Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]
Concursuri: 05-08-2013 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de referent clasa III grad profesional superior din cadrul Compartimentului Secretariat Arhiva - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala
Conditiile de desfasurare a concursurilor :
data organizarii - probei scrise 05.08.2013 ora 10.00
- interviului 08.08.2013 ora 14.00
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume :
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege, precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta de referent clasa III grad profesional superior din cadrul Compartimentului Secretariat Arhiva - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala, sunt urmatoarele :
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 lit. a) - j), precum si conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite stipulate in art. 57 alin. (5). lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv :
- sa indeplineasca conditiile de studii impuse, respectiv studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat.
- pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de referent - clasa III se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 9 ani;
- sa posede cunostinte de operare calculator;
- aptitudini pentru lucrul sistematic si putere de concentrare.
BIBLIOGRAFIA
pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de referent clasa III grad profesional superior din cadrul Compartimentului Secretariat Arhiva - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala este urmatoarea :
Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici;
Ordinul de zi nr. 217/ din 23 mai 1996 -Instructiuni privind activitatea de arhiva la creatorii si detinatorii de documente aprobate de conducerea Arhivelor Nationale;
Ordinul nr. 1319/2006 si Ordinul nr. 1414/2006 publicate in Monitorul Oficial nr. 486/2006 si Monitorul Oficial nr. 737/2006.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 24.07.2013 la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B.dul Eroilor nr. 8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca,
- vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor dobandita dupa data de 01.01.2011 de candidatii la concursurile organizate in vederea ocuparii functiilor publice va fi atestata prin adeverinte care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul Presedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013;
- copia xerox a buletinului de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf.modelului comun european);
- cazier judiciar;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
Nota : Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
Concursuri: 16-05-2013 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare (concursul consta in 3 etape succesive: selectarea dosarelor, proba scrisa si interviul) la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie temporar vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
proba scrisa in 20.05.2013 ora 09:30
interviul in 22.05.2013 ora 13
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile de studii conform fisei postului si anume:
¢ studii medii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat;
¢ cunostinte operare PC (Windows,Word, Excel) nivel mediu;
¢ vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice minim 6 luni;
¢ abilitati, calitati si aptitudini necesare: scris caligrafic, disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamanal, respectiv sambata si duminica, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare, profesionalism, adaptabilitate, abilitati de comunicare, eficienta, constiinciozitate, receptivitate, punctualitate, politete;
BIBLIOGRAFIA:
1. Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - Cap. I-IV;
2. Legea nr.188 / 1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile Si completarile ulterioare ;
3. Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, modificata si completata;
4. Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civila, republicata;
5. Metodologia cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila aprobata prin HG nr.64/2011;
6. Codul civil aprobat prin Legea 287/2009 - Cartea I - Titlul I - II, Cartea II - Titlul I - III; Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
formularul de inscriere - tip;
copia xerox a actului de identitate;
copii xerox dupa actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie daca e cazul);
copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
copia xerox a carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
cazierul judiciar;
adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie sau de catre unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
curriculum vitae format european;
recomandare de la ultimul loc de munca
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.Relatii suplimentare se pot obtine si de la numarul de telefon 0268416550 int 139 Candidatii vor depune dosarele de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs in perioada 09 - 16.05.2013.
Concursuri: 30-04-2013 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor anunta ca interviul pentru selectarea functionarilor publici care vor ocupa functia publica de executie vacanta, prin transfer la cerere, va avea loc in data de 30.04.2013, ora 10 la sediul institutiei din Bld.Eroilor, nr.8.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si
completarile ulterioare - Cap. I-IV;
2. Legea nr.188 / 1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile
Si completarile ulterioare ;
3. Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, modificata si completata;
4. Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civila, republicata;
5. Metodologia cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila
aprobata prin HG nr.64/2011;
6. Codul civil aprobat prin Legea 287/2009 - Cartea I - Titlul I - II, Cartea II - Titlul I - III;
Concursuri: 29-04-2013 ora 16:00
Vezi în pagină separată
privind ocuparea prin transfer, la cerere, incepand cu data de 08 .05.2013, a unei functii publice de executie vacante la Serviciul Stare Civila din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov
Avand in vedere prevederile art.90 alin.(5) si alin.(7) din Legea 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si ale art.149 din H.G nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare,
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov anunta ocuparea prin transfer la cerere a urmatoarei functii publice de executie:
Conditii de ocupare a functiei publice de executie:
Conditii generale:
- sa detina o functie publica echivalenta cu functia publica vacanta anuntata intr-o autoritate sau institutie publica din administratia publica locala;
- studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul juridic sau administratiei publice;
- sa indeplineasca conditiile prevazute la art.54 si art.90 alin.(5) din Legea 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Conditii specifice:
- cunostinte operare calculator - PC (Windows,Word, Excel) - nivel mediu;
- scris caligrafic;
- cunoasterea limbii engleze - nivel mediu
Functionarii publici interesati vor depune cererea de transfer, insotita de curriculum vitae si de un act doveditor care sa ateste functia publica detinuta, in termen de 20 de zile de la data afisarii anuntului la sediul institutiei .
In situatia in care vor fi depuse mai multe cereri de transfer la cerere decat numarul de functii publice anuntate, Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, va organiza un interviu cu functionarii publici solicitanti, in baza prevederilor art.149 alin.(5) ale H.G nr.611/2008.
Data, ora si locul sustinerii interviului vor fi aduse la cunostinta solicitantilor.
Relatii suplimentare se pot obtine la tel. 0268/416550 int. 139
DATA AFISARII ANUNTULUI: 8.04.2013
Concursuri: 09-04-2013 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Buget CFP - Directia Economica
Conditiile de desfasurare a concursurilor:
data organizarii
- probei scrise 02.10.2013 ora 10:00
- interviului 07.10.2013 ora 14:00
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege, precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta de inspector, clasa I, gradul profesional principal la Serviciul Buget CFP din cadrul Directiei Economice, sunt urmatoarele :
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 lit. a) - j), precum si conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite stipulate in art. 57 alin. (5). lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv :
- sa indeplineasca conditiile de studii impuse, respectiv studii superioare de lunga durata - economice, absolvite cu diploma de licenta;
- pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de inspector - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 5 ani;
- sa posede cunostinte de operare calculator - sistemul de operare Windows, MsOffice, Outlook Express.
BIBLIOGRAFIA
pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Buget CFP - Directia Economica, este urmatoarea:
1. Legea nr. 188/1999 privind statutul functionarului public, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
3. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala - republicata, cap. II- IV;
5. Legea bugetului de stat pe anul 2013, nr. 5/2013 -sectiunea a 2-a;
6. Ordinul nr. 501/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice privind deschiderea si repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj, bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, bugetul Trezoreriei Statului, bugetul Fondului pentru mediu si bugetele locale.
7. O.M.F. nr. 1.792/2002 pentru aprobarea Normelor Metodologice privind angajarea, lichidarea ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Ordin nr. 614/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor art..4.2 din Legea nr. 273/2006;
9. O.M.F. nr. 1954/2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, Anexa I - Cheltuieli clasificatie economica, Anexa nr.2 - Clasificatia indicatorilor privind bugetele locale, Anexa nr. 10 - Clasificatia indicatorilor privind bugetul institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii;
10. Legea educatiei nationale nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, CAP.VII - Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar;
11. H.G. nr. 72/2013 privind aprobarea normelor metodologice pentru determinarea costului standard per elev/prescolar si stabilirea finantarii de baza a unitatilor de invatamant preuniversitar de stat, care se asigura din bugetul de stat, din sume defalcate din T.V.A. prin bugetele locale, pe baza costului standard per elev/prescolar, cu modificarile si completarile ulterioare;
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 23.09.2013 la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B.dul Eroilor nr. 8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca,
- vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor dobandita dupa data de 01.01.2011 de candidatii la concursurile organizate in vederea ocuparii functiilor publice va fi atestata prin adeverinte care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul Presedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013;
- copia xerox a buletinului de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf.modelului comun european);
- cazier judiciar;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
DATA AFISARII ANUNTULUI : 02.09.2013
Concursuri: 01-04-2013 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Anunt selectie curs gratuit in domeniul "Competente Social Civice"
In cadrul proiectului "Echilibru, o noua abordare a vietii personale cu cea profesionala" POSDRU/97/6.3/S/60002, Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice - MMFPSPV in calitate de beneficiar - anunta inscrierea pentru persoanele interesate care se incadreaza in grupul tinta, sa urmeze un curs gratuit in domeniul "Competente Social Civice". Cursul este certificat de Autoritatea Nationala pentru Calificari (fost Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor - CNFPA).
Grupul tinta il reprezinta educatorii din gradinite si personalul din crese ce au responsabilitati in educarea copiilor din doua sectoare ale municipiului Bucuresti, respectiv sectorul 3 si sectorul 6 si din judetul Brasov, care vor participa la un program de perfectionare pe parcursul a 5 zile. Cursurile se vor derula in cadrul centrelor de excelenta realizate in cadrul proiectului, unde s-au creat spatii speciale pentru formare destinate formarii continue a specialistilor din sistem (pentru detalii privind locatiile, va rugam sa accesati www.echilibru.com / centre de excelenta).
Proiectul "Echilibru - o noua abordare a vietii familiale cu cea profesionala" are ca obiectiv general asigurarea conditiilor necesare reintoarcerii pe piata muncii a tinerelor mame prin programe tintite in favorizarea reconcilierii vietii familiale cu cea profesionala.
In cadrul Componentei 2, proiectul isi propune sa asigure formarea continua a educatorilor din gradinite si a personalului din crese ce au responsabilitati in educarea copiilor din judetul Brasov si din sectoarele 3 si 6 ale municipiului Bucuresti.
Se estimeaza inceperea seriilor de cursuri in luna aprilie si in luna iulie 2013, fiind structurate pe 24 de ore de teorie si 12 ore de practica.
Eligibilitatea cursantilor va fi determinata de urmatoarele criterii generale:
- Sa fie educatoare in una dintre unitatile de invatamant prescolar;
- Sa faca parte din personalul de ingrijire al copiilor din crese.
Criterii de selectie:
- Nivelul de studii: minim studii medii;
- Experienta profesionala in sistemul de ingrijire/educatie a copiilor;
- Studii relevante pentru obiectivul proiectului;
- Motivatie;
- Abilitati de comunicare.
Pentru inscriere, candidatii vor transmite: scrisoare de intentie, formularul de grup tinta anexat, copie dupa actul de identitate si CV-ul in format Europass, insotit de documente justificative (certificate, atestari, diplome, contributii in diverse publicatii, activitati de voluntariat, aprecieri si recomandari, participare in proiecte sociale etc.) prin e-mail: implementareproiecte@mmuncii.ro, prin posta sau depuse la sediul MMFPSPV din str. Dem. I Dobrescu nr. 2-4, Bucuresti, la registratura, pana la data de 1 aprilie 2013 ora 16:00.
Proiectul "Echilibru - o noua abordare a vietii familiale cu cea profesionala" este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 (www.fseromania.ro) si este implementat in perioada decembrie 2010 - decembrie 2013.
Concursuri: 25-03-2013 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Anunt privind ocuparea prin transfer la cerere, incepand cu data de 25.03.2013, a unei functii publice de executie vacante la Serviciul Stare Civila din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov
Avand in vedere prevederile art.90 alin.(5) si alin.(7) din Legea 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si ale art.149 din H.G nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare,
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov anunta ocuparea prin transfer la cerere a urmatoarei functii publice de executie:
Conditii de ocupare a functiei publice de executie:
Conditii generale:
sa detina o functie publica echivalenta cu functia publica vacanta anuntata intr-o autoritate sau institutie publica din administratia publica locala;
studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul juridic sau administratiei publice;
sa indeplineasca conditiile prevazute la art.54 si art.90 alin.(5) din Legea 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Conditii specifice:
cunostinte operare calculator - PC (Windows,Word, Excel) - nivel mediu;
scris caligrafic;
cunoasterea limbii engleze - nivel mediu
Functionarii publici interesati vor depune cererea de transfer, insotita de curriculum vitae si de un act doveditor care sa ateste functia publica detinuta, in termen de 20 de zile de la data afisarii anuntului la sediul institutiei .
In situatia in care vor fi depuse mai multe cereri de transfer la cerere decat numarul de functii publice anuntate, Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, va organiza un interviu cu functionarii publici solicitanti, in baza prevederilor art.149 alin.(5) ale H.G nr.611/2008.
Data, ora si locul sustinerii interviului vor fi aduse la cunostinta solicitantilor.
Relatii suplimentare se pot obtine la tel. 0268/416550 int. 139.
Concursuri: 22-02-2013 ora 16:00
Vezi în pagină separată
In conformitate cu prevederile H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale, Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs pentru ocuparea functiei contractuale de conducere de:
a. Conditiile de desfasurare a concursului:
- data organizarii probei scrise
25.03.2013 ora 10:00 ;
- data organizarii interviului:
28.03.2013 ora 14:00 ;
- locul de desfasurare: sediul din Brasov B-dul Eroilor nr.8 - sala de consiliu.
b. Conditiile de participare la concurs:
Conform art. 3 din H.G. nr. 286/2011, poate participa la concursul pentru ocuparea unui post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste urmatoarele :
- conditii generale :
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
- conditiile specifice :
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta - specializarile, asistenta sociala, drept, medicina;
- sa indeplineasca conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 3 ani;
- sa posede diploma de master in specialitatea studiilor absolvite sau management,
- sa detina calitati si aptitudini manageriale: capacitate de a organiza, coordona, conduce si controla activitatea, competenta decizionala, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de a lucra in echipa, abilitati de mediere si negociere, obiectivitate in apreciere, adaptabilitate
- sa aiba disponibilitate pentru programul de lucru prelungit.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 6 din H.G. nr. 286/2011 in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, respectiv pana in data de 22.02.2013 ora 16, la secretarul comisiei de concurs la camera 1 - Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, cu sediul in B-dul Eroilor nr. 8.
c. Bibliografia - Tematica:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita al personalului contractual din autoritatile si institutiile publice, actualizata;
3. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare.
4. H.G. nr. 1252/2012 privind aprobarea Metodologia de organizare si functionare a creselor si a altor unitati de educatie timpurie anteprescolara,
5. Legea nr. 263/2007 privind infiintarea organizarea si functionarea creselor,
6. O.M.S. nr. 1955/1995 pentru aprobarea Normelor de igiena privind unitatile pentru ocrotirea, educarea si instruirea copiilor si tinerilor,
7. Legea nr. 284/2010 - Lege-cadru privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice.
Dosarul de inscriere la concurs va contine obligatoriu urmatoarele documente :
- formularul de inscriere la concurs - tip;
- curriculum vitae - model european;
- diplome de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice, - copii xerox;
- adeverinta de la medicul de familie care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare -eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului, emisa in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii,
- buletin / carte de identitate - copie xerox;
- certificatul de nastere, certificatul de casatorie - dupa caz - copie xerox;
- carnetul de munca - copie xerox;
- adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei ;
- cazierul judiciar/ declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil .
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentelor originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate
DATA AFISARII: 11.02.2013
Concursuri: 21-01-2013 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada determinata a functiei publice de executie temporar vacanta de referent clasa III grad profesional principal din cadrul Compartimentului Secretariat Arhiva - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala
Conditiile de desfasurare a concursurilor:
data organizarii
- probei scrise 25.01.2013 ora 10:00
- interviului 30.01.2013 ora 14:00
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacanta de referent clasa III grad profesional principal din cadrul Compartimentului Secretariat Arhiva - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala, sunt urmatoarele :
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 lit. a) - j), precum si conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite stipulate in art. 57 alin. (5). lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv :
- sa indeplineasca conditiile de studii impuse, respectiv studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat.
- pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de referent - clasa III se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 5 ani;
- sa posede cunostinte de operare calculator
- sa posede curs steno-dactilografie.
BIBLIOGRAFIA
pentru ocuparea pe perioada determinata a functiei publice de executie temporar vacanta de referent clasa III grad profesional principal din cadrul Compartimentului Secretariat Arhiva - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala este :
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici;
4. Legea nr. 126/1995, republicata, privind regimul materiilor explozive:
5. Legea nr. 60/1991, republicata privind organizarea si desfasurarea adunarilor publice.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 8 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 21.01.2013, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr.1. la sediul din Brasov, B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca, precum si o adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice;
- copia xerox a buletinului de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf.modelului comun european);
- cazier judiciar;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentelor originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
DATA AFISARII ANUNTULUI: 14.01.2013
Concursuri: 2013-12-10 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada determinata a functiei publice de executie temporar vacanta de inspector clasa I grad profesional principal in cadrul Biroului Informatii Publice si Mass-Media - Directia Relatii Comunicare.
Conditiile de desfasurare a concursurilor:
data organizarii
- probei scrise 16.12.2013 ora 10:00
- interviului 19.12.2013 ora 14:00
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacanta de inspector clasa I grad profesional principal din cadrul Biroului Informatii Publice si Mass-Media - Directia Relatii Comunicare, sunt urmatoarele :
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 lit. a) - j) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile de studii impuse, respectiv studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
- pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de inspector - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 5 ani, conform art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa posede cunostinte de operare calculator.
BIBLIOGRAFIA
pentru ocuparea pe perioada determinata a functiei publice de executie temporar vacanta de inspector clasa I grad profesional principal din cadrul Biroului Informatii Publice si Mass-Media - Directia Relatii Comunicare este :
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala - republicata si actualizata;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici - republicata si actualizata;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita al functionarilor publici - republicata;
4. Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica;
5. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public - actualizata;
6. Ordonanta nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor - actualizata;
7. Legea nr. 75/1994 privind arborarea drapelului Romaniei, intonarea imnului national si folosirea sigiliilor cu stema Romaniei de catre autoritatile si institutiile publice;
8. Hotararea nr. 544/2003 privind modelul sigiliilor cu stema Romaniei, pastrarea si utilizarea acestora, precum si scoaterea din folosinta a sigiliilor cu stema Romaniei, uzate sau care devin nefolosibile;
9. Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnica legislativa pentru elaborarea actelor normative - republicata si actualizata.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 8 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 10.12.2013, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr.1. la sediul din Brasov, B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca (completata la zi);
- copia xerox a buletinului de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf. modelului comun european);
- cazier judiciar;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
- dupa caz, copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau recomandare de la ultimul loc de munca.
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentelor originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
DATA AFISARII ANUNTULUI: 03.12.2013