Concursuri
Primăria Municipiului Brașov
Concursuri
FORMULARE ȘI PROCEDURI
FORMULARE
Adeverință vechime - model orientativ [ PDF ] [ DOC ] Model curriculum vitae [ PDF ] [ DOC ] Formular de înscriere [ PDF ] [ DOC ] Formular de inscriere - personal contractual [ PDF ] [ DOC ]
PROCEDURI
Testare cunoștințe PC - Nivel bază [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Mediu [ PDF ] Testare cunoștințe PC - Nivel avansat [ PDF ] Procedură probă IT [ PDF ] Procedură limbi străine [ PDF ] Procedură probă suplimentară fizică [ PDF ]
Concursuri: 25-03-2013 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Anunt privind ocuparea prin transfer la cerere, incepand cu data de 25.03.2013, a unei functii publice de executie vacante la Serviciul Stare Civila din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov
Avand in vedere prevederile art.90 alin.(5) si alin.(7) din Legea 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si ale art.149 din H.G nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare,
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor Brasov anunta ocuparea prin transfer la cerere a urmatoarei functii publice de executie:
Conditii de ocupare a functiei publice de executie:
Conditii generale:
sa detina o functie publica echivalenta cu functia publica vacanta anuntata intr-o autoritate sau institutie publica din administratia publica locala;
studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul juridic sau administratiei publice;
sa indeplineasca conditiile prevazute la art.54 si art.90 alin.(5) din Legea 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Conditii specifice:
cunostinte operare calculator - PC (Windows,Word, Excel) - nivel mediu;
scris caligrafic;
cunoasterea limbii engleze - nivel mediu
Functionarii publici interesati vor depune cererea de transfer, insotita de curriculum vitae si de un act doveditor care sa ateste functia publica detinuta, in termen de 20 de zile de la data afisarii anuntului la sediul institutiei .
In situatia in care vor fi depuse mai multe cereri de transfer la cerere decat numarul de functii publice anuntate, Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, va organiza un interviu cu functionarii publici solicitanti, in baza prevederilor art.149 alin.(5) ale H.G nr.611/2008.
Data, ora si locul sustinerii interviului vor fi aduse la cunostinta solicitantilor.
Relatii suplimentare se pot obtine la tel. 0268/416550 int. 139.
Concursuri: 22-02-2013 ora 16:00
Vezi în pagină separată
In conformitate cu prevederile H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale, Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs pentru ocuparea functiei contractuale de conducere de:
a. Conditiile de desfasurare a concursului:
- data organizarii probei scrise
25.03.2013 ora 10:00 ;
- data organizarii interviului:
28.03.2013 ora 14:00 ;
- locul de desfasurare: sediul din Brasov B-dul Eroilor nr.8 - sala de consiliu.
b. Conditiile de participare la concurs:
Conform art. 3 din H.G. nr. 286/2011, poate participa la concursul pentru ocuparea unui post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste urmatoarele :
- conditii generale :
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
- conditiile specifice :
- sa indeplineasca conditia de studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta - specializarile, asistenta sociala, drept, medicina;
- sa indeplineasca conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 3 ani;
- sa posede diploma de master in specialitatea studiilor absolvite sau management,
- sa detina calitati si aptitudini manageriale: capacitate de a organiza, coordona, conduce si controla activitatea, competenta decizionala, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de a lucra in echipa, abilitati de mediere si negociere, obiectivitate in apreciere, adaptabilitate
- sa aiba disponibilitate pentru programul de lucru prelungit.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 6 din H.G. nr. 286/2011 in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, respectiv pana in data de 22.02.2013 ora 16, la secretarul comisiei de concurs la camera 1 - Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov, cu sediul in B-dul Eroilor nr. 8.
c. Bibliografia - Tematica:
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita al personalului contractual din autoritatile si institutiile publice, actualizata;
3. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare.
4. H.G. nr. 1252/2012 privind aprobarea Metodologia de organizare si functionare a creselor si a altor unitati de educatie timpurie anteprescolara,
5. Legea nr. 263/2007 privind infiintarea organizarea si functionarea creselor,
6. O.M.S. nr. 1955/1995 pentru aprobarea Normelor de igiena privind unitatile pentru ocrotirea, educarea si instruirea copiilor si tinerilor,
7. Legea nr. 284/2010 - Lege-cadru privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice.
Dosarul de inscriere la concurs va contine obligatoriu urmatoarele documente :
- formularul de inscriere la concurs - tip;
- curriculum vitae - model european;
- diplome de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice, - copii xerox;
- adeverinta de la medicul de familie care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare -eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului, emisa in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii,
- buletin / carte de identitate - copie xerox;
- certificatul de nastere, certificatul de casatorie - dupa caz - copie xerox;
- carnetul de munca - copie xerox;
- adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei ;
- cazierul judiciar/ declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil .
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentelor originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate
DATA AFISARII: 11.02.2013
Concursuri: 21-01-2013 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada determinata a functiei publice de executie temporar vacanta de referent clasa III grad profesional principal din cadrul Compartimentului Secretariat Arhiva - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala
Conditiile de desfasurare a concursurilor:
data organizarii
- probei scrise 25.01.2013 ora 10:00
- interviului 30.01.2013 ora 14:00
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacanta de referent clasa III grad profesional principal din cadrul Compartimentului Secretariat Arhiva - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala, sunt urmatoarele :
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 lit. a) - j), precum si conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite stipulate in art. 57 alin. (5). lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv :
- sa indeplineasca conditiile de studii impuse, respectiv studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat.
- pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de referent - clasa III se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 5 ani;
- sa posede cunostinte de operare calculator
- sa posede curs steno-dactilografie.
BIBLIOGRAFIA
pentru ocuparea pe perioada determinata a functiei publice de executie temporar vacanta de referent clasa III grad profesional principal din cadrul Compartimentului Secretariat Arhiva - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala este :
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici;
4. Legea nr. 126/1995, republicata, privind regimul materiilor explozive:
5. Legea nr. 60/1991, republicata privind organizarea si desfasurarea adunarilor publice.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 8 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 21.01.2013, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr.1. la sediul din Brasov, B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca, precum si o adeverinta privind activitatea desfasurata dupa data de 01.01.2011, documente ce vor atesta vechimea in munca / in specialiatea studiilor absolvite necesare ocuparii functiei publice;
- copia xerox a buletinului de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf.modelului comun european);
- cazier judiciar;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentelor originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
DATA AFISARII ANUNTULUI: 14.01.2013
Concursuri: 2013-12-10 ora 16:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada determinata a functiei publice de executie temporar vacanta de inspector clasa I grad profesional principal in cadrul Biroului Informatii Publice si Mass-Media - Directia Relatii Comunicare.
Conditiile de desfasurare a concursurilor:
data organizarii
- probei scrise 16.12.2013 ora 10:00
- interviului 19.12.2013 ora 14:00
Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume:
1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor
2. proba scrisa
3. interviul
Conditiile de participare la concurs prevazute de lege precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie temporar vacanta de inspector clasa I grad profesional principal din cadrul Biroului Informatii Publice si Mass-Media - Directia Relatii Comunicare, sunt urmatoarele :
- sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 lit. a) - j) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa indeplineasca conditiile de studii impuse, respectiv studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
- pentru gradul profesional principal al functiei publice de executie de inspector - clasa I se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 5 ani, conform art. 57 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- sa posede cunostinte de operare calculator.
BIBLIOGRAFIA
pentru ocuparea pe perioada determinata a functiei publice de executie temporar vacanta de inspector clasa I grad profesional principal din cadrul Biroului Informatii Publice si Mass-Media - Directia Relatii Comunicare este :
1. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala - republicata si actualizata;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici - republicata si actualizata;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita al functionarilor publici - republicata;
4. Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica;
5. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public - actualizata;
6. Ordonanta nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor - actualizata;
7. Legea nr. 75/1994 privind arborarea drapelului Romaniei, intonarea imnului national si folosirea sigiliilor cu stema Romaniei de catre autoritatile si institutiile publice;
8. Hotararea nr. 544/2003 privind modelul sigiliilor cu stema Romaniei, pastrarea si utilizarea acestora, precum si scoaterea din folosinta a sigiliilor cu stema Romaniei, uzate sau care devin nefolosibile;
9. Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnica legislativa pentru elaborarea actelor normative - republicata si actualizata.
Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, in termen de 8 zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 10.12.2013, la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr.1. la sediul din Brasov, B-dul Eroilor nr.8.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume :
- formularul de inscriere - tip;
- copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia xerox a carnetului de munca (completata la zi);
- copia xerox a buletinului de identitate;
- copia xerox a certificatului de nastere/casatorie;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice);
- curriculum vitae (cf. modelului comun european);
- cazier judiciar;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica;
- dupa caz, copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau recomandare de la ultimul loc de munca.
Nota: Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentelor originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
DATA AFISARII ANUNTULUI: 03.12.2013
Concursuri: 2013-08-05 ora 10:00
Vezi în pagină separată
Primaria Municipiului Brasov organizeaza concurs de recrutare la sediul din Brasov - B-dul Eroilor nr. 8, in vederea ocuparii pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de referent clasa III grad profesional superior din cadrul Compartimentului Secretariat Arhiva - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala Conditiile de desfasurare a concursurilor : data organizarii - probei scrise 05.08.2013 ora 10.00 - interviului 08.08.2013 ora 14.00 Concursul de recrutare consta in urmatoarele etape succesive si anume : 1. selectia dosarelor de inscriere ale candidatilor 2. proba scrisa 3. interviul Conditiile de participare la concurs prevazute de lege, precum si conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice de executie vacanta de referent clasa III grad profesional superior din cadrul Compartimentului Secretariat Arhiva - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala, sunt urmatoarele : - sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 lit. a) - j), precum si conditiile de vechime in specialitatea studiilor absolvite stipulate in art. 57 alin. (5). lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv : - sa indeplineasca conditiile de studii impuse, respectiv studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat. - pentru gradul profesional superior al functiei publice de executie de referent - clasa III se impune conditia de vechime in specialitatea studiilor absolvite de minim 9 ani; - sa posede cunostinte de operare calculator; - aptitudini pentru lucrul sistematic si putere de concentrare. BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de referent clasa III grad profesional superior din cadrul Compartimentului Secretariat Arhiva - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala este urmatoarea : Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare; Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare; Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici; Ordinul de zi nr. 217/ din 23 mai 1996 -Instructiuni privind activitatea de arhiva la creatorii si detinatorii de documente aprobate de conducerea Arhivelor Nationale; Ordinul nr. 1319/2006 si Ordinul nr. 1414/2006 publicate in Monitorul Oficial nr. 486/2006 si Monitorul Oficial nr. 737/2006. Candidatii vor depune dosarele de inscriere cu documentele obligatorii prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului in Monitorul Oficial, respectiv pana in data de 24.07.2013 la Centrul de Informatii pentru Cetateni din cadrul Primariei Municipiului Brasov - camera nr. 1. la sediul din Brasov - B.dul Eroilor nr. 8. Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 49 alin. (1) lit. a) - g) din H.G. nr. 611/2008 si anume : - formularul de inscriere - tip; - copiile xerox a diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari; - copia xerox a carnetului de munca, - vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor dobandita dupa data de 01.01.2011 de candidatii la concursurile organizate in vederea ocuparii functiilor publice va fi atestata prin adeverinte care vor avea formatul standard aprobat prin Ordinul Presedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013; - copia xerox a buletinului de identitate; - copia xerox a certificatului de nastere/casatorie; - adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare (eliberata de medicul de familie cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice); - curriculum vitae (cf.modelului comun european); - cazier judiciar; - declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica; Nota : Copiile actelor mai sus mentionate se prezinta insotite de documentele originale care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs sau in copii legalizate cf. art. 49 alin. (3) din H.G. nr. 611/2008 .
Concursuri: -- ora
Vezi în pagină separată