Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Primăria Municipiului Brașov
Departamente - Primăria Municipiului Brașov
Departamente - Primăria Municipiului Brașov
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BRAȘOV / Direcția Tehnologii Informaționale și Servicii Electronice
Director executiv: GABRIELA VLAD Adresa: B-dul Eroilor nr.8, etaj, cam. 110, 111 Telefon: +40 268 405000, int. 197, 193, 140 Fax: +40 268 472486 Email: gabriela.vlad@brasovcity.ro
DESCRIEREA ACTIVITĂȚII:
MISIUNE:
1. Direcția Tehnologii Informaționale și Servicii Electronice are misiunea de a acorda suport informatic adecvat aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Brașov în realizarea obiectivelor strategice și prestarea serviciilor publice, prin aplicarea tehnologiei informației și a comunicațiilor, contribuind la creșterea performanței operaționale și a calității serviciilor oferite cetățenilor.
2. Realizarea unei infrastructuri informaționale performante (dezvoltarea de sisteme informatice integrate în scopul creșterii acurateței informației și automatizării proceselor) care să susțină:
- serviciile pe care instituția de administrație publică le pune la dispoziția cetățeanului și mediului de afaceri
- realizarea schimbului de informații cu celelalte entități ale administrației publice locale și centrale
- creșterea gradului de eficientizare a activităților din primărie prin proiectarea și implementarea de aplicații informatice specifice
- respectarea și reducerea timpului de răspuns, în colaborare cu serviciile de specialitate, care au competențe în soluționarea incidentelor
- îmbunătățirea calității deciziilor
- creșterea performanțelor și calității serviciilor
- optimizarea fluxului informațional
- reducerea prelucrărilor redondante și paralele
- reducerea duratei medii de prelucrare a informației
- creșterea securității informației
- creșterea gradului de confidențialitate a informației care nu este destinată publicului
- reduceri de spații de arhivare
- creșterea satisfacției muncii curente
- creșterea nivelului de calificare a personalului
- îmbunătățirea prestigiului și a imaginii publice a administrației publice locale.
3. Îmbunătățirea accesului la servicii de dispecerat prin metode electronice, diversificarea gamei de servicii oferite, precum și realizarea unui concept de integrare între toate componentele sistemului informatic al Primăriei Brașov, în scopul eficientizării activității interne prin facilitarea accesului la informații.
OBIECTIVE:
Implementarea și furnizarea de servicii publice on-line către cetățeni/mediul de afaceri/administrație publică
Eficientizarea activităților interne ale instituției care contribuie la furnizarea serviciilor de administrație publică, utilizând mijloace specifice TIC
Eficientizarea comunicării cu alte instituții prin schimb de date electronic
Susținerea strategiei generale a Municipiului Brașov
Integrarea tehnologiei informației în activitățile și procesele municipiului, îndeplinirea necesităților acestuia, flexibilitate la cerințe noi
Asigurarea conformității cu legislația și reglementările aplicabile în domeniul TIC și conex
Gestionarea riscurilor aferente tehnologiei informației și comunicațiilor
Utilizarea optimă și transparența a resurselor tehnologiei informației și comunicațiilor precum și a beneficiilor obținute de municipiu din investițiile și costurile legate de tehnologia informației și comunicațiilor
Participarea în parteneriat, la nivel regional, în domeniile cercetării, dezvoltării economice, inovării și transferului tehnologic