posturilor contractuale de Inspector de specialitate gradul I si inspector de specialitate gradul II din cadrul Biroul Relatii Externe, Turism si Evenimente - Directia Relatii Externe, Cultura si Evenimente:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Ordin nr. 1096/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind acreditarea centrelor nationale de informare si promovare turistica;
3. Hotararea de Guvern nr. 20/2012 privind aprobarea Programului multianual de marketing si promovare turistica si a Programului multianual de dezvoltare a destinatiilor, formelor si produselor turistice, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Strategia de dezvoltare durabila a municipiului Brasov, orizont 2030, publicata pe webite-ul oficial al Municipiul Brasov www.brasovcity.ro;
5. Strategia de dezvoltare a judetului Brasov, orizonturi 2013-2020-2030, publicata pe pagina de web http://addjb.ro/uploads/proiecte/SDJBV/Documente/ADDJB_Strategia.pdf;
6. Master planul pentru Dezvoltarea Turismului National al Romaniei 2007-2026 - publicat pe pagina de web http://www.mdrt.ro/turism/studii---strategii.
V. Conditiile de participare specifice la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de Referent gradul IA din cadrul Biroului Resurse Umane al Directiei Relatii Comunicare:
- nivelul studiilor: studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual: minim 7 ani
- curs Inspector Resurse Umane
- cunostinte operare calculator (nivel avansat)
BIBLIOGRAFIA:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 477/2004 - privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
4. Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice;
6. O.U.G nr. 57/2015 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2016, prorogarea unor termene, precum si unele masuri fiscal-bugetare
VI. Conditiile de participare specifice la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de conducere de Sef serviciu al Serviciului Administrativ - Directia Relatii Comunicare:
- nivelul studiilor: studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice sau stiintelor tehnice
- master sau cursuri postuniversitare in domeniul administratie publica sau in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual de conducere
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual de conducere: minim 2 ani
- abilitati si aptitudini manageriale
- cunostinte operare calculator (nivel mediu)
BIBLIOGRAFIA:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 477/2004 - privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
4. Legea nr. 132/2010 privind colectarea selectiva a deseurilor din institutii publice;
5. Legea nr. 333/2003, republicata, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. O.U.G nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Legea nr. 212/2015 privind modalitatea de gestionare a vehiculelor si vehiculelor scoase din uz;
8. H.G. nr. 841/1995, actualizata, privind procedurile de transmitere fara plata si de valorificare a bunurilor apartinand institutiilor publice;
9. O.G nr. 80/2001, actualizata, privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile administratiei publice si institutii publice;
10. H.G. nr. 2139/2004 pentru aprobarea catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
12. Legea nr. 75/1994 privind arborarea drapelului Romaniei, intonarea imnului national si folosirea sigiliilor cu stema Romaniei de catre autoritatile si institutiile publice;
13. Legea nr. 141/2015 privind arborarea si folosirea de catre unitatile administrativ-teritoriale a steagurilor proprii;
14. Legea nr. 22/1969, actualizata, privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor si institutiilor publice.
Conform art. 6 din H.G.nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente: cererea de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare; copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz; copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica; carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie; cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza(cu obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai tarziu pana la data desfasurarii probei scrise); adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate; curriculum vitae.
Nota: copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, sau in copii legalizate. Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0268/ 41.65.50 int.147. Dosarele de inscriere se depun la sediul institutiei in termen de 10 zile lucratoare de la publicarea anuntului, respectiv pana in data de 05.04.2016. Data afisarii anuntului: 23.03.2016
Documente anexate: Rezultate concurs.zip

Concursuri: 29-03-2016 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie temporar
vacante de:
consilier, clasa I, grad profesional debutant la Serviciul Evidenta Persoanelor - 1 post;
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
proba scrisa in 04.04.2016 ora 10:00
data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul.
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs. Perioada pentru depunerea
dosarelor de inscriere la concurs este 22.03.2016 - 29.03.2016.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacante, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel) - nivel mediu;
- disponibilitate la program prelungit si cand este cazul in zilele de repaus saptamanal sau cand cerintele profesionale o impun;
- abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
- nu necesita vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de executie temporar vacante de
consilier, clasa I, gradul profesional debutant.
BIBLIOGRAFIE:
Legea nr.215/2001 a administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata ;
Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, modificata si completata;
O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare ;
O.U.G. nr. 97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, modificata si completata;
H.G. nr. 1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;
O.U.G. nr. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani;
Legea 235/2013 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani;
O.G. nr. 84/30.08.2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. formularul de inscriere - tip;
2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
6. cazierul judiciar;
7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
9. curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea
cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul
standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau
institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
Data afisarii: 22.03.2016

Concursuri: 24-03-2016 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in vederea ocuparii functiei de conducere vacante de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
- data organizarii: - probei scrise 04.04.2016 - ora 10
- interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior
Concursul consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
In conformitate cu prevederile art. 3 din H.G.nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, in vederea participarii la concurs, fiecare candidat trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii generale:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Conditiile de participare specifice:
Sa indeplineasca cerintele specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei de conducere,astfel:
1. studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
2. conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 3 ani;
3. competenta manageriala: capacitate de a organiza, coordona, conduce si controla activitatea, competenta decizionala, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de a lucra in echipa, abilitati de mediere si negociere, obiectivitate in apreciere, adaptabilitate, spirit de echipa;
4. cunostinte operare calculator (nivel mediu).
BIBLIOGRAFIE:
1. Legea nr. 215/2001 - privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 53/2003 - privind Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 477/2004 - privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
4. Legea - cadru nr. 284/2010 - privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice;
5. O.U.G nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. O.U.G nr. 155/2001 privind aprobarea programului de gestionare a cainilor fara stapan, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. H.G nr. 1059/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 155/2001 privind aprobarea programului de gestionare a cainilor fara stapan.
Conform art. 6 din H.G.nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
˘ cererea de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;
˘ copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
˘ copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
˘ carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
˘ cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza(cu obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului cel mai tarziu pana la data desfasurarii probei scrise);
˘ adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
˘ curriculum vitae.
Nota: copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.
Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
Dosarele de inscriere se depun la sediul institutiei in termen de 10 zile lucratoare de la publicarea anuntului, respectiv pana in data de 24.03.2016.
Data afisarii anuntului: 11.03.2016
Documente anexate: PV selectie dosare scan.pdf

Concursuri: 23-03-2016 ora 09:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov, aduce la cunostinta celor interesati faptul ca AGENTIA NATIONALA A FUNCTIONARILOR PUBLICI din ROMANIA in temeiul art. 20 alin. 2) din HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, modificata si completata de HG nr.1173/2008.
a SUSPENDAT concursul de recrutare, organizat in data de 24 martie 2016, pentru urmatoarele posturi:
- consilier, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Serviciului Stare Civila-1 post;
- consilier, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Evidenta Persoanelor-1 post.
Data afisarii: 23.03.2016

Concursuri: 14-03-2016 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
proba scrisa in 24.03.2016 ora 09:00
data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul.
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 22.02.2016 - 14.03.2016.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice sau in domeniul administratiei publice;
scris caligrafic;
disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamanal, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare;
cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice vacante de consilier, clasa I, gradul profesional asistent: minimum 1 an.
BIBLIOGRAFIE
" Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarului public, republicata (2), cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, modificata si completata;
" Codul Civil aprobat prin Legea 287/2009 - Cartea I - Titlul I si Titlul II, Cartea II - Titlul I, Titlul II si Titlul III ;
" Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila - republicata;
" Hotararea Guvernului nr. 495/1997 privind continutul, eliberarea si actualizarea livretului de familie;
" Metodologia cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila aprobata prin HG 64/2011 ;
" Ordonanta Guvernului nr.84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Ordonanta Guvernului nr.41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. formularul de inscriere - tip;
2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
6. cazierul judiciar;
7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
9. curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
Data afisarii: 22.02.2016

Concursuri: 14-03-2016 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
" proba scrisa in 24.03.2016 ora 09:00
" data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul.
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 22.02.2016 - 14.03.2016.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice sau in domeniul administratiei publice;
scris caligrafic;
disponibilitate la program prelungit si cand este cazul in zilele de repaus saptamanal sau cand cerintele profesionale o impun;
cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice vacante de consilier, clasa I, gradul profesional principal: minimum 5 ani.
BIBLIOGRAFIE
" Legea nr.215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata ;
" Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, modificata si completata;
" O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare ;
" O.U.G.nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, modificata si completata;
" H.G.nr.1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;
" O.U.G. nr. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani ;
" Legea 235/2013 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor, actele de identitate ale cetatenilor romani;
" O.G. nr. 84/30.08.2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. formularul de inscriere - tip;
2 .copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
6. cazierul judiciar;
7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
9. curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
Data afisarii: 22.02.2016