Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]
Concursuri: 02-12-2014 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs (concursul consta in 3 etape succesive: selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si interviul ) la sediul din B.dul Eroilor nr.8, in vederea ocuparii postului contractual vacant de:
referent M IA la Serviciul Autorizari Constructii din cadrul Directiei Arhitect Sef
In conformitate cu Regulamentul - cadru din H.G.nr. 286/2011, in vederea participarii la concurs, fiecare candidat trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii :
- are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
- cunoaste limba romana, scris si vorbit;
- are varsta minima reglementata de prevederile legale;
- are capacitate deplina de exercitiu;
- are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
- nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
- indeplineste conditiile de studii - studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in studiilor absolvite, respectiv pentru gradul profesional M IA al functiei de referent este impusa conditia de vechime in studiilor absolvite de 4 ani;
- cunostinte operare calculator nivel mediu.
Concursul consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba practica
3. interviul
Conditiile de desfasurare a concursului:
data organizarii
- probei scrise 07.01.2015 ora 10:00
- interviului 13.01.2015 ora 13:00
Bibliografia:
1. Legea nr. 215/2001, a administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita al personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;
3. Legea nr. 50/1991, privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata:
- capitolul I (Autorizarea lucrarilor de constructii),
- anexa 1 ( Continutul cadru al documentatiei tehnice pentru autorizarea lucrarilor de constructii).
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 6 lit. a) - h) din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, respectiv pana in data de 02.12.2014, ora 16ºº, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B.dul Eroilor nr. 8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 6 lit. a) - h) din H.G. nr. 286/2011 si anume :
- cerere de inscriere - formular tip;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii;
- copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia carnetului de munca, adeverinta care sa ateste vechimea in munca in specialitatea studiilor dupa data de 01.01.2011;
- cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
- curriculum vitae (cf.modelului comun european);
- recomandare de la ultimul loc de munca;
- adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate.
Nota: copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.
Data afisarii anuntului: 18.11.2014 ora 8ºº
Concursuri: 03-11-2014 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare (concursul consta in 3 etape succesive: selectarea dosarelor, proba scrisa si interviul) la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
" proba scrisa in 12.11.2014 ora 10:00;
" data si ora interviului se vor afisa odata cu rezultatele la proba scrisa;
" depunerea dosarelor de inscriere la concurs 14.10 - 03.11.2014.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
a) studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiintelor economice;
b) vechime minim 5 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
c) cunostinte operare calculator (Windows,Word, Excel) - nivel de baza;
d) capacitate de adaptare la munca in echipa, seriozitate.
BIBLIOGRAFIA:
" Legea nr.215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Cap. I - IV;
" Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, (r2), cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata (r1);
" O.G. nr.84/2001 privind infintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea contabilitatii nr.82/1991 republicata si modificata;
" Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
" O.M.F.P. nr.1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii instututiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
" O.M.F.P. nr.2021/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii instututiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin OMFP nr.1917/2005;
" O.M.F.P. nr.1792/2002 de aprobare a Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Decret nr.209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa, cu modificarile si completarile ulterioare;
" O.M.F.P. nr.2861/2009 Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii, cu modificarile si completarile ulterioare;
" O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
" formularul de inscriere - tip;
" copia actului de identitate;
" copii dupa actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie daca e cazul);
" copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
" copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
" adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
" cazierul judiciar;
" adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie sau de catre unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
" declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
" curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate. Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs. Relatii suplimentare se pot obtine si de la numarul de telefon 0268416550 int 139.
Concursuri: 03-11-2014 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare (concursul consta in 3 etape succesive: selectarea dosarelor, proba scrisa si interviul) la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
" proba scrisa in 12.11.2014 ora 10:00;
" data si ora interviului se vor afisa odata cu rezultatele la proba scrisa;
" depunerea dosarelor de inscriere la concurs 14.10 - 03.11.2014.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
a) studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice;
b) vechime minim 9 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
c) cunostinte operare calculator (Windows,Word, Excel) - nivel de baza;
d) atestat sau certificat de calificare - inspector resurse umane;
e) initiativa, creativitate, capacitate de adaptare la munca in echipa, efort intelectual.
BIBLIOGRAFIA:
" Legea nr.215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Cap. I - IV;
" Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, (r2), cu modificarile si completarile ulterioare;
" Codul Muncii din 24 ianuarie 2003 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (Legea nr. 53/2003);
" Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata (r1);
" O.G. nr.84/2001 privind infintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea contabilitatii nr.82/1991 republicata (r4), cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
" H.G. nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare;
" H.G. nr.553/2009 privind stabilirea unor masuri cu privire la evidenta functiilor publice si a functionarilor publici;
" O.M.F.P. nr.720/2014 - TITLUL II : Executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice finantate partial din venituri proprii ( art.26 - art.47).
" O.M.F.P. nr.1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii instututiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
" O.M.F.P. nr.2021/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii instututiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin OMFP nr.1917/2005;
" O.M.F.P. nr.1792/2002 de aprobare a Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
" H.G. nr.432/2004 privind dosarul profesional al functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare;
" H.G. nr.500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
" formularul de inscriere - tip;
" copia actului de identitate;
" copii dupa actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie daca e cazul);
" copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
" copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
" adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
" cazierul judiciar;
" adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie sau de catre unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
" declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
" curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate. Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs. Relatii suplimentare se pot obtine si de la numarul de telefon 0268416550 int 139.
Concursuri: 29-10-2014 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare (concursul consta in 3 etape succesive: selectarea dosarelor, proba scrisa si interviul)
la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
data organizarii:
- probei scrise 10.11.2014 ora 10:00
- interviului 13.11.2014 ora 14:00
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege, precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta de inspector clasa I - grad profesional asistent din cadrul Serviciului Autorizari Constructii - Directia Arhitect Sef, sunt urmatoarele :
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 lit. a). - j). din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile de studii impuse si anume sa fi absolvit studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta, specializarea constructii sau arhitectura;
- conform art. 57 alin. (5), lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru gradul profesional asistent al functiei publice de inspector clasa I, se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 1 an;
- operare calculator - nivel minim de cunostinte.
Bibliografia este urmatoarea:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii constructiilor si unele masuri pentru realizarea locuintelor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificarile si completarile ulterioare,
7. Legea nr. 185/2012 pentru amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 20 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 29.10.2014, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca - dupa caz;
- copia xerox a buletinului de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice respective (cf. modelului anexat);
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie / unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf. modelului comun european);
- cazierul judiciar / declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia publica, cu obligatia ca in maxim 5 zile lucratoare de la data la care candidatul a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sa-si completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar.
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
- (dupa caz, copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau recomandare de la ultimul loc de munca).
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
Relatii suplimentare se pot obtine de la Biroul Resurse Umane telefon 416550 int.147,160 (conditiile de participare si bibliografia se vor afisa la sediul si pe site-ul Primariei Municipiului Brasov : www.brasovcity.ro.).
DATA AFISARII ANUNTULUI: 10.10.2014
Concursuri: 13-10-2014 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza
concurs de recrutare
la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de inspector, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Serviciului Buget CFP - Directia Economica
Conditiile de desfasurare a concursului:
data organizarii - probei suplimentare (testarea cunostintelor IT) - 09.10.2014 ora 10:00
data organizarii - probei scrise - 13.10.2014 ora 10:00
data organizarii - interviului - 16.10.2014 ora 14:00
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor,
2. proba suplimentara pentru testarea cunostintelor IT,
3. proba scrisa,
4. interviul.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege, precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta de inspector, clasa I, gradul profesional asistent la Serviciul Buget CFP din cadrul Directiei Economice, sunt urmatoarele :
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 lit. a) - j), precum si conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite stipulate in art. 57 alin. (5). lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv :
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata - economice sau stiinte administrative absolvite cu diploma de licenta;
- pentru gradul profesional asistent al functiei publice de executie de inspector - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 1 an;
- sa posede cunostinte de utilizare a calculatorului, operare Windows, Ms Office- Word, Excel si posta electronica - nivel de baza.
BIBLIOGRAFIA
pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de inspector, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Serviciului Buget CFP - Directia Economica, este urmatoarea:
1. Legea nr. 188/1999 privind statutul functionarului public, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
3. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala - republicata;
4. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 356/2013 privind bugetul de stat pe anul 2014, sectiunea a 2-a - Dispozitii referitoare la bugetele locale pe anul 2014 - art.5;
6. Legea educatiei nationale nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, actualizata, Titlul IV - Baza materiala si finantarea invatamantului (preuniversitar), Titlul II - Invatamant preuniversitar,
¢ Cap. II . Structura sistemului national de invatamant preuniversitar, sectiunea I -dispozitii generale
¢ Cap. VIII - Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar - integral;
Nota:
Proba suplimentara de testare a cunostintelor in domeniul tehnologiei informatiei consta in parcurgerea a 15 intrebari de tip grila pe parcursul a 30 minute si se evalueaza cu calificativul admis sau respins . Pot participa la proba scrisa a concursului de recrutare numai candidatii declarati admisi la proba suplimentara.
In conformitate cu conditiile de participare la concurs, proba suplimentara organizata in vederea testarii cunostintelor IT, cuprinde subiecte corespunzatoare nivelului -baza- de dificultate, conform urmatoarei tematici :
Computere si dispozitive hardware
1. Intelegerea termenului hardware. Identificarea principalelor tipuri de computere: desktop, laptop, tableta.
2. Definirea si caracteristicile termenilor procesor, memorie, harddisk.
3. Identificarea diferitelor tipuri de servicii IT: Internet, aplicatii de birou.
4. Identificarea principalelor dispozitive de intrare-iesire - echipamente periferice: imprimanta, monitor, scanner, tastatura, mouse, camera web, boxe, microfon.
5. Cunoasterea unitatilor de masura folosite pentru memorie si hard-disk: KB, MB, GB, TB.
Software - sistem de operare Windows
1. Definirea termenului de software si diferentierea principalelor tipuri de software: sistem de operare, aplicatii.
2. Cunoasterea faptului ca aplicatiile software pot fi instalate local sau disponibile online.
3. Definirea termenului de sistem de operare si cunoasterea catorva tipuri de sisteme de operare.
4. Definirea termenului de licenta a programelor. Cunoasterea faptului ca aplicatiile software trebuie licentiate inaintea utilizarii.
5. Cunoasterea principalelor tipuri de licente software: proprietar, open source, trial version, shareware, freeware.
6. Cunoasterea scopului desktop-ului si taskbar-ului.
7. Recunoasterea pictogramelor de baza reprezentand: fisiere, directoare/foldere, aplicatii, imprimante, shortcut, cos de gunoi.
8. Identificarea diferitelor parti ale unei ferestre: bara de titlu, bara de meniu, bara de instrumente, ribbon, bara de stare, bara de derulare.
9. Deschiderea, extinderea si restrangerea directoarelor, restaurarea, maximizarea, redimensionarea, mutarea, inchiderea unei ferestre.
10. Schimbarea configuratiei desktop-ului: data si ora, volum, culoare de fundal, rezolutie.
11. Setarea tastaturii si schimbarea optiunii pentru alta limba.
12. Stabilirea unei imprimante ca implicita (default).
13. Vizualizarea, oprirea, repornirea, anularea imprimarii unui document.
14. Intelegerea modului in care un sistem de operare organizeaza discurile, directoarele si fisierele intr-o structura ierarhica. Navigarea printre discuri, directoare, subdirectoare, fisiere.
15. Recunoasterea celor mai utilizate tipuri de fisiere: procesare de text, calcul tabelar, prezentari, documente in format portabil (pdf), imagini, audio, video, arhive, fisiere executabile.
Organizarea fisierelor si directoarelor in Windows
1. Selectarea unui fisier, director individual sau parte a unui grup adiacent, ne-adiacent de fisiere, directoare.
2. Sortarea fisierelor in ordine ascendenta/descendenta dupa nume, dimensiune, tip, data modificarii.
3. Copierea, mutarea fisierelor, directoarelor intre directoare sau intre discuri.
4. Stergerea fisierelor si directoarelor prin trimiterea lor la cosul de gunoi si apoi restaurarea lor in locatia originala.
5. Golirea cosului de gunoi (recycle bin).
Stocare si arhivare
1. Identificarea principalelor tipuri de stocare: hard disk intern, hard disk extern, disc de retea, CD, DVD, Blu-ray, stick de memorie, card de memorie, stocare fisiere online.
2. Intelegerea scopului arhivarii unui fisier, director si tipuri de progerame de arhivare: zip, rar, arj, etc.
Concepte de baza despre retele
1. Definirea termenului de retea. Cunoasterea scopului unei retele
2. Definirea termenului Internet. Identificarea principalelor utilizari: World Wide Web (WWW), VoIP, e-mail, IM.
3. Intelegerea termenului de rata de transfer si a unitatii ei de masura: biti pe secunda (bps), kilobiti pe secunda (kbps), megabiti pe secunda (mbps), gigabiti pe secunda (gbps).
4. Intelegerea termenilor de download si upload de fisiere
5. Cunoasterea diverselor optiuni de conectare la o retea: linie telefonica, telefon mobil, cablu, wi-fi, wi-max, satelit.
Protejarea datelor si dispozitivelor
1. Cunoasterea politicilor de parolare adecvate: stabilirea unor parole de lungime adecvata, formate din combinatii de litere si cifre, nedistribuirea parolelor, schimbarea lor regulata.
2. Definirea termenului firewall si intelegerea principalului sau scop.
3. Cunoasterea modurilor de patrundere a unui virus in calculator.
4. Utilizarea unei aplicatii anti-virus pentru scanarea computerului.
Procesorul de texte Microsoft Word
1. Crearea, deschiderea, salvarea, inchiderea, modificarea, vizualizarea (Print Preview)
2. Listarea la imprimanta a unui document
3. Operatii de editare: selectare, copiere, mutare, stergere, refacere (anulare), cautare, inlocuire, formatarea fonturilor - bold, italic, underline
4. Alinierea unui text la stanga, dreapta, central, de la stanga - la dreapa
5. Inserare caractere speciale
6. Formatarea paragrafelor
7. Numerotare pagini.
8. Formatare la nivel de pagina (orientare, margini)
9. Transformarea textului pe mai multe coloane
10. Utilizarea listelor (bullets and numering)
11. Inserare note de subsol (footnote, endnote)
12. Definirea antetului si subsolului unei pagini (header and footer)
13. Crearea unui tabel, dimensionare celule, inserarea;stergerea liniilor si coloanelor, formatare tabel. 0rientarea continutului unui tabel. Conversie text in tabel si reciproc.
14. Inserarea obiectelor grafice in text (drawing): elemente grafice elementare, caseta text, curbe predefinite, inserarea unui text artistic, inserarea de imagini desenate (Clip art), imagini foto (from file), diagrame rezultate prin prelucrarea de date statistice (Chart).
15. Utilizarea editorul de formule matematice.
Aplicatia Microsoft Excel
1. Gestionarea foilor de calcul: setarea numarului de foi de calcul intr-un fisier, redenumire, inserare, copiere (duplicare), mutare, stergere.
2. Descrierea unei foi de calcul.
3. Identificatori pentru linii si coloane.
4. Identificatori pentru celule si domenii
5. Selectare, inserare, stergere, ascundere, afisare, redimensionare linii, coloane.
6. Redimensionare latime coloane si inaltime linii.
7. Operatii de copiere, mutare, stergere continut linii;coloane;celule.
8. Cautare, inlocuire date. Setare numar zecimale .
9. Lucrul cu celule: formarea unei celule prin unirea unui grup de celule invecinate (merge cells).
10. Impartirea textului pe mai multe linii in cadrul unei celule (wrap). Inserare, eliminare linii si coloane.
11. Formatari: chenare, setare culoare; hasura pentru fundal.
12. Setarea paginii: orientare (portrait;landscape), marginile foii de calcul
13. Vizualizarea foii de calcul inainte de printare (Print preview). Formule (adunare, scadere, inmultire, impartire, ridicare la o putere) si functiile (suma la stanga, la dreapta, deasupra,dedesubt, valoare minima; maxima, media aritmetica, if ).Sortarea datelor.
14. Utilizarea instrumentului Chart wizard pentru creare, actualizare grafice.
Posta Electronica
Un client de posta electronica este un program specializat pentru managementul mesajelor e-mail.
1. Programe de posta electronica: Yahoo, Hotmail, Gmail, Outlook Expres
2. Forma unei adrese de e-mail : nume@domeniu.extensie, tipuri de extensie
3. Citirea unui mesaj (E-mail) : Pentru a citi (deschide) un mesaj se selecteaza folderul dorit (Exemplu Inbox) si se face clic pe subiectul mesajului
4. Intocmirea si trimiterea unui mesaj: elemente: de la cine , catre cine, subiect, mesaj,
create/new/compose, setare fonturi
5. Folosirea facilitatii "Atasare fisiere" : comanda attach si salvarea unui fisier atasat pe calculatorul
6. Pentru a trimite un mesaj de raspuns : notiuni despre Reply, Reply all
7. Redirectionarea unui mesaj : notiuni despre Forward
8. Administrarea e-mail-urilor : notiuni despre inbox, outbox, junk, sent, spam, trash/delete
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 29.09.2014 la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B.dul Eroilor nr. 8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca,
- vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor dobandita dupa data de 01.01.2011 de candidatii la concursurile organizate in vederea ocuparii functiilor publice va fi atestata prin adeverinte care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul Presedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013;
- copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf.modelului comun european);
- cazier judiciar (acesta poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere, cu obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de 5 zile lucratoare de la data la care a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire).
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
DATA AFISARII ANUNTULUI: 10.09.2014
Concursuri: 07-10-2014 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a 2 (doua) functii publice de executie vacante de:
consilier juridic, clasa I, grad profesional principal din cadrul Biroului Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala
I. Pentru functia publica de executie vacanta de referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Serviciului Buget CFP - Directia Economica
Conditiile de desfasurare a concursului:
- data organizarii - probei suplimentare (testarea cunostintelor IT) - 16.10.2014 ora 10:00
- data organizarii - probei scrise - 20.10.2014 ora 10:00
data organizarii - interviului - 23.10.2014 ora 14:00
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor,
2. proba suplimentara pentru testarea cunostintelor IT,
3. proba scrisa,
4. interviul.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege, precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de referent clasa III grad profesional superior la Serviciul Buget CFP din cadrul Directiei Economice, sunt urmatoarele :
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite prevazute de art. 57 alin. (5) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, respectiv pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de referent - clasa III se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 9 ani;
- pentru sustinerea probei suplimentare, sa posede cunostinte de utilizare a calculatorului - nivel de baza, operare Windows, Ms Office, Excel si posta electronica.
BIBLIOGRAFIA
pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacante de referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Serviciului Buget CFP - Directia Economica, este urmatoarea:
1. Legea nr. 188/1999 privind statutul functionarului public, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
3. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala - republicata;
4. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, modificata si completata;
6. Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica locala.
Nota:
Proba suplimentara de testare a cunostintelor in domeniul IT consta in parcurgerea a 15 intrebari de tip grila pe parcursul a 30 minute si se evalueaza cu calificativul admis sau respins . Pot participa la proba scrisa a concursului de recrutare numai candidatii declarati admisi la proba suplimentara.
In conformitate cu conditiile de participare la concurs, proba suplimentara organizata in vederea testarii cunostintelor IT, cuprinde subiecte corespunzatoare nivelului de baza, conform urmatoarei tematici :
Computere si dispozitive hardware
1. Intelegerea termenului hardware. Identificarea principalelor tipuri de computere: desktop, laptop, tableta.
2. Definirea si caracteristicile termenilor procesor, memorie, harddisk.
3. Identificarea diferitelor tipuri de servicii IT: Internet, aplicatii de birou.
4. Identificarea principalelor dispozitive de intrare-iesire - echipamente periferice: imprimanta, monitor, scanner, tastatura, mouse, camera web, boxe, microfon.
5. Cunoasterea unitatilor de masura folosite pentru memorie si hard-disk: KB, MB, GB, TB.
Software - sistem de operare Windows
1. Definirea termenului de software si diferentierea principalelor tipuri de software: sistem de operare, aplicatii.
2. Cunoasterea faptului ca aplicatiile software pot fi instalate local sau disponibile online.
3. Definirea termenului de sistem de operare si cunoasterea catorva tipuri de sisteme de operare.
4. Definirea termenului de licenta a programelor. Cunoasterea faptului ca aplicatiile software trebuie licentiate inaintea utilizarii.
5. Cunoasterea principalelor tipuri de licente software: proprietar, open source, trial version, shareware, freeware.
6. Cunoasterea scopului desktop-ului si taskbar-ului.
7. Recunoasterea pictogramelor de baza reprezentand: fisiere, directoare/foldere, aplicatii, imprimante, shortcut, cos de gunoi.
8. Identificarea diferitelor parti ale unei ferestre: bara de titlu, bara de meniu, bara de instrumente, ribbon, bara de stare, bara de derulare.
9. Deschiderea, extinderea si restrangerea directoarelor, restaurarea, maximizarea, redimensionarea, mutarea, inchiderea unei ferestre.
10. Schimbarea configuratiei desktop-ului: data si ora, volum, culoare de fundal, rezolutie.
11. Setarea tastaturii si schimbarea optiunii pentru alta limba.
12. Stabilirea unei imprimante ca implicita (default).
13. Vizualizarea, oprirea, repornirea, anularea imprimarii unui document.
14. Intelegerea modului in care un sistem de operare organizeaza discurile, directoarele si fisierele intr-o structura ierarhica. Navigarea printre discuri, directoare, subdirectoare, fisiere.
15. Recunoasterea celor mai utilizate tipuri de fisiere: procesare de text, calcul tabelar, prezentari, documente in format portabil (pdf), imagini, audio, video, arhive, fisiere executabile.
Organizarea fisierelor si directoarelor in Windows
1. Selectarea unui fisier, director individual sau parte a unui grup adiacent, ne-adiacent de fisiere, directoare.
2. Sortarea fisierelor in ordine ascendenta/descendenta dupa nume, dimensiune, tip, data modificarii.
3. Copierea, mutarea fisierelor, directoarelor intre directoare sau intre discuri.
4. Stergerea fisierelor si directoarelor prin trimiterea lor la cosul de gunoi si apoi restaurarea lor in locatia originala.
5. Golirea cosului de gunoi (recycle bin).
Stocare si arhivare
1. Identificarea principalelor tipuri de stocare: hard disk intern, hard disk extern, disc de retea, CD, DVD, Blu-ray, stick de memorie, card de memorie, stocare fisiere online.
2. Intelegerea scopului arhivarii unui fisier, director si tipuri de progerame de arhivare: zip, rar, arj, etc.
Concepte de baza despre retele
1. Definirea termenului de retea. Cunoasterea scopului unei retele
2. Definirea termenului Internet. Identificarea principalelor utilizari: World Wide Web (WWW), VoIP, e-mail, IM.
3. Intelegerea termenului de rata de transfer si a unitatii ei de masura: biti pe secunda (bps), kilobiti pe secunda (kbps), megabiti pe secunda (mbps), gigabiti pe secunda (gbps).
4. Intelegerea termenilor de download si upload de fisiere
5. Cunoasterea diverselor optiuni de conectare la o retea: linie telefonica, telefon mobil, cablu, wi-fi, wi-max, satelit.
Protejarea datelor si dispozitivelor
1. Cunoasterea politicilor de parolare adecvate: stabilirea unor parole de lungime adecvata, formate din combinatii de litere si cifre, nedistribuirea parolelor, schimbarea lor regulata.
2. Definirea termenului firewall si intelegerea principalului sau scop.
3. Cunoasterea modurilor de patrundere a unui virus in calculator.
4. Utilizarea unei aplicatii anti-virus pentru scanarea computerului.
Procesorul de texte Microsoft Word
1. Crearea, deschiderea, salvarea, inchiderea, modificarea, vizualizarea (Print Preview)
2. Listarea la imprimanta a unui document
3. Operatii de editare: selectare, copiere, mutare, stergere, refacere (anulare), cautare, inlocuire, formatarea fonturilor - bold, italic, underline
4. Alinierea unui text la stanga, dreapta, central, de la stanga - la dreapa
5. Inserare caractere speciale
6. Formatarea paragrafelor
7. Numerotare pagini.
8. Formatare la nivel de pagina (orientare, margini)
9. Transformarea textului pe mai multe coloane
10. Utilizarea listelor (bullets and numering)
11. Inserare note de subsol (footnote, endnote)
12. Definirea antetului si subsolului unei pagini (header and footer)
13. Crearea unui tabel, dimensionare celule, inserarea;stergerea liniilor si coloanelor, formatare tabel. 0rientarea continutului unui tabel. Conversie text in tabel si reciproc.
14. Inserarea obiectelor grafice in text (drawing): elemente grafice elementare, caseta text, curbe predefinite, inserarea unui text artistic, inserarea de imagini desenate (Clip art), imagini foto (from file), diagrame rezultate prin prelucrarea de date statistice (Chart).
15. Utilizarea editorul de formule matematice.
Aplicatia Microsoft Excel
1. Gestionarea foilor de calcul: setarea numarului de foi de calcul intr-un fisier, redenumire, inserare, copiere (duplicare), mutare, stergere.
2. Descrierea unei foi de calcul.
3. Identificatori pentru linii si coloane.
4. Identificatori pentru celule si domenii
5. Selectare, inserare, stergere, ascundere, afisare, redimensionare linii, coloane.
6. Redimensionare latime coloane si inaltime linii.
7. Operatii de copiere, mutare, stergere continut linii;coloane;celule.
8. Cautare, inlocuire date. Setare numar zecimale .
9. Lucrul cu celule: formarea unei celule prin unirea unui grup de celule invecinate (merge cells).
10. Impartirea textului pe mai multe linii in cadrul unei celule (wrap). Inserare, eliminare linii si coloane.
11. Formatari: chenare, setare culoare; hasura pentru fundal.
12. Setarea paginii: orientare (portrait;landscape), marginile foii de calcul
13. Vizualizarea foii de calcul inainte de printare (Print preview). Formule (adunare, scadere, inmultire, impartire, ridicare la o putere) si functiile (suma la stanga, la dreapta, deasupra,dedesubt, valoare minima; maxima, media aritmetica, if ). Sortarea datelor.
14. Utilizarea instrumentului Chart wizard pentru creare, actualizare grafice.
Posta Electronica
Un client de posta electronica este un program specializat pentru managementul mesajelor e-mail.
1. Programe de posta electronica: Yahoo, Hotmail, Gmail, Outlook Expres
2. Forma unei adrese de e-mail : nume@domeniu.extensie, tipuri de extensie
3. Citirea unui mesaj (E-mail) : Pentru a citi (deschide) un mesaj se selecteaza folderul dorit (Exemplu Inbox) si se face clic pe subiectul mesajului
4. Intocmirea si trimiterea unui mesaj: elemente: de la cine , catre cine, subiect, mesaj, create/new/compose, setare fonturi
5. Folosirea facilitatii "Atasare fisiere" : comanda attach si salvarea unui fisier atasat pe calculatorul
6. Pentru a trimite un mesaj de raspuns : notiuni despre Reply, Reply all
7. Redirectionarea unui mesaj : notiuni despre Forward
8. Administrarea e-mail-urilor : notiuni despre inbox, outbox, junk, sent, spam, trash/delete
II. Pentru functia publica de executie vacanta de consilier juridic, clasa I, grad profesional principal din cadrul Biroului Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala
Conditiile de desfasurare a concursului:
- data organizarii - probei scrise - 20.10.2014 ora 10:00
- data organizarii - interviului - 23.10.2014 ora 14:00
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor,
2. proba scrisa,
3. interviul.
Conditiile de participare la concursul organizat pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de consilier juridic I principal din cadrul Biroului Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata;
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata juridice absolvite cu diploma de licenta - specializarea drept;
- sa indeplineasca conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite, prevazute de art. 57 alin. (5) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, respectiv pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de consilier juridic- clasa I este impusa conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 5 ani;
BIBLIOGRAFIA
pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacante de consilier juridic, clasa I, grad profesional principal din cadrul Biroului Contencios - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala
1. Legea nr. 188/1999 republicata, privind Statutul Functionarilor Publici, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
3. Noul Cod de Procedura Civila;
4. Noul Cod Civil;
5. Legea nr. 215/2001 republicata, a administratiei publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Legea nr. 18/1991 republicata, privind fondul funciar, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Legea nr. 10/2001, republicata, privind regimul juridic al unor imobile preluate in mod abuziv in perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Legea nr. 165/2013 privind masurile pentru finalizarea procesului de restituire, in natura sau prin echivalent, a imobilelor preluate in mod abuziv in perioada regimului comunist in Romania, cu modificarile si completarile ulterioare, modificata prin Legea nr. 168/2013;
9. H.G. nr. 401/2013 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii nr. 165/2013 privind masurile pentru finalizarea procesului de restituire, in natura sau prin echivalent, a imobilelor preluate in mod abuziv in perioada regimului comunist in Romania, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. Legea nr. 50/1991 republicata, privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, cu modificarile si completarile ulterioare;
12. Legea nr. 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, cu modificarile si completarile ulterioare.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 07.10.2014 la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B.dul Eroilor nr. 8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca,
- vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor dobandita dupa data de 01.01.2011 de candidatii la concursurile organizate in vederea ocuparii functiilor publice va fi atestata prin adeverinte care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul Presedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013;
- copia xerox a buletinului / cartii de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf.modelului comun european);
- cazier judiciar (acesta poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere, cu obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de 5 zile lucratoare de la data la care a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire).
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
DATA AFISARII ANUNTULUI: 18.09.2014
Concursuri: 01-10-2014 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii urmatoarelor posturi vacante din cadrul Serviciului Administrativ - Directia Relatii Comunicare:
Conditiile de desfasurare a concursului:
data organizarii:
- probei practice - 29.10.2014
- interviului - 31.10.2014
Concursul consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba practica
3. interviul
In conformitate cu Regulamentul - cadru din H.G.nr. 286/2011, in vederea participarii la concurs, fiecare candidat trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii :
- are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
- cunoaste limba romana, scris si vorbit;
- are varsta minima reglementata de prevederile legale;
- are capacitate deplina de exercitiu;
- are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
- nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Cerintele specifice postului de muncitor calificat
- indeplineste conditiile de studii - studii generale/medii absolvite cu diploma;
- diploma de calificare in meseria de lacatus mecanic
- vechime in domeniu - 3 ani;
- program de lucru adaptat specificului institutiei;
Dosarul de concurs va contine:
- cerere de inscriere - formular tip;
- copiile diplomelor de studii;
- copia actului de identitate, copia carnetului de munca, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca,
- cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
- curriculum vitae;
- adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
Nota: copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.
Inscrierile se fac pana la data limita de 01.10.2014, inclusiv.
Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 41.65.50 int.147.
Concursuri: 10-09-2014 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii urmatoarelor functii publice de executie vacante:
1. Consilier, clasa I, grad profesional asistent la Serviciul Stare Civila;
2. Consilier, clasa I, grad profesional principal la Serviciul Stare Civila.
Conditiile de desfasurare a concursului:
Concursul se organizeaza dupa urmatorul program:
" proba scrisa in 24.09.2014 ora 10:00
" data si ora interviului se vor afisa impreuna cu rezultatele de la proba scrisa la sediul institutiei;
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
- selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor;
- proba scrisa;
- interviul;
Candidatii vor depune dosarul de inscriere la concurs la secretariatul comisiei de concurs.
Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere la concurs este 22.08 - 10.09.2014.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiilor publice de executie vacante, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile de studii conform fisei postului si anume:
¢ studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta ;
1. pentru functia publica de Consilier, clasa I, grad profesional asistent , se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 1 an;
2. pentru functia publica de Consilier, clasa I, grad profesional principal , se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 5 ani.
¢ scris caligrafic, disponibilitate pentru desfasurarea serviciului, prin rotatie, in zilele de repaus saptamanal, precum si in zilele de sarbatori legale considerate nelucratoare;
¢ abilitati de comunicare in relatia cu publicul.
BIBLIOGRAFIE
" Legea administratiei publice locale nr. 215/2001 - republicata, modificata si completata - Cap. I - IV;
" Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public cu modificarile si completarile ulterioare, republicata (2) ;
" Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici;
" Codul Civil aprobat prin Legea 287/2009 - Cartea I - Titlul I si Titlul II, Cartea II - Titlul I, Titlul II si Titlul III ;
" Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila - republicata;
" Hotararea Guvernului nr. 495/1997 privind continutul, eliberarea si actualizarea livretului de familie;
" Metodologia cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila aprobata prin HG 64/2011 .
" Ordonanta Guvernului nr.84/2001 privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Ordonanta Guvernului nr.41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, cu modificarile si completarile ulterioare;
" Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
1. formularul de inscriere - tip;
2. copia actului de identitate si copii de pe actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie, dupa caz);
3. copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
4. copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
5. cazierul judiciar;
6. adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
7. declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
8. curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/416550 int. 139.
Data afisarii: 22.08.2014
Concursuri: 02-09-2014 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov organizeaza concurs de recrutare (concursul consta in 3 etape succesive: selectarea dosarelor, proba scrisa si interviul) la sediul din Brasov, Bd. Eroilor nr.8, in vederea ocuparii functiei publice de executie vacanta de:
Conditiile de desfasurare a concursului:
" proba scrisa in 17.09.2014 ora 10:00
" data si ora interviului se vor afisa odata cu rezultatele la proba scrisa
" depunerea dosarelor de inscriere la concurs 14.08. - 02.09.2014.
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta, sunt urmatoarele:
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile specifice prevazute in fisa postului aferenta functiei publice vacante si anume:
¢ studii universitare de licenta absolvite cu diploma , respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiintelor economice, specializarea contabilitate sau finante - banci ;
¢ cunostinte operare PC nivel mediu;
¢ vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 9 ani;
BIBLIOGRAFIA:
" Legea nr.215/2001 administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Cap. I - IV;
" Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata (2), cu modificarile si completarile ulterioare;
" Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
" O.G.nr.84/2001 privind infintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare.
" Legea contabilitatii nr.82/1991 republicata si modificata;
" Legea nr.273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
" O.M.F.P. nr.720/2014 - TITLUL II : Executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice finantate partial din venituri proprii ( art.26 - art.47).
" OMFP nr.1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii instututiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
" OMFP nr.2021/17.12.2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii instututiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin OMFP nr.1917/2005;
" OMFP nr.1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
" Decretul nr.209/1976 pentru aprobarea operatiilor de casa;
" Legea nr.15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale , republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu:
" formularul de inscriere - tip;
" copia actului de identitate;
" copii dupa actele de stare civila (certificat de nastere, certificat de casatorie daca e cazul);
" copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
" copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
" adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca/in specialitate;
" cazierul judiciar;
" adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie sau de catre unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice;
" declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
" curriculum vitae format european.
Nota: Copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
Formularul de inscriere se pune la dispozitie candidatilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului.
Relatii suplimentare se pot obtine de la tel. 0268/416550 int. 139.
Concursuri: 01-09-2014 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii urmatoarelor posturi vacante din cadrul Serviciului Administrativ - Directia Relatii Comunicare:
muncitor calificat - 1 post
Conditiile de desfasurare a concursului:
data organizarii:
- probei practice 30.09.2014 ora 10:00
- interviului 03.10.2014 ora 14:00
Concursul consta in urmatoarele etape succesive si anume :
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba practica
3. interviul
In conformitate cu Regulamentul - cadru din H.G.nr. 286/2011, in vederea participarii la concurs, fiecare candidat trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii :
- are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
- cunoaste limba romana, scris si vorbit;
- are varsta minima reglementata de prevederile legale;
- are capacitate deplina de exercitiu;
- are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
- nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Cerintele specifice postului de muncitor necalificat (ingrijitor curatenie):
- indeplineste conditiile de studii - studii generale/medii absolvite cu diploma;
- vechime in munca - minim 1 an;
- program de lucru adaptat specificului institutiei;
Cerintele specifice postului de muncitor calificat
- indeplineste conditiile de studii - studii generale/medii absolvite cu diploma;
- diploma de calificare in meseria de lacatus mecanic
- vechime in domeniu - 3 ani;
- program de lucru adaptat specificului institutiei;
Dosarul de concurs va contine:
- cerere de inscriere - formular tip;
- copiile diplomelor de studii;
- copia actului de identitate, copia carnetului de munca, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca,
- cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
- curriculum vitae;
- adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
Nota: copiile actelor se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.
Inscrierile se fac pana la data limita de 01.09.2014, inclusiv.
Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 41.65.50 int.147.
Data afisarii anuntului: 19.08.2014