Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Primăria Municipiului Brașov
Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Departamente - Primăria Municipiului Brașov
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV / Directia Achiziții și Contracte
Director directie: Director executiv: GICUȚA MARCU Email: dirachizitii-contracte@brasovcity.ro
DESCRIEREA ACTIVITĂȚII:
Misiune
- Organizează, derulează, aplică, duce la îndeplinire şi finalizare achiziţiile publice, procedurile de atribuire a contractelor de achiziţie publică în scopul achiziţionării de produse, servicii şi lucrări, in condiţii de eficienţă economică şi socială, în baza solicitărilor compartimentelor funcţionale ale Institutiei cu respectarea legislaţiei incidente domeniului achiziţiilor publice naţionale şi europene, cu respectarea principiilor ce stau la baza atribuirii contractelor, respectiv: : nediscriminarea, tratamentul egal, recunoaşterea reciprocă, transparenţa, proporţionalitatea si asumarea răspunderii.
- Monitorizarea modificărilor legislative; Apără drepturile şi interesele instituției la încheierea de acte juridice sau în fața organelor de jurisdicţie;
- Asigură consultanță juridică departamentelor de specialitate din cadrul instituției;
- Întocmirea/avizarea contractelor.