Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Primăria Municipiului Brașov
Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Secretar General / Centrul de Informații pentru Cetățeni
ANDREEA ANAMARIA COFARU Adresa: B-dul. Eroilor nr. 8, parter, cam. 1 Telefon: +40 268 405000 Fax: +40 268 472627 Email: cicbv@brasovcity.ro
DESCRIEREA ACTIVITĂȚII:
Atribuțiile serviciului:
- Informarea și consilierea cetățenilor pentru rezolvarea problemelor legate de activitatea primăriei, prin asistarea acestora în mod direct, prin telefon, în scris, prin poștă electronică și prin materiale informative.
- Orientarea cetățenilor către serviciile publice din subordinea Consiliului Local Brașov.
- Emiterea, semnarea și eliberarea pe loc, fără timp de așteptare, a următoarelor înscrisuri:
- Permise de liberă trecere cu valabilitate zilnică;
- Carduri-legitimație de parcare pentru persoane cu handicap;
- Adeverințe privind nedeținerea de terenuri agricole (pentru cazuri sociale);
- Acorduri de ocupare a domeniului public cu schele/materiale de construcții/utilaje/autovehicule;
- Adeverințe privind denumirea corectă a arterei.
- Înregistrarea și radierea din circulație a vehiculelor pentru care, potrivit legii, nu există obligativitatea înmatriculării, conform Ordinului nr. 181/2024 și H.C.L. nr. 243/2024.
- În vederea înregistrării vehiculelor, Serviciul Centrul de Informații pentru Cetățeni verifică documentele depuse de solicitant și eliberează, semnează, pe loc, fără timp de așteptare, certificatul de înregistrare însoțit de plăcuțele de înmatriculare.
- Emite, semnează și eliberează pe loc, fără timp de așteptare, dovada radierii vehiculului, în cazul înstrăinării, schimbării de domiciliu din raza UAT Brașov sau de pe teritoriul țării și în cazul deteriorării/distrugerii acestuia.
- Primăria Municipiului Brașov, respectiv Serviciul Centrul de Informații pentru Cetățeni, furnizează Poliției Municipiului Brașov, la solicitarea acesteia, date din evidența vehiculelor înregistrate.
- Primirea și înregistrarea documentelor de la cetățeni, instituții, agenți procedurali sau agenți economici, adresate primăriei, în mod direct, prin servicii poștale, curieri, fax sau poștă electronică.
- Îndeplinirea obligațiilor privind comunicarea citațiilor și a altor acte de procedură in baza Legii 134/2010 și Legii 135/2010, privind Codul de Procedură Civilă și Codul de Procedură Penală.
- Citațiile și actele de procedură se primesc de către Serviciul Centrul de Informații pentru Cetățeni, se înregistrează în baza de date a instituției, se păstrează pentru o perioadă de 9 zile, timp în care pot fi ridicate de către titular. În cazul neprezentării titularului, actele de procedură se returnează instanțelor de judecată, după completarea corespunzătoare a procesului verbal de înmânare.
- Distribuirea documentelor înregistrate, compartimentelor de specialitate din cadrul Primăriei, pentru analiză și competentă soluționare.
- Eliberarea în mod direct cetățenilor, a autorizațiilor, avizelor, aprobărilor și a altor documente emise de structurile de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Brașov.
- Transmiterea prin serviciile poștale a documentelor emise de structurile de specialitate din cadrul instituției.
- Elaborarea materialelor informative (pliante, broșuri, fluturași, afișe, etc) și multiplicare acestora pentru punerea la dispoziția cetățenilor care se adresează instituției.
ORGANIZARE POSTURI DE LUCRU CU CETĂȚENII
Documentele care nu necesită consiliere de specialitate ci doar asistență la înregistrarea acestora, pentru structurile de specialitate din cadrul Primăriei ( IT; Audit Public Intern; Situații de Urgență, Fond Funciar, Contencios, Legea nr.10/2001 și Arhivă), se face la posturile de lucru 1, 2 si 3.
POSTUL DE LUCRU NR. 1 - tel. +40 268 405 000 int. 5001
Autoritate Tutelară
Cadastru și Registrul Agricol
Relații cu Asociațiile de Proprietari
Înscrieri în audiență
Autentificări PF si PJ în portal
POSTUL DE LUCRU NR. 2 tel. +40 268 405 000 int. 5002
Autoritate Tutelară
Cadastru și Registrul Agricol
Relații cu Asociațiile de Proprietari
Înscrieri în audiență
Autentificări PF si PJ în portal
POSTUL DE LUCRU NR. 3 - tel. +40 268 405 000 int. 5003
Autoritate Tutelară
Cadastru și Registrul Agricol
Relații cu Asociațiile de Proprietari
Înscrieri în audiență
Autentificări PF si PJ în portal
POSTUL DE LUCRU NR. 4 - tel. +40 268 405 000 int. 5004
Administrare Patrimoniu și Urbanism Comercial
POSTUL DE LCURU NR. 5 - tel. +40 268 405 000 int. 5005
Administrare Patrimoniu și Urbanism Comercial
POSTUL DE LUCRU NR. 6 - tel. +40 268 405 000 int. 5006
Achiziții Publice
Buget-Contabilitate
Resurse Umane
Cultură și Evenimente
POSTUL DE LUCRU NR. 7
Agenți procedurali, curieri și poștă
POSTUL DE LUCRU NR. 8 - tel. +40 268 405 000 int. 5008
Amenajare Drumuri Publice și Siguranța Circulației
Amenajare Zone de Agrement
Monitorizare Transport (public si privat-taxi)
Serviciul Urmărire Contracte,Salubrizare și Deszăpezire
Investiții
POSTUL DE LUCRU NR. 9 - tel. +40 268 405 000 int. 5009
Amenajare Drumuri Publice și Siguranța Circulației
Amenajare Zone de Agrement
Monitorizare Transport (public și privat-taxi)
Serviciul Urmărire Contracte,Salubrizare și Deszăpezire
Investiții
POSTUL DE LUCRU NR. 10 - tel. +40 268 405 000 int. 5010
Amenajare Drumuri Publice și Siguranța Circulației
Amenajare Zone de Agrement
Monitorizare Transport (public și privat-taxi)
Serviciul Urmărire Contracte,Salubrizare și Deszăpezire
Investiții
POSTUL DE LUCRU NR. 11 - tel. +40 268 405 000 int. 5011
Parcări rezidențiale
POSTUL DE LUCRU NR. 12 - tel. +40 268 405 000 int. 5012
Amenajarea Teritoriului și Gestiune Date Urbane
POSTUL DE LUCURU NR. 13 - tel. +40 268 405 000 int. 5013
Autorizări Construcții
POSTUL DE LUCRU NR. 14 - tel. +40 268 405 000 int. 5014
Autorizări Construcții
POSTUL DE LUCRU NR. 15 - tel. +40 268 405 000 int. 5015
Autorizări Construcții
BIROUL ELIBERĂRI DOCUMENTE direct, expediții poștale și Legea 134/2010 privind comunicarea citațiilor și a altor acte de procedură în condițiile Codului de Procedură Civilă și Codului de Procedură Penală - tel. +40 268 405 000 int. 202
ADEVERINȚE/ACORDURI care se eliberează pe loc:
1. Permis Liberă Trecere (L.T.) zilnic;
2. Acord ocupare domeniu public cu materiale de construcții;
3. Acord ocupare domeniu public cu schelă metalică;
4. Adeverință privind deținerea în proprietate a terenurilor agricole pentru SITUAȚII SOCIALE/STUDII.
ALTE INFORMAȚII:
PROGRAM CU PUBLICUL LA SERVICIUL CENTRUL DE INFORMAȚII PENTRU CETĂȚENI
PRELUĂRI DOCUMENTE:
LUNI-JOI: 08:00-14:00
VINERI: 08:00-13:00
ELIBERĂRI DOCUMENTE:
LUNI-JOI: 08:00-16:00
VINERI: 08:00-13.00
INFORMAȚII GENERALE
Local: (0268) 405.000
Internațional: +40 268 405.000
Fax: +40 268 472.627
Adresa: B-dul Eroilor nr. 8, C.P. 500007, Brașov, România
E-mail: contact@brasovcity.ro
Site: www.brasovcity.ro