Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]
Concursuri: 12-09-2016 ora 12:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov anunta prelungirea termenului de depunere a dosarelor pentru concursul organizat pentru ocuparea postului de manager al teatrului Sica Alexandrescu pana la data de 12.09.2016, conform noului anunt care se gaseste in Documentatia pentru Concurs.
Concursuri: 05-09-2016 ora 12:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura aprobata prin Legea 269/2009 cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Ordinului Ministerului Culturii nr. 2.799/10.12.2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum si a modelului-cadru al contractului de management - organizeaza concursul de proiecte de management pentru ocuparea postului de manager la Teatrul Sica Alexandrescu Brasov, aflat in subordinea Consiliului Local Brasov.
Conditii de participare:
Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
a) cetatenia romana sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene si domiciliul in Romania;
b) capacitate deplina de exercitiu;
c) are studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta [1] in domeniul de activitate al institutiei;
d) vechime in specialitatea studiilor, mentionate la lit. c), de minim 5 ani;
e) pregatire in management cultural;
f) nu a suferit condamnari penale si civile pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu functia pentru care candideaza;
g) cunoaste limba romana, scris si vorbit.
Concursul se organizeaza conform prevederilor Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului si de solutionare a contestatiilor, elaborat in temeiul Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, aprobata prin Legea 269/2009 cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Ordinului Ministerului Culturii nr. 2.799/10.12.2015 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management, a Regulamentului-cadru de organizare si desfasurare a evaluarii managementului, a modelului-cadru al caietului de obiective, a modelului-cadru al raportului de activitate, precum si a modelului-cadru al contractului de management, aprobat prin Dispozitie de primar nr. 2631/2016, dupa cum urmeaza:
1. 12.08.2016, aducerea la cunostinta publica a:
- conditiilor de participare la concurs,
- caietului de obiective,
- bibliografiei,
- regulamentului de organizare si desfasurare a concursului de proiecte de management,
- datelor de depunere a dosarelor de concurs, a proiectelor de management si desfasurarea etapelor concursului;
2. 05.09.2016 ora 12:00, data limita de depunere a proiectelor de management si a dosarelor de concurs de catre candidati;
3. 06.09.2016 - 08.09.2016, selectia dosarelor;
4. 09.09.2016, anuntarea candidatilor privind selectia dosarelor;
5. 09.09.2016 - 19.09.2016, analiza proiectelor de management - prima etapa;
6. 20.09.2016, aducerea la cunostinta candidatilor a notei obtinute la prima etapa si afisarea acesteia la sediul Primariei Municipiului Brasov;
7. 22.09.2016, sustinerea proiectelor de management in cadrul unui interviu - a doua etapa;
8. 23.09.2016, proba scrisa de departajare, dupa caz;
9. 23.09.2016, aducerea la cunostinta candidatilor si la cunostinta publica a rezultatului concursului si afisarea acestuia la sediul Primariei Municipiului Brasov;
10. 26.09.2016 - 30.09.2016, depunerea contestatiilor, (luni-joi intre orele 8:00-15:00; vineri intre orele 8:00-12:00);
11. 30.09.2016, aducerea la cunostinta publica a rezultatului final al concursului, in situatia in care nu au fost depuse contestatii;
12. 03.10.2016 - 05.10.2016, solutionarea contestatiilor, dupa caz;
13. 06.10.2016, aducerea la cunostinta publica a rezultatului final al concursului, dupa solutionarea contestatiilor prin afisare la sediul Primariei Municipiului Brasov.
Dosarele de concurs si proiectele de management se depun, la sediul Primariei Municipiului Brasov, pana in data de 05.09.2016, ora 12:00 - Biroul Resurse Umane - parter, camera 5.
Dosarul de concurs contine
Plicul A:
a) cerere de inscriere la concurs cu precizarea datelor personale de contact: telefon mobil si adresa de e-mail, conform modelului anexat;
b) copie dupa actul de identitate;
c) curriculum vitae (model European), conform modelului anexat;
d) diplome de studii si, dupa caz, documente care atesta efectuarea unor specializari [2];
e) adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului, de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
f) cazierul judiciar - in cazul persoanelor cu cetatenie romana sau acte similare in situatia persoanelor cu alta cetatenie;
g) o adeverinta care sa ateste vechimea in specialitatea studiilor (ulterior datei de 01.01.2011 vechimea se probeaza cu adeverinta eliberata de angajator), conform modelului anexat;
h) diploma de absolvire a cursului de management cultural, emisa de I.N.C.F.C. Bucuresti;
i) declaratie pe propria raspundere ca nu i-a incetat contractul individual de munca, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile in ultimii 4 ani, conform modelului anexat;
j) declaratie pe propria raspundere, prin care se angajeaza, daca este cazul, sa renunte la postul de conducere detinut, in conditiile in care este declarat castigator in cadrul acestui concurs de management, conform modelului anexat;
DOSARELE INCOMPLETE VOR FI ELIMINATE
Plicul B contine: PROIECTUL DE MANAGEMENT
Sub sanctiunea eliminarii din concurs, proiectul de management, trebuie intocmit si structurat conform cerintelor din Caietul de obiective, in format scris si in format electronic (CD sau DVD), fara a fi personalizat, fara a avea semnaturi si fara a contine indicii privind identitatea autorului.
Candidatii la concursul pentru ocuparea postului de manager la Teatrul Sica Alexandrescu din subordinea Consiliului Local Brasov, vor redacta proiectele de management de maxim 100 de pagini inclusiv anexe, cu caractere Times New Roman, marime 12, fara pasaje subliniate sau bold, distanta dintre randuri de 1,5. Paginile vor fi numerotate in partea dreapta jos, incepand cu prima pagina. Eventualele fotografii, prezentari in Power Point sau alte prelucrari de imagine vor fi incluse obligatoriu in anexe.
Proiectul de management va avea obligatoriu titlul: "Proiect de management pentru ocuparea postului de manager al Teatrului Sica Alexandrescu".
Proiectul de management va fi salvat pe CD in format pdf.
Proiectul de management trebuie sa respecte intocmai structura din caietul de obiective.
La intocmirea propriei analize (socio-culturale, a activitatii institutiei, etc) se vor pastra subtitlurile din caietul de obiective.
Proiectele manageriale care nu respecta conditiile de mai sus vor fi eliminate din concurs in etapa de selectie.
La depunerea dosarului de concurs copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate. Documentele depuse intr-o limba straina vor fi inso?ite obligatoriu de traduceri legalizate.
Regulamentul concursului si caietul de obiective se pot descarca de pe pagina oficiala de internet a Primariei Municipiului Brasov (www.brasovcity.ro).
Relatii suplimentare se pot obtine de la Primaria Municipiului Brasov, telefon 0268/416550, int. 138 sau int. 147 - Biroul Resurse Umane, cam. 5 (luni-joi intre orele 8:00-15:00; vineri intre orele 8:00-12:00).
BIBLIOGRAFIE:
o Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, aprobata prin Legea 269/2009 cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicata, cu modificarile ?i completarile ulterioare;
o Legea Cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 51/1998 privind imbunatatirea sistemului de finantare a programelor, proiectelor si actiunilor culturale, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
o Ordonanta Guvernului nr. 21/2007 privind institutiile si companiile de spectacole sau concerte, precum si desfasurarea activitatii de impresariat artistic, actualizata.
o Strategia pentru cultura a Municipiului Brasov aprobata prin HCL nr. 478/2015, care se gaseste pe site-ul Primariei Brasov, www.brasovcity.ro - Primaria Brasov-proiecte - Proiecte culturale 2016- Strategie Culturala.
________________________________________
[1] Studii stabilite in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 580 din 9 iulie 2014 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor si al specializarilor/programelor de studii universitare si a structurii institutiilor de invatamant superior pentru anul universitar 2014-2015, precum si aprobarea titlurilor conferite absolventilor invatamantului universitar de licenta inmatriculati in anul I in anii universitari 2011-2012, 2012-2013 si 2013-2014.
[2] In cazul diplomelor de studii sau a documentelor care atesta efectuarea unor specializari in alta tara, trebuie sa fie insotite de dovada recunoasterii acestora in Romania, conform prevederilor legale. La evaluarea dosarului de concurs, nu vor fi luate in considerare diplomele de studii sau documentele care atesta efectuarea unor specializari, cu termenul de valabilitate expirat.
Documente anexate: Anunt-erata-prelungire-rezultat final.zip
Concursuri: 30-08-2016 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacante de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
- proba scrisa in 12.09.2016 ora 10:00;
- data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei.
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul.
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 11.08.2016 - 30.08.2016.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- scris caligrafic;
- cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
- abilitati de comunicare in relatia cu publicul;
- disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamanal, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare;
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice vacante de consilier, clasa I, gradul profesional asistent: minimum 1 an.
BIBLIOGRAFIE
- Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Codul Civil aprobat prin Legea 287/2009(republicata) - Cartea I - Titlul I si Titlul II, Cartea II - Titlul I, Titlul II si Titlul III;
- Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Hotararea Guvernului nr. 495/1997 privind continutul, eliberarea si actualizarea livretului de familie;
- Metodologia cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila aprobata prin HG 64/2011, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta Guvernului nr. 84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta Guvernului nr. 41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Notiuni de baza in utilizarea calculatorului (organizarea fisierelor, editare text, calcul tabelar).
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. formularul de inscriere - tip;
2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
6. cazierul judiciar;
7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
9. curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
Data afisarii: 11.08.2016
Concursuri: 30-08-2016 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacante de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
- proba scrisa in 12.09.2016 ora 10:00;
- data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei .
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul.
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 11.08.2016 - 30.08.2016.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata(2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
" studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in ramura de stiinta(RSI) "Stiinte juridice", in domeniul de licenta (DL)"Drept", specializarea(S) "Drept";
" cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel)- nivel mediu;
" vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice vacante de consilier juridic, clasa I, gradul profesional principal: minimum 5 ani.
BIBLIOGRAFIE
- Legea administratiei publice locale nr.215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea 287/2009 privind Codul Civil, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea 134/2010 privind Codul de procedura Civila, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea 554/2004 legea contenciosului administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta Guvernului nr.84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- H.G. nr. 64/2011 pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila, cu modificarile si completarile ulterioare;
- O.U.G. nr. 97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- H.G. nr. 1375/ 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;
- O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
- Legea nr.101/2016 privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. formularul de inscriere - tip;
2 .copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
5. adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
6. cazierul judiciar;
7. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
8. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
9. curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/414460 int. 139.
Data afisarii: 11.08.2016
Concursuri: 29-08-2016 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in data de 12.09.2016, ora 10.00 (proba scrisa), la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a unor functii publice de executie vacante:
Data si ora interviului vor fi comunicate ulterior
I. Serviciul Achizitii Publice
1. consilier clasa I grad profesional asistent
2. consilier clasa I grad profesional superior
1. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier clasa I grad profesional asistent sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional asistent al functiei publice de executie de inspector clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 1 an;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
2. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier clasa I grad profesional superior sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de consilier clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
5. Legea nr. 101/2016 privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor;
6. H.G nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
II. Serviciul Amenajarea Teritoriului si Gestiune Date Urbane - Directia Arhitect Sef
1. referent clasa III grad profesional superior
1. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de referent clasa III grad profesional superior sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de referent clasa III se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare;
III. Serviciul Strategii, Programe de dezvoltare - Directia Relatii Externe, Cultura si Evenimente
1. inspector clasa I grad profesional superior
1. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional superior sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti, specializarea Constructii civile, industriale si agricole;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de inspector clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica;
- cunostinte de limba engleza.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. H.G nr. 28/2008 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii;
5. Conditiile generale de accesare a fondurilor in cadrul Programului Operational Regional 2014-2020 Ghidul solicitantului - varianta noiembrie 2015;
6. Strategia de dezvoltare durabila a municipiului Brasov, analiza SWOT, publicata pe webite-ul oficial al Municipiul Brasov www.brasovcity.ro;
7. Strategia de dezvoltare a judetului Brasov, orizonturi 2013-2020-2030, publicata pe pagina de web http://addjb.ro/uploads/proiecte/SDJBV/Documente/ADDJB_Strategia.pdf;
IV. Compartiment Implementare si Derulare Proiecte - Directia Tehnica
1. inspector clasa I grad profesional principal
2. inspector clasa I grad profesional superior - 2 posturi
1. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional principal sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, specializarea administratie publica;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de inspector clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
2. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiilor publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional superior sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de inspector clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. H.G nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. H.G nr. 28/2008 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii
8. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
9. H.G nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
V. Serviciul Buget - CFP - Directia Economica
1. inspector clasa I grad profesional asistent
1. Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional asistent sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional asistent al functiei publice de executie de inspector clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 1 an;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 339/2015 a bugetului de stat pe anul 2016, sectiunea a 2 - a, Dispozitii referitoare la bugetele locale pe anul 2016 - art. 5;
6. Legea educatiei nationale nr. 1/2011, actualizata - Titlul IV Baza materiala si finantarea invatamantului (preuniversitar) de stat, Titlul II - Invatamant preuniversitar, cap. II Structura sistemului national de invatamant preuniversitar, sectiunea I - a dispozitii generale, cap. VIII Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar - integral.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 29.08.2016, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume:
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca - dupa caz;
- copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere, casatorie - dupa caz;
- adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice respective (cf. modelului anexat);
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf. modelului comun european);
- cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia ca in maxim 5 zile lucratoare de la data la care candidatul a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sa-si completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147,160 (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro.).
Concursuri: 17-08-2016 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in data de 22.08.2016, ora 10,00, la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada determinata a unor functii publice de executie temporar vacante:
Data si ora interviului vor fi comunicate ulterior
I. Serviciul Centrul de Informatii pentru Cetateni
1. Inspector clasa I grad profesional principal
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacante de inspector clasa I grad profesional principal sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de inspector clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare;
II. Serviciul Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef
1. Inspector clasa I grad profesional principal
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacante de inspector clasa I grad profesional principal sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de inspector clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 5 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. H.G nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
III. Serviciul Buget - CFP - Directia Economica
1. Referent clasa III grad profesional superior
Conditiile de participare generale si specifice la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de referent clasa III grad profesional superior sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de referent clasa III se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minim 9 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 8 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 17.08.2016, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume:
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca - dupa caz;
- copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere, casatorie - dupa caz;
- adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice respective (cf. modelului anexat);
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf. modelului comun european);
- cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia ca in maxim 5 zile lucratoare de la data la care candidatul a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sa-si completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
NOTA: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane telefon 0268/416550 int.147,160 (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro.).
DATA AFISARII ANUNTULUI: 10.08.2016
Concursuri: 08-08-2016 ora 16:00
Vezi în pagină separată
ANUNT
privind ocuparea unor functii publice prin transfer la cerere
Avand in vedere prevederile:
- art. 149 alin. (2) si (3) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare,
- art. 90 alin. (7) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
Primaria Municipiului Brasov
anunta ocuparea prin transfer la cerere a urmatoarelor functii publice de executie vacante din cadrul Serviciului Achizitii Publice:
consilier - clasa I - gradul profesional superior
Conditiile generale si specifice prevazute in fisele postului corespunzatoare functiilor publice de executie vacante, sunt urmatoarele:
- sa aiba calitatea de functionar public: inspector/ consilier, clasa I, gradul profesional superior;
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiilor publice: minim 9 ani;
- cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel mediu, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
Ocuparea functiilor publice mai susmentionate, va avea loc in data de 01.09.2016
Nota:
Functionarii publici interesati, vor depune cererile de transfer insotite de: curriculum vitae, carnetul de munca , sau dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in specialitatea studiilor, precum si cartea de identitate, in copii xerox, in termen de 20 zile de la afisarea anuntului, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, repectiv pana in data de 08.08.2016, ora 16.00
In situatia in care sunt depuse mai multe cereri de transfer decat functiile publice pentru care s-a declansat procedura de transfer, Primaria Municipiului Brasov va organiza un interviu cu functionarii publici solicitanti, in data de 12.08.2016 ora 1000, la sediul institutiei din Brasov, B-dul Eroilor nr.8.
Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane, telefon 0268/416550 int.147.
Anuntul si conditiile de ocupare ale functiilor publice, se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro.
Concursuri: 25-07-2016 ora 14:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Local Salvamont, serviciu public cu personalitate juridica aflat in subordinea Consiliului Local Brasov, organizeaza concurs la sediul Primariei Municipiului Brasov din B-dul Eroilor nr. 8, pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractuale vacante :
1. Consilier juridic gradul SIA - 1 post in cadrul Serviciului Financiar, Juridic, Resurse Umane
2. Inspector de specialitate gradul SIA - 1 post in cadrul Serviciului Financiar, Juridic, Resurse Umane
3. Salvator montan - 3 posturi (2 posturi gradul I ?i 1 post gradul II) in cadrul Serviciului Salvamont
In conformitate cu prevederile art. 3 din Regulamentul-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice aprobat prin H.G. nr. 286/2011, modificata si completata, prin H.G. nr.1027/2014, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste urmatoarele
Conditii generale:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca persoana care participa la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de executie de Consilier juridic gradul SIA din cadrul Serviciului Financiar, Juridic, Resurse Umane :
- studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiintelor juridice;
- vechime in specialitatea studiilor de minim 5 ani;
- cunostinte operare calculator (nivel mediu).
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de executie de Consilier juridic gradul SIA :
- Noul Cod Civil : Cartea I Titlul IV, Cartea a III-a, Cartea a IV-a;
- Noul Cod de Procedura Civila : Cartea I, Cartea a II-a;
- Legea nr. 215/2001 - privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 53/2003 - privind Codul Muncii - republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 477/2004 - privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatilor si institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
Conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca persoana care participa la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de executie de Inspector de specialitate gradul SIA din cadrul Serviciului Financiar, Juridic, Resurse Umane :
- studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiintelor economice;
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual : minim 7 ani;
- cunostinte operare calculator (nivel mediu).
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de executie de Inspector de specialitate gradul SIA :
- Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
- H.G.395/2016 - norme de aplicare ale Legii 98/2016
Conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca persoana care participa la concursul organizat pentru ocuparea postului contractual de executie de Salvator montan din cadrul Serviciului Salvamont:
- studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
- atestat salvator montan;
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual : minim 3 ani pentru gradul I ?i minim 1 an pentru gradul II;
- o limba straina de circulatie international, nivel mediu;
- permis de conducere (categoria B).
BIBLIOGRAFIA pentru postul contractual de executie de Salvator montan :
- Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 402/2006 privind privind prevenirea accidentelor si organizarea activitatii de salvare in mediul subteran speologic;
- Hotararea Guvernului Romaniei nr.77/23 ianuarie 2003 privind instituirea unor masuri de prevenire a accidentelor montane si organizarea activitatii de salvare in munti;
Concursul se va desfasura conform urmatorului calendar:
-25.07.2016 ora 14.00 - termenul limita de depunere a dosarelor;
-27.07.2016 - selectia dosarelor;
-01.08.2016, ora 1000 - proba scrisa;
data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Dosarele de inscriere la concurs se vor depune pana la data de 25.07.2016 ora 14.00 la sediul Primariei Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, la Centrul de Informatii pentru Cetateni.
Conform prevederilor art. 6 din Regulamentul-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice aprobat prin H.G. nr. 286/2011, modificata si completata, prin H.G. nr.1027/2014, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
a) cerere de inscriere la concurs adresata Directorului Serviciului Public Local Salvamont;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
c) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate;
d) carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
e) cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
f) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate; adeverinta va contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.
g) curriculum vitae;
Nota :
-Copiile actelor mai sus mentionate se vor prezenta insotite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate conform prevederilor art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008.
-Candidatii care au depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu au antecedente penale, si vor fi declarati admisi la selectia dosarelor, au obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului ( proba scrisa va avea loc in data de 01.08.2016)
Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0728 / 823412.
DIRECTOR, Ferencz Silviu - Alexandru
Concursuri: 25-07-2016 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in vederea ocuparii urmatorului post contractual vacant:
Referent gradul M II din cadrul Serviciului Centrul de Informatii pentru Cetateni - Directia Relatii Comunicare
Conditiile de desfasurare a concursului:
- data organizarii: - probei scrise 03.08.2016 - ora 10
- interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior
Concursul consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
In conformitate cu prevederile art. 3 din H.G.nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, in vederea participarii la concurs, fiecare candidat trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii generale:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Conditiile specifice de participare la concurs:
- nivelul studiilor: studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat
- cunostinte operare pe calculator - nivel mediu
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual: minim 1 an
BIBLIOGRAFIA:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 477/2004 - privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
3. Ordonanta nr.27/2002 (actualizata) privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.
Nota : copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.
Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
Dosarele de inscriere se depun la sediul institutiei in termen de 10 zile lucratoare de la publicarea anuntului, respectiv pana in data de 25.07.2016.
Data afisarii anuntului: 12.07.2016
Documente anexate: Rezultate concurs 3.08.2016.zip
Concursuri: 22-07-2016 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare in vederea ocuparii urmatorului post contractual temporar vacant:
Conditiile de desfasurare a concursului:
- data organizarii: - probei scrise 29.07.2016 - ora 9:00
- interviul: data si ora vor fi comunicate ulterior
Concursul consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
In conformitate cu prevederile art. 3 din H.G.nr. 286/2011, modificata si completata prin H.G. nr. 1027/2014, in vederea participarii la concurs, fiecare candidat trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii generale:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Conditiile specifice de participare la concurs:
- nivelul studiilor: studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in profilul constructii, specializarea constructii civile, industriale si agricole
- cunostinte operare pe calculator - nivel mediu
- vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului contractual temporar vacant: minim 1 ani
BIBLIOGRAFIA:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 50/1991, republicata, privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 477/2004 - privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
Nota: copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.
Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0268/ 41.65.50 int.147.
Dosarele de inscriere se depun la sediul institutiei in termen de 5 zile lucratoare de la publicarea anuntului, respectiv pana in data de 22.07.2016.
Data afisarii anuntului: 15.07.2016
Documente anexate: Rezultate concurs 29.07.2016.zip