Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Primăria Municipiului Brașov
Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Departamente - Primăria Municipiului Brașov
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV / Serviciul Achiziții Publice
Sef serviciu: GICUTA MARCU - temporar Adresa: b-dul Eroilor nr. 8 etaj cam. 122, 123, 151 Telefon: +40 268 405000, int 128, 232,124 Fax: +40 268 473001 Email: achizitiipublice@brasovcity.ro
DESCRIEREA ACTIVITĂȚII:
Organizarea și finalizarea procedurilor de atribuire în baza Legii nr. 98 din 19 mai 2016 și a normelor de aplicare a acesteia, cu modificările și completările ulterioare.
Principalele atribuții ale Serviciului Achiziții Publice sunt:
a) elaborarea Programului Anual al Achizițiilor Publice, pe baza necesităților și priorităților comunicate de celelalte compartimente din cadrul autorității contractante;
b) elaborarea sau, după caz, coordonarea activității de elaborare a documentației de atribuire ori, în cazul organizării unui concurs de soluții, a documentației de concurs;
c) îndeplinirea obligațiilor referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevăzute de ordonanța de urgență, respectiv asigurarea publicității procedurilor în SEAP (www.e-licitatie.ro);
d) aplicarea și finalizarea procedurilor de atribuire;
e) constituirea și păstrarea dosarului achiziției publice;
g) întocmirea contractelor de concesiune pe baza Hotărârilor de Consiliu Local;